Hotel Andromeda

152 reviews over Hotel Andromeda in het Nederlands

3e keer!

blange
18-10-2012

Het was voor ons de 3e keer Samos en Hotel Andromeda. Het was voor ons een ware thuiskomst. We werden met open armen ontvangen. We hebben weer heerlijk genoten van het eten van Mama en Nickos. Maar natuurlijk ook van het ontbijt van Monika en Christos. We raden echt iedereen aan om hier naar toe te gaan. Ondanks alle verhalen die je nu hoort stoor je daar niet aan en je zult zien dat het geweldig is.Als het aan ons ligt zullen er nog veel Samos en Andromeda volgen.

Heerlijk rustig hotel met schitterend uitzicht!

Nynke & Ige Kessenich
22-9-2012

De algemene indruk van dit hotel is dat het hotel op zich ietwat gedateerd is, maar dat dit niet geldt voor het zwembad met aanverwante schaduwrijke zitgelegenheid (loungesets etc). De service en vriendelijkheid van de medewerkers is uitstekend. Het ontbijt is eenvoudig, maar ruim voldoende. Het uitzicht vanaf het balkon is grandioos op de baai. De eenvoudige kamers worden goed schoongemaakt en 2x per week. verschoning. Sanitair is voldoende. Als men iets wil eten kan dat onder de bezielende vriendelijke leiding van Nikos en zijn vrouw "Big mamma".

Ik denk dat dit hotel minder geschikt is voor mensen met kinderen (6-14 jr) aangezien alleen het zwembad er voor hen als vertier is. Verder zijn wij zeker van plan dit hotel als uitgangsbasis nog een keer te bezoeken aangezien de prijs/kwaliteitsverhouding wat ons betreft goed is.

een woord "geweldig "

sandy
10-7-2012

Dit hotel is echt een aanrader .... wil je rust dan zit je hier goed .. wil je drukte dan loop je de berg af naar samosstad en terug neem je een taxi voor 4 euro .. Wil je heerlijk eten .. proef dan de griekse keuken van mama en " opa " nikos hier wordt met liefde voor je gekookt en wil je iets anders dan bestel je het een dag van tevoren ! ook de manager en monika staan dag en nacht voor je klaar .. en als je vertrekt staat er om 07.00 uur een ontbijtje voor je klaar en dan niet te vergeten het uitzicht .. prachtig .. voor de kids is er geen animatie .. maar dat is hier niet nodig ... hier gaan wij zeker nog een x terug ..

Geweldig!

Loraine
10-7-2012

Vandaag thuisgekomen van 12 dagen in Hotel Andromeda. In 1 woord geweldig! We werden zeer vriendelijk ontvangen door receptioniste Monica en daarna volgde een fantastische vakantie. We hebben erg genoten van het prachtige uitzicht vanuit onze kamer, die overigens erg netjes en schoon was. Het eten en de gemoedelijke sfeer in de poolbar bij Nikos & Mama is heerlijk!

Ik ben 1 dag erg ziek geweest, maar er werd erg goed voor mij gezorgd door de hoteleigenaren en Nikos & Mama. De dag erna was ik weer beter :-).

Veel trappen lopen en het hotel ligt 20 minuten van het centrum. Als lopen geen probleem is, dan is dit hotel een aanrader!

Een aanrader!! Alleen maar genieten!

Arnoud van de Griend
5-7-2012

Het was hier echt genieten.

We werden heel vriendelijk ontvangen door Monica.

De kamers zijn prima, de douche is alleen wat klein, maar dat is een kleine bijkomstigheid. Het uitzicht van het balkon en de zonsondergang zijn werkelijk prachtig!! Je loopt in een half uurtje naar het centrum.

Dit is goed te doen heen, maar terug is het aan te raden een taxi te nemen, dit kost je 4 euro. Of je huurt een auto of scooter. Het centrum van Samos is goed te doen, met aardig wat terrasjes en winkeltjes.

Een aanrader is om met de bus(of auto) een dagje naar Kokkari te gaan. Dit is een heel leuk pitoresk typisch Grieks stadje met een gezellige boulevard. Hier kan je lekker op een terrasje genieten van de blauwe zee met dobberende bootjes.

As je 's avonds wilt gaan eten, doe dat dan gewoon bij het hotel zelf, beneden bij het zwembad. Hier serveert de vriendelijke oude Griek Nikos en zijn vrouw ("Mama") staat in de keuken. Het eten is fenomenaal!!

