Hotel Andromeda

Hotel Andromeda
8,6

152 reviews over Hotel Andromeda in het Nederlands

Een mooi hotel op een prachtige plek.

meneer Bax
30-7-2013

De eerste indruk was echt wauw. Na een paar dagen kwamen we erachter dat er wel erg veel pissebedden in de kamer rondliepen. Tientallen of misschien wel meer. Zelfs tot in ons bed.

Het ontbijt is sober maar goed verzorgt en het personeel is erg vriendelijk. Nikos kookt fantastische Griekse maaltijden in het restaurant bij het zwembad.

Al met al een prima hotel maar vanwege de pissebedden blijft toch een beetje een naar gevoel achter.

Een hele mooie plek

Feitzen en Anna
13-7-2013

Wij zijn in de laatste week van juni en begin juli voor de 3e keer naar Samos geweest en ons verblijf was in hotel Andromeda. Wat ons is opgevallen op Samos is dat het eiland er schoon en opgeruimd uitzag in vergelijking met andere eilanden en het vaste land, vooral de laatste jaren. Hotel Andromeda is een klein familie hotel wat een beetje gedateerd is maar heel goed schoon gehouden wordt. De airco werkt goed en is ook wel nodig i.v.m. de middag zon die tot laat in de avond schijnt. Wat wel een beetje tegen valt is de koelkast nou ja koelkast een grote koelbox kun je beter zeggen. We hebben het met heel veel Nederlanders die ook in het hotel waren over die koelbox gehad, die zo veel lawaai had nog meer dan de airco. .

prachtig uitzicht

Etienne
12-7-2013

Andromeda is een mooie accommodatie met een prachtig uitzicht. Kamers zijn schoon en schoonmaak is prima. De mensen zijn erg vriendelijk. Naar Samos stad is een half uurtje lopen wat goed te doen is. Samos stad viel ons een beetje tegen. Wel een paar goede restaurants, oa Steps en Tasos.

auto of jeepje huren is een must. Er zijn leuke strandjes te vinden zoals Kerveli Beach. Boottocht Captains Dinner is aan te bevelen. Dit was leuk en goed verzorgd. De vriendelijke Nikos bestierd de poolbar en restaurant samen met Maria. probeer zijn Mousaka ! De gasten zijn oa Nederlanders, Zweden en Italianen wat het ook leuk maakt. Al met al een leuke vakantie op een mooi eiland

Tot nu toe onze mooiste vakantie

wdevos50
30-6-2013

Een prachtig hotel wat wel een eindje lopen van het centrum ligt.

De kamers zijn eenvoudig, maar zeer schoon. Vanuit je kamer heb je een prachtig uitzicht over de baai. Vooral de zonsondergangen zijn elke keer weer bijzonder. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Beneden bij het hotel is een ruim, zeer schoon en goed onderhouden zwembad. Nikos, de barman, verzorgt in het seizoen elke dag tussen 11 uur en 24 uur de nodige snacks en/of maaltijden. Heel goed eten voor een lage prijs. Vooral zijn eigengemaakte tzatziki was voor ons bijna een dagelijks voorafje. Maar ook de typisch Griekse maaltijden worden door hem perfect klaargemaakt met assistentie van Maria. De persoonlijke aandacht door hen was opvallend gezellig. Ook Monica, de receptioniste zorgde in de ochtenduren samen met Christof voor het ontbijt. Eenvoudig, maar toch compleet. Wat ons betreft een aanrader. Volgens zeggen het mooiste eiland van Griekenland.

prachtig uitzicht !!!!!

mieke
27-6-2013

leuk en mooi hotel, wel kleine douche, erg schone eenvoudige kamers met balkon en alle kamers een schitterend uitzicht prachtig gewoon!! ligt op een aardig hoge berg en in het hotel is een lift maar als je naar zwembad wilt moet je een aantal trappen nemen. dus voor mensen die slecht ter been zijn is het wat lastig. Ontbijt eenvoudig maar voldoende, eitje, kaas, ham, worst, soorten jam cornflakes wit en bruin brood en brood om te roosteren, cake, melk koffie thee en sap.

auto of scooter huren is wel nodig wil je wat van het eiland zien.

wij hebben een geweldige leuke vakantie gehad en zaten er met zeer gezellige gasten, het personeel is erg vriendelijk. zou dit hotel zeker aanbevelen.

beneden kan je eten eenvoudig maar wel lekker en heel gezellig,

Thuis komen! Geweldig! 4e keer in Andromeda!

