Hotel Andromeda

• Matig / voldoende: 5 - 7

Hotel Andromeda, lamadoen!

Kai D
9-8-2016

Zelden zulke lieve en eerlijke mensen ontmoet als de "papa en mama" van dit hotel. Hart van goud. Tevens net als de rest van het personeel.

Het hotel zelf, is dik in orde. Fantastisch uitzicht vanaf het balkon, prima kamers (alleen iets kleine koelkast), en een heerlijk zwembad. Meer dan ligbedden genoeg. Zeker beneden aan het kiezelstrandje.

Aanradert: eet elke avond gewoon bij het hotel. Lekkerder ga je het écht niet krijgen, en het kost bijna niks. De serveerster is echt een toppert. Vriendelijk, sociaal, en spreekt ook een beetje nederlands.

Lopen naar het centrum is wel te doen, sochtens of savonds. 20 minuutjes. Minimarkets op kwartiertje. En die hebben in principe alles wat je nodig hebt.

En anders bel je een taxi. kost je 5 euro. Geld pinnen kan het dichstbij bij het ziekenhuis, ook ca. zon 15 min lopen.

Wil je veel van het eiland zien, huur een scootertje. Beste manier om het eiland te verkennen. of neem de bus. kost ook bijna niks. Houd wel rekening ermee dat ze niet ieder half uur langsrijden.

Uitgaansleven stelt niet veel voor. meeste gaat rond 12 uur dicht, paar barretjes blijven langer open tot uurtje of 3. maar daar zit niet veel beweging in. Aanradert: Club stone. kost bijna niks, en de serveersters zijn hartstikke leuk.

Nog een tip: Boek geen excursies bij Rhenia tours, tenzij via je reisorganisatie.

Wij zijn er volgend jaar weer, het was meer dan genieten!

Sabina & Hans
21-12-2015

Er werken ontzettend lieve, zorgzame mensen die alles willen doen om je een zorgvrije en heerlijke vakantie te bezorgen. Het eten is erg goed. Het hotel is kleinschalig, maar goed verzorgd, schoon en op een geweldige locatie om fijn te relaxen.

fantastisch!

Hans
6-9-2015

Prima en gemoedelijk hotel. Alhoewel de kamers ietwat gedateerd zijn tref je hier alles wat je nodig hebt om je vakantie echt vakantie te laten zijn. Personeel werkt hard om je verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Aanrader!

weer geweldig

sandy
1-9-2015

Een goed maar eenvoudig Hotel waar de medewerkers er alles aan doen om je er Thuis te voelen .

Met een ontbijtje op het balkon met een prachtig !! uitzicht op zee

En een prima plek om vanaf hier het eiland te verkennen.

Een auto is hierbij wel op zijn plaats .

Verliefd

Renée
21-8-2015

de mensen die daar werken zijn allemaal zo vriendelijk.

het uitzicht is mooi.

eigenlijk is alles mooi daar.

Je bent "gek" als je dit niet boekt!

vhr22
5-8-2015

Hotel op een helling even buiten Samos-Stad. Ligt heel rustig en het uitzicht blijft elke dag adembenemend met prachtige zonsondergangen. Het zwembad is heerlijk en altijd ligbedden waarbij niet gedaan wordt aan handdoekje leggen (!!). Het eten in het restaurant is werkelijk prima. De accommodatie kost niet veel maar toch krijg je meer dan waar voor je geld. De douchebak is uiterst klein maar daar kun je je van te voren op instellen! Alle kamers hebben zeezicht. In onze week waren er nauwelijks kleine kinderen dus was het ECHT rustig. Een steil pad naar beneden leidt naar een privé strandje met ligbedden onder de bomen. De inrichting van de kamers is simpel maar voldoet. Prima schoonmaak met elke dag weer een andere manier waarop de bedden zijn opgemaakt. Als "neutrale" reiziger raad ik dit hotel echt aan iedereen zonder kinderen aan! Een auto huren voor een paar dagen is aan te raden. Taxi vanuit Samos "stad" naar het hotel kost € 4,-

prachtig

mengs
3-8-2015

mooie locatie, geweldig prive strandje lekker onder de olijfbomen heerlijk

wel 3 dagen auto gehuurd , samos stad iets minder, elke dag kamer op gemaakt

het eiland is heel mooi , met veel geweldige stranden , en zo rustig

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in hotel Andromeda. Het uitzicht vanuit de kamer was prachtig, iedere morgen lekker genieten van de zee. Ook het zwembad en het privéstrandje waren prima, een ideale plek om lekker uit te rusten.

Ilias en zijn ouders waren ontzettend vriendelijk, eigenaar van het hotel helaas wat minder. Over het algemeen was het personeel wel heel vriendelijk, toen wij één dag om half 8 al moesten vertrekken door een excursie, mochten we al eerder ontbijten!

Ontbijt was lekker, helaas iedere dag hetzelfde. Ook het eten bij het zwembad was lekker. Sfeer was goed!

Klein minpuntje: de locatie. De berg af loop je zo Samos-stad in, dit duurt alleen wel 20 minuten. De berg op is dan een beetje ver...

"Heerlijk" lekker genieten!

Kroone
15-7-2015

Heerlijk Hotel met lekker zwembad & super keuken!Papa & Mama van Ilias kunnen heerlijk koken voor n goedkope prijs & Ilias doet z'n best met de bediening(gezellige jongen)Stad Samos is te lopen maar weer terug naar t Hotel is toch pittig!Taxi heen 7,= & terug 4,=.Auto huren bij Simos(naast n supermarktje op weg naar de stad)is een goeie optie.Samos stad niet super(wel n leuk pleintje).

Aanrader is zeker de Watervallen+strandje er tegen over(Hippies !)

Pytagorion & Kokkari leukste dorpen.

Dagje Turkije ook erg leuk!Veerboot vertrekt van Pytagorion(helemaal in de rechterhoek vd haven is de kaartverkoop)10 euro visum.In Turkije gewoon met euros betalen(Turkse lire zijn wel goedkoper)

Genoeg geld te pinnen als buitenlander(no problem)

Al met al prima vakantieplek!

Voor herhaling vatbaar

Wederom fantastisch

karin
4-7-2015

Voor de 2e keer in Andromeda verbleven. Fantastisch hotel met een geweldig uitzicht. Ontbijt eenvoudig maar lekker, eten bij het zwembad heel erg lekker. Mama en Papa en Ilias zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Lieve mensen met een warm hart. Volgende keer weer Andromeda voor ons.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andromeda in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andromeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Andromeda scoort een 8.67 uit 10 op basis van 150 reviews.