Hotel Andromeda

Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

152 reviews over Hotel Andromeda in het Nederlands

Aardige eigenaren. Rustig complex en altijd bedjes beschikbaar. Eenvoudig ontbijt, maar wat eet je normaal thuis?

Een auto/quad huren is wel aan te raden.

Prachtig uitzicht en vriendelijk personeel!

Judith,
13-8-2017

Net terug van 10 dgn Samos met 2 kinderen van 8 en 10 jaar. Andromeda is een klein, eenvoudig hotel met prachtig uitzicht over de Egeische. Ondanks het feit dat er vnl. echtparen zonder- of met oudere kinderen komen hebben mijn kinderen zich er prima vermaakt.

Er wordt zeer goed schoongemaakt en iedere dag was er weer een prachtig origami-achtig kunstwerk van de lakens gemaakt. Het personeel is erg vriendelijk.

De bar bij het zwembad had een eenvoudige kaart met prima gerechten tegen een redelijke prijs. Wil je ergens anders eten in de buurt dan kun je naar de tavernes bij Gangou beach op ca. 10 min. lopen richting Samos stad.

Tip: neem waterschoenen mee voor de vele kiezelstranden en huur een auto. Rijden op Samos is prima te doen.

Een boottocht met Captain Andreas vanuit Pythagorion is een aanrader!

Ga in Kokkari niet naar Longbeach maar naar "Small Limonákia". Dit strand ligt aan de andere kant van het dorp en voelt een beetje Ibiza-achtig aan.

Fantastische mooi zonsondergang!!!

Petra,
8-8-2017

Ik ben hier 5 dagen geweest met mijn dochter van 5 jaar.

Hotel Andromeda, ligt net wat buiten het centrum van Samos Stad.

Naar het centrum lopen is mogelijk maar wel een hele wandeling. Met de taxi is het 5 minuten en niet duur. Ook is er een kiezelstrand Gagou beach op loopafstand met ligbedden en tavernes waar je heerlijk kunt eten. Op het strand bij het hotel kun je niet zwemmen het is ook niet echt een strand maar punt van rots met ligbedden.

Verder is het een heel knus hotel met super vriendelijke mensen! Alle kamers hebben uitzicht op zee. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Wel een koelkast aanwezig, voor de Airco moet je bijbetalen.Het zwembad is ook heerlijk met hetzelfde mooie uitzicht. In het restaurant kun je prima eten voor prima prijzen.

Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar je kunt er voldoende eten.

Prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Ik zou hier zeker naar terug kunnen gaan!

blijf geweldig

sandy
16-9-2016

ligging is top ..

uitzicht geweldig ..

een auto / scooter of een quad huren is een pre

Eenvoudig hotel, prachtig uitzicht.

Steffen O.
12-9-2016

Andromeda is een eenvoudig hotel. Kamers enigszins gedateerd.

(En erg jammer; de aparte bedden konden niet dicht tegen elkaar aan geschoven worden, dus we lagen echt apart...).

Maar het is schoon en het uitzicht is prachtig.

Ook het personeel is erg vriendelijk.

Het eten is inderdaad niet duur, echter vonden wij het niet bijzonder.

Een hamburger of salade; prima. Maar echter een diner zullen wij er niet meer nuttigen, zeker niet met zoveel heerlijke -en ook goedkope- restaurantjes in de omgeving.

We zouden hier evt. weer komen, mits we een gezellig 2-persoonsbed (en iets grotere kamer :-) ) zouden krijgen.

Maar verder: top!

Prachtig hotel op een mooi eiland

Jantien
29-8-2016

Adromeda is een mooi hotel, waar je juiste kwaliteit kunt verwachten. De mensen zijn vriendelijk en hebben het beste met je voor. Het ontbijt is een goed begin van de dag! Zeker een aanrader!

Hotel Andromeda, lamadoen!

Kai D
9-8-2016

Zelden zulke lieve en eerlijke mensen ontmoet als de "papa en mama" van dit hotel. Hart van goud. Tevens net als de rest van het personeel.

Het hotel zelf, is dik in orde. Fantastisch uitzicht vanaf het balkon, prima kamers (alleen iets kleine koelkast), en een heerlijk zwembad. Meer dan ligbedden genoeg. Zeker beneden aan het kiezelstrandje.

Aanradert: eet elke avond gewoon bij het hotel. Lekkerder ga je het écht niet krijgen, en het kost bijna niks. De serveerster is echt een toppert. Vriendelijk, sociaal, en spreekt ook een beetje nederlands.

Lopen naar het centrum is wel te doen, sochtens of savonds. 20 minuutjes. Minimarkets op kwartiertje. En die hebben in principe alles wat je nodig hebt.

En anders bel je een taxi. kost je 5 euro. Geld pinnen kan het dichstbij bij het ziekenhuis, ook ca. zon 15 min lopen.

Wil je veel van het eiland zien, huur een scootertje. Beste manier om het eiland te verkennen. of neem de bus. kost ook bijna niks. Houd wel rekening ermee dat ze niet ieder half uur langsrijden.

Uitgaansleven stelt niet veel voor. meeste gaat rond 12 uur dicht, paar barretjes blijven langer open tot uurtje of 3. maar daar zit niet veel beweging in. Aanradert: Club stone. kost bijna niks, en de serveersters zijn hartstikke leuk.

Nog een tip: Boek geen excursies bij Rhenia tours, tenzij via je reisorganisatie.

Wij zijn er volgend jaar weer, het was meer dan genieten!

Sabina & Hans
21-12-2015

Er werken ontzettend lieve, zorgzame mensen die alles willen doen om je een zorgvrije en heerlijke vakantie te bezorgen. Het eten is erg goed. Het hotel is kleinschalig, maar goed verzorgd, schoon en op een geweldige locatie om fijn te relaxen.

fantastisch!

Hans
6-9-2015

Prima en gemoedelijk hotel. Alhoewel de kamers ietwat gedateerd zijn tref je hier alles wat je nodig hebt om je vakantie echt vakantie te laten zijn. Personeel werkt hard om je verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Aanrader!

weer geweldig

sandy
1-9-2015

Een goed maar eenvoudig Hotel waar de medewerkers er alles aan doen om je er Thuis te voelen .

Met een ontbijtje op het balkon met een prachtig !! uitzicht op zee

En een prima plek om vanaf hier het eiland te verkennen.

Een auto is hierbij wel op zijn plaats .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andromeda in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andromeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.