Appartement Villa Anna

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Villa Anna

• 10Jasmijn14-12-2017

Prima appartementencomplex

Villa Anna studios ligt perfect aan de buitenrand van Pythagorion. Lekkere kamer met alles er op en er aan, prima douche, koelkast, vriezer etc. We hebben het heerlijk gehad bij Dimitris en zijn zoon Yannis. Een sfeervol kleinschalig hotel/appartementencomplex. Het haventje met kiezelstrandjes ligt op 500 meter. Een heerlijk zwembad wat netjes wordt onderhouden elke ochtend. Wij hadden een grote kamer op de 1e etage met zeer groot balkon. Het meisje wat het appartement schoonmaakte is erg precies dus het was altijd schoon en netjes. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug.

• 10Jan11-09-2017

Fantastisch!

Mooi super schoon appartement met prachtige bloemen tuin. De accommodatie is zeer goed: schoon, vlakbij het strand, heel vriendelijk personeel. Alles in de buurt . Wij gaan zeker terugkomen hier!

• 9Joke03-09-2017

Mooi appartement gelegen op een perfecte locatie.

Gastvrij ontvangst in een mooi en goed onderhouden appartement, heerlijk zwembad en prachtige tuin. op loopafstand naar het strand en Pythagorion, ook het vliegveld is op loopafstand. Supermarkt in de nabije ongeving. Tijdens onze rondreis op Samos zijn we 2x over 4 nachten op Villa Anna verbleven, heerlijke plek, die we zeker in 2018 weer gaan opzoeken.

• 9Jean & Nadine16-10-2016

Het vriendelijkste verblijf tijdens onze rondreis

Nette kamer met alles er op en eraan. Super vriendelijke uitbating en personeel. Dagelijks wisselen van bed- / bad linnen.

Gereisd met partner in september 2016

• 7Hollander09-12-2010

Rustig gelegen appartementencomplex

Villa Anna is een rustig gelegen appartementencomplex. Op ca. 20 minuten lopen van de boulevard van Pythagorion. Op minder dan 5 minuten lopen een grote supermarkt, een rent a car (ook voor fietsen, brommers, quad en trike).

Het strand, die perfect is, is op 10 minuten loopafstand.

Heel dicht bij het vliegveld, wat super gaaf is (je raakt het vliegtuig net niet op het strand). Maar zorgt voor weinig overlast, omdat er niet heel veel vluchten zijn.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7thea & hoyke29-07-2010

saai, te veel luidruchtige Engelsen

Villa Anna: kleinschalig, redelijk zwembad, maar de vele Engelse gasten hadden geen idee dat er meer was dan de pool en met name de bar. Bovendien: barhoge prijzen voor een 'drink'. Inrichting van de kamer was normaal Grieks, maar nu wel voorzien van koffiezetapparaat, waterkoker en broodrooster. Schoonmaak etc was perfect door Pasa, die er al jaren werkt. De airco en de kluis zijn gewoon erg duur, want die komen er nog bij. Veel last van muggen en sinaasappelwespen!! Na 3x Villa Anna toch dus maar zoeken naar iets anders op Samos.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Teun12-07-2009

Rustig kleinschalig appartementencomplex

Wij waren hier half juni 2009. Netjes onderhouden appartement. Wij zaten op de begane grond en konden zo het zwembad inlopen. De afstand naar Pythagorion is 1,5 km naar het strand 700 meter en de dichtsbijzijnde supermarkt is op 300 meter. Bij en in het appartement veel last van muggen. Tranfer vanaf het vliegveld slechts vijf minuten.

Gereisd met partner in juli 2009

• 7denise09-07-2009

heerlijke vakantie gehad

Het complex ligt net achter het vliegveld van Samos, maar hier heb je verder weinig last van. Wij vonden het juist wel fijn dat we niet ver met de bus meer moesten na de vlucht. Pythagorion ligt op ongeveer een half uur lopen. Wij vonden dit vrij ver in de warmte en langs een drukke weg. Het strand ligt dichterbij op een 10 minuten lopen. Het appartement word goed schoongehouden en om de dag worden handdoeken e.d. gewisseld. Er waren wel veel muggen. Het zwembad is heerlijk. Het personeel erg gastvrij.

Gereisd met partner in juli 2009

Appartement Villa Anna info