Hotel Andromeda

151 reviews over Hotel Andromeda in het Nederlands

"Heerlijk" lekker genieten!

Kroone
15-7-2015

Heerlijk Hotel met lekker zwembad & super keuken!Papa & Mama van Ilias kunnen heerlijk koken voor n goedkope prijs & Ilias doet z'n best met de bediening(gezellige jongen)Stad Samos is te lopen maar weer terug naar t Hotel is toch pittig!Taxi heen 7,= & terug 4,=.Auto huren bij Simos(naast n supermarktje op weg naar de stad)is een goeie optie.Samos stad niet super(wel n leuk pleintje).

Aanrader is zeker de Watervallen+strandje er tegen over(Hippies !)

Pytagorion & Kokkari leukste dorpen.

Dagje Turkije ook erg leuk!Veerboot vertrekt van Pytagorion(helemaal in de rechterhoek vd haven is de kaartverkoop)10 euro visum.In Turkije gewoon met euros betalen(Turkse lire zijn wel goedkoper)

Genoeg geld te pinnen als buitenlander(no problem)

Al met al prima vakantieplek!

Voor herhaling vatbaar

Wederom fantastisch

karin
4-7-2015

Voor de 2e keer in Andromeda verbleven. Fantastisch hotel met een geweldig uitzicht. Ontbijt eenvoudig maar lekker, eten bij het zwembad heel erg lekker. Mama en Papa en Ilias zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Lieve mensen met een warm hart. Volgende keer weer Andromeda voor ons.

een woord geweldig

elzinga
24-6-2015

het hotel en de mensen zijn top willen je overal mee helpen

vooral het eten bij het zwembad is top

Top.....Aanrader!

Ronald van Gortel
17-6-2015

Geweldige vakantie gehad, we komen al jaren op diverse eilanden maar dit was echt top.

Personeel was er alles aan gelegen om je een welverdiende vakantie te bezorgen, niets was ze teveel.

We gaan zeer zeker op korte termijn terug, en uiteraard weer naar hotel Andromeda.

Ga vooral zo door.......

Prima met super uitzicht en gastvrije bediening

meneer Kriegsman
8-6-2015

Prima hotel. Alle kamers met zicht op zee en op de prachtige zonsondergang.

Vriendelijke bediening en een super keuken voor lunch en diner. Ontbijt inclusief; voldoende en compleet, maar wel elke dag hetzelfde. Aanrader, maar je hebt wel een scooter of auto nodig.

Relax vakantie

FemkeFR
20-4-2015

Hele fijne vakantie gehad in dit hotel. Nicos en zijn vrouw hebben ons heerlijk in de watten gelegd tijdens ons verblijf. We zijn over het algemeen bij het hotel gebleven aan het zwembad. Dit was prima te vertoeven. Genoeg keuze aan eten en drinken in de bar bij het zwembad. De vrouw van Nicos kookt hemelrijk en elke dag vers! Het 'strand' stelt niet veel voor. Hiervoor zijn we naar het dichtstbijzijnde strand gelopen, ongeveer 10 minuten (kiezelstrand). Je hebt daar ook leuke restaurantjes waar je goed kunt eten voor een vriendelijke prijs.

Fijn hotel met heerlijk eten

FemkeFR
13-4-2015

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in Andromeda. 'Papa en mama' uit de keuken hebben ons in de watten gelegd. Mama kookt elke dag vers en het smaakt heerlijk. Eten en drinken was niet inclusief, zeer betaalbaar en zeker de moeite waard. De kamer die wij hadden was best klein, maar niets mis mee.

De situatie buiten, zwembad, terras, poolbar, tuin aan zee... Fantastisch allemaal, daar kom je helemaal tot rust op je ligbedje!!!

En wil je 's avonds niet meer weg, dan eet je lekker bij het zwembad.

Binnen echter is alles behoorlijk gedateerd. Aan service en netheid ontbreekt het niet, maar de kamerinrichting is oud, de douche-wc ruimte Is krap en het kleine balkon biedt geen privacy.

Openbare ruimte is er nauwelijks, de. entreeruimte oftewel lounge, met oud meubilair, is tevens ontbijtruimte.

Dit ontbijt is voor Griekse begrippen wellicht OK maar voor de vakantieganger in een hotel is het qua aanbod en presentatie toch wel karig.

Maar... de reissom is niet te hoog, het hotel heeft **. en men doet z'n best !

Erg fijne plek om je vakantie te vieren

A.M. van Doornik
14-9-2014

Een gastvrije ontvangst. Je werd meteen uitgenodigd om te ontbijten, waarbij het uitzicht fenomenaal is. Het ontbijt is prima: brood, kaas, worst, jam, yoghurt, toast, muesli, perziken en een vers eitje. Het avondeten is werkelijk goed en de bediening is erg fijn!

Het zwembad is ruim en telt voldoende ligbedden. Een extra privéstrandje onder de olijfbomen of onder de zon ( incl. ligbedden) beneden is genieten. De kamer werd goed schoongehouden en regelmatig voorzien van schone lakens en handdoeken. De lakens worden met zorg gedrapeerd op de bedden. Erg mooi. De badkamer is functioneel.

Het personeel is zeer hartelijk, behulpzaam en gastvrij.

Op het eiland is veel te zien en te doen. Er zijn talrijke aantrekkelijke plaatsen, stranden en natuurlijk erg veel cultuur.

Tenslotte zijn de Samoswijnen een aanrader.

Klantvriendelijk, attent, kleinschalig

meneer van Leeuwen
19-8-2014

Andromeda is een prima familiehotel, alle vriendelijke personeelsleden doen hun uiterste best het verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. De kamers voldoen maar zijn wat gedateerd. Groot voordeel is het prachtige uitzicht vanaf de balkons over de baai van Samos-stad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andromeda in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andromeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Andromeda scoort een 8.62 uit 10 op basis van 151 reviews.