Hotel Andromeda, lamadoen!

Review geschreven door Kai D

Hotel Andromeda, lamadoen!

Kai D,
9-8-2016

Zelden zulke lieve en eerlijke mensen ontmoet als de "papa en mama" van dit hotel. Hart van goud. Tevens net als de rest van het personeel.

Het hotel zelf, is dik in orde. Fantastisch uitzicht vanaf het balkon, prima kamers (alleen iets kleine koelkast), en een heerlijk zwembad. Meer dan ligbedden genoeg. Zeker beneden aan het kiezelstrandje.

Aanradert: eet elke avond gewoon bij het hotel. Lekkerder ga je het écht niet krijgen, en het kost bijna niks. De serveerster is echt een toppert. Vriendelijk, sociaal, en spreekt ook een beetje nederlands.

Lopen naar het centrum is wel te doen, sochtens of savonds. 20 minuutjes. Minimarkets op kwartiertje. En die hebben in principe alles wat je nodig hebt.

En anders bel je een taxi. kost je 5 euro. Geld pinnen kan het dichstbij bij het ziekenhuis, ook ca. zon 15 min lopen.

Wil je veel van het eiland zien, huur een scootertje. Beste manier om het eiland te verkennen. of neem de bus. kost ook bijna niks. Houd wel rekening ermee dat ze niet ieder half uur langsrijden.

Uitgaansleven stelt niet veel voor. meeste gaat rond 12 uur dicht, paar barretjes blijven langer open tot uurtje of 3. maar daar zit niet veel beweging in. Aanradert: Club stone. kost bijna niks, en de serveersters zijn hartstikke leuk.

Nog een tip: Boek geen excursies bij Rhenia tours, tenzij via je reisorganisatie.

Wij zijn er volgend jaar weer, het was meer dan genieten!