Appartement Villa Anna

GriekenlandSamosPythagorion

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villa Anna voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 11 reviews

0Tonen op kaart

11 Reviews over Villa Anna

• 10Howard Sugden30-07-2018

Great Accommodation

Villa Anna is a family owned and run accommodation a short distance from the lovely town Pythagorean with only a short transfer from the airport. The Mitsinis family work hard to ensure every guest has a pleasant and relaxing stay. The rooms are kept clean and towels/bed linen changed regularly by the hardworking staff. There is a nice pool with a bar selling reasonably priced drinks an bar snacks. As a repeat visitor I know a great holiday always awaits when staying at Villa Anna.

• 10Matthias12-07-2018

Paradise

Very well kept apartments, friendly owner and well-stocked bar made our holidays perfect. Thank you!

• 10Jasmijn14-12-2017

Prima appartementencomplex

Villa Anna studios ligt perfect aan de buitenrand van Pythagorion. Lekkere kamer met alles er op en er aan, prima douche, koelkast, vriezer etc. We hebben het heerlijk gehad bij Dimitris en zijn zoon Yannis. Een sfeervol kleinschalig hotel/appartementencomplex. Het haventje met kiezelstrandjes ligt op 500 meter. Een heerlijk zwembad wat netjes wordt onderhouden elke ochtend. Wij hadden een grote kamer op de 1e etage met zeer groot balkon. Het meisje wat het appartement schoonmaakte is erg precies dus het was altijd schoon en netjes. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug.

• 10Jan11-09-2017

Fantastisch!

Mooi super schoon appartement met prachtige bloemen tuin. De accommodatie is zeer goed: schoon, vlakbij het strand, heel vriendelijk personeel. Alles in de buurt . Wij gaan zeker terugkomen hier!

• 9Joke03-09-2017

Mooi appartement gelegen op een perfecte locatie.

Gastvrij ontvangst in een mooi en goed onderhouden appartement, heerlijk zwembad en prachtige tuin. op loopafstand naar het strand en Pythagorion, ook het vliegveld is op loopafstand. Supermarkt in de nabije ongeving. Tijdens onze rondreis op Samos zijn we 2x over 4 nachten op Villa Anna verbleven, heerlijke plek, die we zeker in 2018 weer gaan opzoeken.

• 9Jean & Nadine16-10-2016

Het vriendelijkste verblijf tijdens onze rondreis

Nette kamer met alles er op en eraan. Super vriendelijke uitbating en personeel. Dagelijks wisselen van bed- / bad linnen.

• 7Hollander09-12-2010

Rustig gelegen appartementencomplex

Villa Anna is een rustig gelegen appartementencomplex. Op ca. 20 minuten lopen van de boulevard van Pythagorion. Op minder dan 5 minuten lopen een grote supermarkt, een rent a car (ook voor fietsen, brommers, quad en trike).

Het strand, die perfect is, is op 10 minuten loopafstand.

Heel dicht bij het vliegveld, wat super gaaf is (je raakt het vliegtuig net niet op het strand). Maar zorgt voor weinig overlast, omdat er niet heel veel vluchten zijn.

• 7thea & hoyke29-07-2010

saai, te veel luidruchtige Engelsen

Villa Anna: kleinschalig, redelijk zwembad, maar de vele Engelse gasten hadden geen idee dat er meer was dan de pool en met name de bar. Bovendien: barhoge prijzen voor een 'drink'. Inrichting van de kamer was normaal Grieks, maar nu wel voorzien van koffiezetapparaat, waterkoker en broodrooster. Schoonmaak etc was perfect door Pasa, die er al jaren werkt. De airco en de kluis zijn gewoon erg duur, want die komen er nog bij. Veel last van muggen en sinaasappelwespen!! Na 3x Villa Anna toch dus maar zoeken naar iets anders op Samos.

• 7Naomi14-08-2009

Klein, fijn appartementencomplex

Wij zijn 2 weken in de appartementen van villa anna geweest. Het is een klein appartementencomplex maar de inrichting is prima. We hebben bedden en nachtkastjes moeten verschuiven voordat wij onze koffers kwijt konden. De badkamer is typisch grieks, kleine douche, geen gordijn. Wat wel erg fijn is, elke dag schoonmaak, om de dag nieuwe handdoeken en nieuw linnen.Het sanitair wordt goed schoongemaakt. maar vegen? Het zwembad is klein maar wordt goed schoongehouden. De afstand naar strand prima, zo'n 500 m lopen naar (mijn mening) het mooiste strand. Met je neus naar het appartentencomplex toe is het 100 m lopen naar een grote supermarkt (voordelig en lekkere verse broodjes 's ochtends) naar het centrum is het wat verder lopen, zo'n 1,5 km. Wij raden aan om fietsen te huren. Voor 3/4 euro per dag heb je een fiets. Wij hebben fietsen gehuurd bij dinos zo'n 150 m (richting supermarkt). Airco werkt bijna niet (7 euro p nacht) 'vliegenscherm' naar beneden en lekker doortochten)

• 8Teun12-07-2009

Rustig kleinschalig appartementencomplex

Wij waren hier half juni 2009. Netjes onderhouden appartement. Wij zaten op de begane grond en konden zo het zwembad inlopen. De afstand naar Pythagorion is 1,5 km naar het strand 700 meter en de dichtsbijzijnde supermarkt is op 300 meter. Bij en in het appartement veel last van muggen. Tranfer vanaf het vliegveld slechts vijf minuten.

Appartement Villa Anna info

Veilig betalen met