Hotel Andromeda

Hotel Andromeda
8,7

20 tips over Hotel Andromeda

vhr22, 5-8-2015

Ga naar Lividakiabeach op de landtong aan de rechterkant bovenaan het eiland. Een paradijsje wat je na een autorit totaal niet verwacht! Gratis ligbedden, gratis waterfietsen en kayaks in een hele smalle mooie baai!

Als je naar Kokkari gaat dan moet je naar de haven, daar is het erg gezellig! (Afstand Andromeda - Kokkari met de auto = 12 km).

Iris, 25-7-2015

De bussen op Samos werken prima! Bij het busstation liggen de tijdschema's, ideaal.

Ga eens eten bij Steps, de Souvlaki is daar heerlijk en je betaalt onzettend weinig.

Andere tip: ga eens eten op het strand in Kokkari, leuke sfeer!!

karin, 4-7-2015
Aanrader is wel om een auto of scooter te huren.

elzinga, 24-6-2015
huur een auto en ga er op uit en om naar de stad te gaan
christine, 20-9-2014

Huur je auto (Kia) bij het supermarktje aan je linkerhand, aan de weg naar het centrum. Snel geregeld en niet duur.

Beetje chauffeurskunst is wel vereist op de eenrichtingsweg van/naar het centrum/hotel.

Rutger, 14-7-2014

Als je naar boven rijdt (scooter oid) en op de kaart kijkt zie je een baaitje @ 37.794518, 26.984773

Daar is het zeer goed en goedkoop vertoeven met een mooi strand :) (althans toen wij er waren)

daniellec93, 7-7-2014
Huur een auto en verken het eiland. Het eiland is klein waardoor je bijna overal mooi uitzicht hebt op de zee. Ik zou geen scooter huren voor je eigen veiligheid. Andere tip: restaurant Elia in Pythagorion. Als je de haven binnenloopt ga je linksaf en dan het laatste restaurant
Peter en Marlice, 5-7-2014

1 huur een quad, zie je het eiland. Bij samoscarrental.nl ( zijn Nederlands)

2 bezoek de watervallen van potami.

3 ga na levedaki beach vanaf het hotel na links dan op de rotonde ook links.

Daarna bij de borden offroad gaan en je komt bij een top strand en bar uit. Ibiza sfeer.

Niet druk.

4ga niet na drakei is niks aan en 2,5 uur heen op de quad

cderuijter, 1-8-2013
De tips die ik geef is om een scooter te huren (tenminste als de bestuurder veel scooter ervaring heeft want de wegen zijn verraderlijk). Daarnaast om het bergdorp manolates te bezoeken en de kerk in kokkari. Een boottocht maken van Pythagorion is ook geweldig! Goede restaurants in Samos zijn steps, pizzaria Napoli en Artemis.
wdevos50, 30-6-2013

Wil je het eiland verkennen, dan is een autootje (of scooter) eigenlijk een must.

Wij hebben vooraf in Nederland al een auto gehuurd bij "Yes, rent a car".

Perfect geregeld door de Nederlandse eigenaar van dit bedrijf.

Kijk voor informatie op http://www.yes-rent-a-car-samos.nl