Tot nu toe onze mooiste vakantie

Review geschreven door wdevos50

Tot nu toe onze mooiste vakantie

wdevos50
30-6-2013

Een prachtig hotel wat wel een eindje lopen van het centrum ligt.

De kamers zijn eenvoudig, maar zeer schoon. Vanuit je kamer heb je een prachtig uitzicht over de baai. Vooral de zonsondergangen zijn elke keer weer bijzonder. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Beneden bij het hotel is een ruim, zeer schoon en goed onderhouden zwembad. Nikos, de barman, verzorgt in het seizoen elke dag tussen 11 uur en 24 uur de nodige snacks en/of maaltijden. Heel goed eten voor een lage prijs. Vooral zijn eigengemaakte tzatziki was voor ons bijna een dagelijks voorafje. Maar ook de typisch Griekse maaltijden worden door hem perfect klaargemaakt met assistentie van Maria. De persoonlijke aandacht door hen was opvallend gezellig. Ook Monica, de receptioniste zorgde in de ochtenduren samen met Christof voor het ontbijt. Eenvoudig, maar toch compleet. Wat ons betreft een aanrader. Volgens zeggen het mooiste eiland van Griekenland.