Fantastisch uitzicht, schoon, vriendelijk!

Hotel Andromeda **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Loes

Fantastisch uitzicht, schoon, vriendelijk!

Loes
14-10-2017

Het hotel is werkelijk prachtig gelegen. Alle kamers kijken inderdaad uit op de zee en de zonsondergang is uniek! De kamers zijn zeer simpel, maar ontzettend schoon. Zo schoon maak je het zelden mee. Zelfs in de kasten (die in de meeste app. van binnen toch een beetje muf ruiken) waren heerlijk fris en schoon. Het ontbijt is simpel (geroosterde boterham, stokbrood, twee soorten vlees, kaas, jam, ei, boter, muesli, cornflakes, ingemaakte perzik en yoghurt of melk) Ik weet dat veel mensen hier over klagen, maar thuis eet je ook meestal hetzelfde toch? Het enige verbeterpunt aan het ontbijt zou wat mij betreft zijn dat een plakje komkommer of tomaat niet had misstaan. Super vriendelijk personeel, goede kok (de lunch is echt een aanrader!) en een fijn zwembad waar eigenlijk altijd wel een plekje was. Zoek je goede koffie (NL standaard)? Loop naar de haven, daar zit Coffee Lab, een verademing en je hebt meteen je beweging gehad. + ga eten bij Epikairo (griekse tapas,marinated chicken mmm)