We hebben hier 8 dagen genoten!! Een aanrader!!!

Gezellig hotel met prachtig uitzicht!!

DOCKX INGE
21-2-2012

Als je prijs/kwaliteit vergelijkt is dit een absolute aanrader!! De kamers zijn basic, maar heel netjes en schoon. Elke kamer heeft hetzelfde prachtige uitzicht op zee. Heel vriendelijk onthaal, mooi zwembad met ligzetels en een privé-strandje... De afstand naar Samos stad is zeker te doen; als je 's avonds toch te moe bent, neem je een taxi (kost ong. 3 euro). Nogmaal...een absolute aanrader!!

Hotel andromeda

Michelle
11-2-2012

Andromeda is een op een mooi gelegen plaats op ongeveer 15 min van centrum!

Fantastische vakantie gehad!

Martin & Kim
7-1-2012

Kleine kamers/douche? Daar is de prijs toch ook naar? Los daarvan slaap ik enkel en alleen. Kamers waren mijn inziens hygiënisch en het uitzicht onbetaalbaar! Fantastisch om wakker te worden met het geluid van de zee die tegen de rotsen klotst. Overigens, niet geheel onbelangrijk, de bedden lagen meer dan goed! Ontvangst was meer dan prima.

De mensen spreken fatsoendelijk Engels, zijn ontzettend behulpzaam en betrokken. We werden zelfs uitgezwaaid door de hoteleigenaar en receptionist. Ook vertellen ze je wat typisch Samos is en verwijzen ze je naar de mooiste plekjes. Zwembad is schoon en altijd bedden vrij! Enige opmerking is de ligging, althans, als je slecht ter been bent of kleine kindere hebt, is een auto een must.

Samos zelf is fantastisch. The please to be als je wilt genieten van rust en graag cultuur snuift. Fantastische en ongerepte natuur, geweldige verlaten baaitjes, goed eten en betaalbare prijzen!! Wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar Samos/hotel Andromeda.

Hotel Andromedia strand is bagger

Huizenga
17-9-2011

Hotel Andromedia beschikt over ruime maar ietwat gedateerde kamers. Het douche gedeelde (65x65) is zeer krap en de douche knop is niet aan de wand bevestigd dus zelf vasthouden. De ontbijtruimte is groot uitgevallen woonkamer met krappe tafels en stoeltjes. Het ontbijt bestaat uit brood, toast, muesli, eitje, kaas, ham, jam, melk, thee en koffie maar ach je kunt dooreten tot je vol bent Vanaf het niet al te ruime balkon geniet je inderdaad van een geweldig uitzicht. Alleen moet Andromedia snel iets doen aan het aangrenzende gebied dat leidt naar het zogenaamde strand wat dit lijkt op een braakliggend terrein. Het zwembad plus poolbar is goed en de bediening is uitstekend en erg vriendelijk. In Samos stad, 20 minuten lopen vanaf het hotel, kun je heerlijk eten vooral de Garden is echt top ook El Greeco is erg goed en betaalbaar. Om Samos verder te verkennen moet je wel over een auto of scooter beschikken. Maar een ritje met de lokale bus blijft ook nog altijd een geweldige happening

4 time in a row

Markos
31-8-2011

Voor de 4e keer nu hier geweest en het blijft voor ons thuiskomen. natuurlijk zijn de douches klein en kleeft het douche gordijn aan je, maar het is zo wie zo al een luxe dat je een douche gordijn hebt en ja het ontbijt is eenzijdig maar dat is standaard voor Griekse begrippen, en eten we thuis dan altijd van een giga buffet? Ja ze kijken geïrriteerd als je zelf eten en drinken mee neemt naar het zwembad, die mensen werken 7 dagen pw 12 uur per dag en zien inkomsten aan hun neus voorbij gaan. maar het is een geweldig schoon, vriendelijk en mooi hotel en wij gaan er zeker volgend jaar weer naar toe, wij zijn nu voor de 8e keer naar Samos geweest en hebben hier voor duurdere hotels gehad waar we veel minder tevreden waren dan hier. helaas waren we er dit jaar maar een week maar met alle gemak vertoeven we hier normaal 3 weken. SUPER HOTEL MET SUPER MENSEN. en ja ach als je zoekt met een vergrootglas dan vind je altijd wat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andromeda in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andromeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.