Hotel Andromeda **

Review geschreven door cderuijter

Een geweldig hotel

cderuijter
1-8-2013

Net terug van twee weken Hotel Andromeda. Echt ontzettend genoten. De kamers zijn simpel en vrij klein maar het uitzicht is natuurlijk fantastisch. De kamer werd goed schoon gehouden en er waren regelmatig schone handdoeken en schoon beddengoed. Het is wel redelijk ver lopen naar de stad (20/25 minuten) maar dat was af en toe ook fijn. Op het eiland is het wel leuk om een scooter te huren (of auto), er is veel te zien. Ik vond het personeel zeer vriendelijk en het ontbijt was goed, alleen het eten bij het restaurant is prijziger dan in de stad en niet uitmuntend voor wat je betaald. Daar liepen ook kakkerlakken maar daar hadden wij op de kamer gelukkig geen last van. De prijs/kwaliteit verhouding van de kamers, dan vind ik het te duur, maar in dit seizoen moeten ze natuurlijk verdienen. Het uitgaansleven in Samos is niet heel geweldig maar er is in de avond wel van alles te doen. Al met al is het hotel zeker een aanrader maar dan vooral door het prachtige uitzicht.