Appartement Semiramisstersterster

8Fantastisch

Griekenland, Samos, Pythagorion

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Semiramis?

8Fantastisch

• 5.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

4 reviews over Appartement Semiramis

• 8C. Odink11-09-2007

Wij waren hier van 17 aug - 31 aug 2007 en hebben het prima naar ons zin gehad. We wisten echter niet dat zij zo dicht bij het vliegveld zaten. Je kon de mensen in de toren bijna zien. Gelukkig waaide de wind niet onze richting op zodat de overlast beperkt bleef. Wij waren de enige mensen in het hele complex en dat is niet zo gezellig. De laatste week kwamen er op het eind nog twee mensen bij. Dat kan gelegen hebben aan het feit dat onze touroperator (Olympia) inmiddels zo goed als failliet was. Het appartement heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar dat kan nu eenmaal niet. Voor Griekse begrippen een prima appartement.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Nathalie05-05-2007

Heerlijke vakantie gehad! Prima ligging, strand makkelik te bereiken, de winkels ook. Vriendelijk personeel, zoals alle mensen op het eiland trouwens! Het appartement had wat luxer gekunt.

Gereisd met partner in april 2007

• 8pieter-jan08-01-2004

Heerlijk rustige griekse omgeving om vanuit alles te gaan bezoeken/feesten etc Was voor ons een perfecte vakantie gezellige/lieve mensen

Gereisd in januari 2004

• 8willem08-01-2004

Het echtpaar straalt een echte grieks gezelligheid uit. Indien je wensen hebt is dit perfect te bespreken. Mooi zwembad in een gezellige omgeving Jammer dat peter niet de moeite heeft genomen de mensen te leren kennen

Gereisd in januari 2004

0 tips over Appartement Semiramis