Hotel Zorba

12 reviews over Hotel Zorba

• 2017
    8Ger en pauline11-08-2017

Geweldig,

Midden in de haben, prachtig uitzicht.

• 9Pauline25-05-2017

Super mooie ligging en een aardige familie.

Alles was prima, goed uitgeruste buiten keuken.zeker zeezicht boeken.

• Oude reviews

10Ina & Hanna22-05-2011

Fantastische plek met onvergetelijk droom uitzicht

Rustig, kleinschalig, persoonlijk, schoon, echt Grieks, in pythagorion op heuvel aan rustig straatje, mooi uitzicht, internet, kitchenette.

• 9Pasca en John12-10-2008

Aanrader!

Voor de 3de keer naar Samos en voor de 2de keer Zorba Hotel. Absoluut weer genoten! De kamers hebben nu tevens kitchinette en koelkast. Helaas zijn nu de balkons daardoor wel wat kleiner geworden. In de planning: tv en internet op de kamer.

• 8Nadine30-01-2008

Prima ligging, prachtig zicht over het mooie haventje,het enig minpuntje is het ontbijt dat nogal eentonig is maar naar Griekse normen goed. Dit hotel is zeker een aanrader!

• 9Joke en Hans25-06-2007

Hotel Zorbas is voor ons thuiskomen! Wij komen hier al jaren minstens 1 x per jaar. Zeer vriendelijke en correct eigenaarsechtpaar Andreas en Katharina. Ruime, zeer schone kamers met (vooral op de bovenverdieping adembenemend uitzicht over Pythagorio, de haven/zee en Turkije. Eenvoudig maar goed ontbijt wordt op groot terras met dit uitzicht geserveerd. Kleinschalig hotel in het oude, stille, autovrije deel van het dorp. EEN AANRADER!!!

• 8Stephanie20-02-2006

Hotel Zorba heeft inderdaad een prachtig uitzicht,zeker tijdens het ontbijt waarbij je uitkijkt over de zee.Vriendelijke eigenaar.Schone ruime kamers.Wel een hele klim, zeker in de hitte. We konden daardoor ook niet goed slapen 's nachts en er was (in '99) geen airco. Toch zeker al met al een aanrader

• 9John en Pasca30-06-2005

Prettig hotel met het mooiste uitzicht over Pythagorion. Schone kamers en heerlijk balkon. De vriendelijke eigenaar en zijn vrouw staan altijd voor je klaar. Perfecte ligging. Absoluut een aanrader!!!

• 9ben&Corrie29-06-2005

we komen hier al jaren,super goed hotel vriendelijke mensen schone kamers,heerlijk ontbijtje,het uitzicht is prachtig,gewoon n aanrader. voor vragen mail gerust.

• 8Frank en Gwen15-10-2003

Na een zeer slechte ervaring met appartement Antonios kwamen wij in hotel Zorba terecht. Wat een verademing. Vriendelijke eigenaar die het hotel met zijn vrouw runt. De kamers zijn netjes en schoon. Ook heeft iedere kamer een mooi balkon.In de gang staat een koelkast voor iedereen vrij te gebruiken. De eigenaar serveert iedere ochtend op zijn terras een eenvoudig maar goed ontbijt. Het hotel is ideaal gelegen. Je staat binnen een minuut op de gezellige boulevard.

0 tips over Hotel Zorba

0 vragen over Hotel Zorba