Irene Habes-Quené
3-6-2013

In dit hotel voel ik me helemaal thuis, Mede door het personnel die er Alles aan doen om je Welkom te laten voelen. Mooiste uitzicht van alle hotels op Samos. Er heerst ook een serene rust, en wil je helemaal tot rust komen is er altijd de olijventuin die in terrasvorm afloopt naar de privé strandje. Mooi zwembad met prachtig uitzicht over de bay van Samosstad. Schone ruime Kamers Allen met zeezicht. Locatie net buiten Samosstad, dus goed centraal.

Zeker doen

Bart
14-11-2012

De service was goed, zeer gastvrij. Het ontbijt is simpel maar prima, en als je eens wat anders op je brood wilt haal je gewoon iets in de supermarkt, dat is geen probleem, doen meer gasten bijv. potje jam.

Het hotel ligt buiten het centrum, is te bewandelen (vooral lekker om 's avonds na het eten nog wat te wandelen) maar je kunt ook quad, scooter of auto huren, of met de taxi.

Het eten in het hotel is ook goed, wel wat prijziger, maar zeker ook eens de moeite waard als je een dagje lui bij het hotel blijft.

3e keer!

blange
18-10-2012

Het was voor ons de 3e keer Samos en Hotel Andromeda. Het was voor ons een ware thuiskomst. We werden met open armen ontvangen. We hebben weer heerlijk genoten van het eten van Mama en Nickos. Maar natuurlijk ook van het ontbijt van Monika en Christos. We raden echt iedereen aan om hier naar toe te gaan. Ondanks alle verhalen die je nu hoort stoor je daar niet aan en je zult zien dat het geweldig is.Als het aan ons ligt zullen er nog veel Samos en Andromeda volgen.

Heerlijk rustig hotel met schitterend uitzicht!

Nynke & Ige Kessenich
22-9-2012

De algemene indruk van dit hotel is dat het hotel op zich ietwat gedateerd is, maar dat dit niet geldt voor het zwembad met aanverwante schaduwrijke zitgelegenheid (loungesets etc). De service en vriendelijkheid van de medewerkers is uitstekend. Het ontbijt is eenvoudig, maar ruim voldoende. Het uitzicht vanaf het balkon is grandioos op de baai. De eenvoudige kamers worden goed schoongemaakt en 2x per week. verschoning. Sanitair is voldoende. Als men iets wil eten kan dat onder de bezielende vriendelijke leiding van Nikos en zijn vrouw "Big mamma".

Ik denk dat dit hotel minder geschikt is voor mensen met kinderen (6-14 jr) aangezien alleen het zwembad er voor hen als vertier is. Verder zijn wij zeker van plan dit hotel als uitgangsbasis nog een keer te bezoeken aangezien de prijs/kwaliteitsverhouding wat ons betreft goed is.

een woord "geweldig "

sandy
10-7-2012

Dit hotel is echt een aanrader .... wil je rust dan zit je hier goed .. wil je drukte dan loop je de berg af naar samosstad en terug neem je een taxi voor 4 euro .. Wil je heerlijk eten .. proef dan de griekse keuken van mama en " opa " nikos hier wordt met liefde voor je gekookt en wil je iets anders dan bestel je het een dag van tevoren ! ook de manager en monika staan dag en nacht voor je klaar .. en als je vertrekt staat er om 07.00 uur een ontbijtje voor je klaar en dan niet te vergeten het uitzicht .. prachtig .. voor de kids is er geen animatie .. maar dat is hier niet nodig ... hier gaan wij zeker nog een x terug ..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andromeda in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andromeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Andromeda scoort een 8.58 uit 10 op basis van 152 reviews.