Hotel Andromeda **

Review geschreven door mieke

prachtig uitzicht !!!!!

mieke,
27-6-2013

leuk en mooi hotel, wel kleine douche, erg schone eenvoudige kamers met balkon en alle kamers een schitterend uitzicht prachtig gewoon!! ligt op een aardig hoge berg en in het hotel is een lift maar als je naar zwembad wilt moet je een aantal trappen nemen. dus voor mensen die slecht ter been zijn is het wat lastig. Ontbijt eenvoudig maar voldoende, eitje, kaas, ham, worst, soorten jam cornflakes wit en bruin brood en brood om te roosteren, cake, melk koffie thee en sap.

auto of scooter huren is wel nodig wil je wat van het eiland zien.

wij hebben een geweldige leuke vakantie gehad en zaten er met zeer gezellige gasten, het personeel is erg vriendelijk. zou dit hotel zeker aanbevelen.

beneden kan je eten eenvoudig maar wel lekker en heel gezellig,

Gereisd met partner in juni 2013