Hotel Andromeda

152 reviews over Hotel Andromeda in het Nederlands

Verliefd

Renée
21-8-2015

de mensen die daar werken zijn allemaal zo vriendelijk.

het uitzicht is mooi.

eigenlijk is alles mooi daar.

Je bent "gek" als je dit niet boekt!

vhr22
5-8-2015

Hotel op een helling even buiten Samos-Stad. Ligt heel rustig en het uitzicht blijft elke dag adembenemend met prachtige zonsondergangen. Het zwembad is heerlijk en altijd ligbedden waarbij niet gedaan wordt aan handdoekje leggen (!!). Het eten in het restaurant is werkelijk prima. De accommodatie kost niet veel maar toch krijg je meer dan waar voor je geld. De douchebak is uiterst klein maar daar kun je je van te voren op instellen! Alle kamers hebben zeezicht. In onze week waren er nauwelijks kleine kinderen dus was het ECHT rustig. Een steil pad naar beneden leidt naar een privé strandje met ligbedden onder de bomen. De inrichting van de kamers is simpel maar voldoet. Prima schoonmaak met elke dag weer een andere manier waarop de bedden zijn opgemaakt. Als "neutrale" reiziger raad ik dit hotel echt aan iedereen zonder kinderen aan! Een auto huren voor een paar dagen is aan te raden. Taxi vanuit Samos "stad" naar het hotel kost € 4,-

prachtig

mengs
3-8-2015

mooie locatie, geweldig prive strandje lekker onder de olijfbomen heerlijk

wel 3 dagen auto gehuurd , samos stad iets minder, elke dag kamer op gemaakt

het eiland is heel mooi , met veel geweldige stranden , en zo rustig

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in hotel Andromeda. Het uitzicht vanuit de kamer was prachtig, iedere morgen lekker genieten van de zee. Ook het zwembad en het privéstrandje waren prima, een ideale plek om lekker uit te rusten.

Ilias en zijn ouders waren ontzettend vriendelijk, eigenaar van het hotel helaas wat minder. Over het algemeen was het personeel wel heel vriendelijk, toen wij één dag om half 8 al moesten vertrekken door een excursie, mochten we al eerder ontbijten!

Ontbijt was lekker, helaas iedere dag hetzelfde. Ook het eten bij het zwembad was lekker. Sfeer was goed!

Klein minpuntje: de locatie. De berg af loop je zo Samos-stad in, dit duurt alleen wel 20 minuten. De berg op is dan een beetje ver...

"Heerlijk" lekker genieten!

Kroone
15-7-2015

Heerlijk Hotel met lekker zwembad & super keuken!Papa & Mama van Ilias kunnen heerlijk koken voor n goedkope prijs & Ilias doet z'n best met de bediening(gezellige jongen)Stad Samos is te lopen maar weer terug naar t Hotel is toch pittig!Taxi heen 7,= & terug 4,=.Auto huren bij Simos(naast n supermarktje op weg naar de stad)is een goeie optie.Samos stad niet super(wel n leuk pleintje).

Aanrader is zeker de Watervallen+strandje er tegen over(Hippies !)

Pytagorion & Kokkari leukste dorpen.

Dagje Turkije ook erg leuk!Veerboot vertrekt van Pytagorion(helemaal in de rechterhoek vd haven is de kaartverkoop)10 euro visum.In Turkije gewoon met euros betalen(Turkse lire zijn wel goedkoper)

Genoeg geld te pinnen als buitenlander(no problem)

Al met al prima vakantieplek!

Voor herhaling vatbaar

Wederom fantastisch

karin
4-7-2015

Voor de 2e keer in Andromeda verbleven. Fantastisch hotel met een geweldig uitzicht. Ontbijt eenvoudig maar lekker, eten bij het zwembad heel erg lekker. Mama en Papa en Ilias zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Lieve mensen met een warm hart. Volgende keer weer Andromeda voor ons.

een woord geweldig

elzinga
24-6-2015

het hotel en de mensen zijn top willen je overal mee helpen

vooral het eten bij het zwembad is top

Top.....Aanrader!

Ronald van Gortel
17-6-2015

Geweldige vakantie gehad, we komen al jaren op diverse eilanden maar dit was echt top.

Personeel was er alles aan gelegen om je een welverdiende vakantie te bezorgen, niets was ze teveel.

We gaan zeer zeker op korte termijn terug, en uiteraard weer naar hotel Andromeda.

Ga vooral zo door.......

Prima met super uitzicht en gastvrije bediening

meneer Kriegsman
8-6-2015

Prima hotel. Alle kamers met zicht op zee en op de prachtige zonsondergang.

Vriendelijke bediening en een super keuken voor lunch en diner. Ontbijt inclusief; voldoende en compleet, maar wel elke dag hetzelfde. Aanrader, maar je hebt wel een scooter of auto nodig.

Relax vakantie

FemkeFR
20-4-2015

Hele fijne vakantie gehad in dit hotel. Nicos en zijn vrouw hebben ons heerlijk in de watten gelegd tijdens ons verblijf. We zijn over het algemeen bij het hotel gebleven aan het zwembad. Dit was prima te vertoeven. Genoeg keuze aan eten en drinken in de bar bij het zwembad. De vrouw van Nicos kookt hemelrijk en elke dag vers! Het 'strand' stelt niet veel voor. Hiervoor zijn we naar het dichtstbijzijnde strand gelopen, ongeveer 10 minuten (kiezelstrand). Je hebt daar ook leuke restaurantjes waar je goed kunt eten voor een vriendelijke prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andromeda in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andromeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.