Hotel Andromeda **

Review geschreven door Etienne

prachtig uitzicht

Etienne
12-7-2013

Andromeda is een mooie accommodatie met een prachtig uitzicht. Kamers zijn schoon en schoonmaak is prima. De mensen zijn erg vriendelijk. Naar Samos stad is een half uurtje lopen wat goed te doen is. Samos stad viel ons een beetje tegen. Wel een paar goede restaurants, oa Steps en Tasos.

auto of jeepje huren is een must. Er zijn leuke strandjes te vinden zoals Kerveli Beach. Boottocht Captains Dinner is aan te bevelen. Dit was leuk en goed verzorgd. De vriendelijke Nikos bestierd de poolbar en restaurant samen met Maria. probeer zijn Mousaka ! De gasten zijn oa Nederlanders, Zweden en Italianen wat het ook leuk maakt. Al met al een leuke vakantie op een mooi eiland