Appartement Alkion ****

Appartement Alkion

2 reviews over Appartement Alkion in het Nederlands

heel goed

Jacqueline en Ton, 18-10-2008

WSij zaten van 7-10 tot 17-10 in Alkion. Eerste week service/schoonmaak erg goed. Laatste week is er 3 x niet schoongemaakt. Dit vonden wij echt niet goed. We zaten wel in het naseizoen maar we hebben er wel voor betaalt dat er schoongemaakt werd. Dit is ook gemeldt bij de reis organisatie. Accomodatie is voor de rest erg goed. Wij zaten in appartement 21 hier hadden we nog tot half 6 zon op het terras. Na 1 km lopen zat je in de winkel/restaurantjes straat. Laatste week gingen er wel veel winkels/restaurants dicht. Voor de rest goede vakantie gehad.

top top , schoon , rustig , niet te ver van het dorp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alkion in Samos-Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alkion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alkion scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.