Appartement

34 reviews over Appartement Villa Athina in het Nederlands

Eindelijk weer thuis

Frans
30-6-2015

Dimitris heeft het aan het begin van het seizoen de nodige veranderingen aangebracht. Zo zijn er schuifdeuren in de douch cabine gekomen, ook de openslaande deuren naar het balkon zijn vervangen. Ookde deur sloten zijn vernieuwd. De poolbar is overnieuw opgebouwd en is nu open, dus als je aan de pool ligt kun je nu weer een biertje bestellen. Tevens kunnen er nu ook fietsen worden gebruikt, deze zijn kosteloos.

Gereisd Met partner in januari 2015

voor de rustzoeker

ronald
26-5-2013

Een hele mooi lokatie voor mensen die houden van rust en de prachtige natuur van Samos.je hebt een auto nodig, maar dan kan je je ook geen betere plek wensen. Ronald

Gereisd Anders in mei 2013

Geweldig!

Fred
25-5-2013

Een fantastische vakantie gehad in villa Athina. Wat een geweldig mooie plek en wat een lieve mensen. De kamers zijn groot en worden goed schoongehouden. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rust en ontspanning

Mara
25-5-2013

Wat een prachtige plek waar je helemaal tot rust kan komen. Een heerlijk zwembad, mooie kamers en een fantastisch uitzicht. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2013

een prachtige plek !

jacky
17-10-2012

In september 2 weken doorgebracht in de villa. Een prachtig ruim appartement, dat goed wordt schoongemaakt. De ligging is mooi; boven Pythagorion, dus een fantastisch uitzicht op het plaatsje, de haven en de zee. Voor herhaling vatbaar!

aanrader

Jacky
15-10-2012

Als je houdt van rust en een prachtig uitzicht en dat op een heerlijk eiland zou ik Villa Athena zeker aanraden. De appartementen zijn zeer ruim en worden goed schoongemaakt. Je hebt wel een auto nodig. Wij gaan zeker nog een keer. Jacky

Super mooi appartementencomplex

Eddy en Wilma
24-9-2012

Afgelopen vrijdag teruggekomen van onze vakantie op Samos. Villa Athina is een erg mooi appartementencomplex. Wij hadden een drie-kamer appartement op de begane grond en dat is echt super groot, ca. 100 m². Het werd elke dag schoongemaakt en vaak schone handdoeken en bedlinnen. Mooi zwembad met veel ligbedden en parasols. Het is wel aan te raden er een auto bij te huren omdat het wat afgelegen ligt t.o.v. het centrum van Pythagorion. Maar daar krijg je dan wel wat moois voor terug. Geweldig mooi uitzicht over de stad en 's avonds een prachtige sterrenhemel. Weinig last gehad van geluidsoverlast. 's Nachts hoor je de krekels en af en toe wat honden of katten maar verder is het er erg rustig. De eigenaar Dimitri is een erg vriendelijke en behulpzame man die het iedereen naar de zin wil maken. Pythagorion is een leuke stad en qua restaurant raden wij Aphrodite aan. Zeker een plek om nog eens terug te komen.

Gereisd Met partner in september 2012

Prachtig uitzicht.

Jeannette Ammeraal
23-9-2012

Ons verblijf in Villa Athina is goed bevallen. Mooie ruime kamers, fijn zwembad en vooral een schitterend uitzicht. Je hebt er veel privacy en rust. Een auto huren is wel een must. De afstand tot het gezellige Pythagorion is dan prima.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Marit
23-9-2012

Een heerlijke vakantie op een prachtige plek. Ruim schhoon appartement, vriendelijke mensen , maar vooral een fantastisch uitzicht.

Great place

Petya
16-9-2012

We had great time in villa Athene. Beautiful view from the balcony, very clean appartment that was cleaned every day, well sized swimming pool in the garden...great place. You do need a transport to and from the place though but the owner can help you arrange that as well.

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Athina in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Athina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.