Tijdelijk €25 aanbetaling

8.1FantastischScore uit 32 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Samos Sun voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

32 Reviews over Samos Sun

• 9Mariska Hollemans - van Toor28-09-2022

Fantastische vakantie gehad! We komen zeker terug!

Wat een lieve mensen werken er bij Samos Sun. De schoonmaakster, de chauffeur, receptioniste, Aron, de 2 broers, iedereen is uiterst behulpzaam en vriendelijk. De kamers zijn goed, fijn dat er een koelkastje aanwezig is. Het zwembad is heerlijk, er zijn voldoende bedjes rondom het zwembad aanwezig inclusief de tuin. De animatie is top! Zowel overdag als 's avonds (o.a. quiz, karaoke). Veel NL zaten 's avonds gezellig bij de bar, echt heel leuk! Nieuwe vrienden gemaakt;-). Via het hotel kan je een hotelbusje pakken (1x per uur) naar ofwel het stadje ofwel het strand. Beiden zijn ook aan te lopen of anders pak je een taxi. De kinderen hebben zich fantastisch vermaakt, veel NL die regelmatig terugkeren naar dit hotel. Het eten vonden wij prima, er was altijd wel iets wat je lekker vond! Wij vonden de all-inclusive formule heel fijn. Juist niet zo massaal als in bijvoorbeeld Turkije. Een auto huren is een aanrader! TOP!

• 9Nico06-09-2022

Heerlijk

Een gezellig, kleinschalig hotel met overwegend Nederlandse gasten. Mooi zoutwater zwembad, goede kamers en super vriendelijk personeel. Het ontbreekt je aan niets. Het eten is goed, maar niet het beste wat we in Griekenland hebben meegemaakt. Kortom: zeker aan te raden. Alleen minder geschikt voor (kleine) kinderen

• 8M Van Kolck02-07-2022

Prima hotel!

Prima hotel. Wel rekening houden met de vele trappen die je moet lopen als je minder goed ter been bent. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Elke dag schone lakens en handdoeken. Eten is redelijk goed. Maar voor het echte griekse eten gewoon een leuke Taverne bezoeken. Vriendelijk personeel.

• 6Th. Vonken28-06-2022

Door het eten kies ik dit hotel niet meer.

Een mooi hotel, mooie kamers, elke dag schone handdoeken, 2x/week schone lakens, goede airco. Maar door het eten zou ik er niet meer naar toe gaan. Bijna elke dag dezelfde keuze, rijst, spaghetti/pasta of frietjes. Weinig groenten buiten de salade. Bij het ontbijt hoofdzakelijk stokbrood waarvan heel wijnig bruin. Op zondag geen bruin brood (de bakker is dicht!?) Buiten de gewone koffie moet je elke andere koffie apart betalen. Door het eten wordt mijn prijs/kwaliteit een 6

• 9Alfred29-05-2022

een topper

Mooi hotel met toch wat trappen te lopen maar mogelijk om ook beneden te zitten basis all-in light voor sommig drankjes betaal je wat bij mooie locatie en super personeel . het eten is eenvoudig maar goed hotel gelegen op ong 30 min lopen van het plaatsje pythagorion een mooie route langs de groene natuur en lopen op een brede goed onderhouden stoep. savonds wel wat georganiseerd een quiz of een klein optreden al met al prima en schoon hotel met iedere dag schoon laken en kussensloop zeker een topper op het eiland waar menig stel weer terug komt

• 9Donnie Van Geenen20-09-2021

Super vakantie super hotel

Super hotel de mensen zijn zo gastvrij dat heb ik nog niet in een ander hotel mee gemaakt er hangt een huiselijke sfeer ook doet personeel er alles er aan om je te helpen waar het ook maar kan meer dan dit kan ik niet zeggen boek en beleefd het zelf

• 4Peter Laenen16-09-2021

Slecht en onhygiënisch

Wij vonden het een slecht hotel vanwege het eentonige eten dat ook nog eens koud was. Dagen achter elkaar dezelfde salades en vlees. Verder werd er onder het mom van COVID-19 maar tweemaal gepoetst. Dat hield in dat je drie dagen met dezelfde handdoeken moest doen en het emmertje met toiletpapier werd dus ook na drie dagen geleegd. Dus de hygiëne in dit hotel is ver te zoeken. Dus nooit meer!

• 8Yo25-08-2021

Fijn, kleinschalig en vriendelijk hotel!

Heerlijk, gastvrij hotel! Het hotel wordt gerund door een familie. De barmannen waren erg gezellig en de receptionisten waren behulpzaam en betrokken. Het eten was prima, oké, maar niet het beste. Ontbijt van iedere dag hetzelfde, diner vaak wel iets wisselend. Veel wisselende pastagerechten, maar daarbuiten vaak hetzelfde. B-merken sap/fris, maar ook dat is geen probleem. Het zwembad lag vroeg al helemaal vol, handdoekjes leggen was een must om een dag aan het zwembad te kunnen liggen. Gelukkig ging ee een shuttlebus vanuit het hotel naar Potokaki beach, een heerlijke strandtent met lage prijzen en top bediening. Hierdoor hebben wij maar 1 dag aan het zwembad gezeten, het strand was heerlijk!

Op 20-30 minuten loopafstand zit Pythagorio, waar wij meerdere keren heerlijk hebben gegeten!

Via touroperator betaal je rond de 30-50 euro voor de transfer, dit is het niet waard. Vliegveld ligt op 5 min rijden, taxi is goedkoper.

• 8Marion10-08-2021

Heerlijke vakantie gehad. Mooie kamer, heerlijk eten. Super leuk personeel. Leuke animatie door Aron. Goede ligbedden bij het zwembad en fijne bedden op de kamer.De afstand naar pythagorion is nèt iets te ver (2,5 km) maar is op zich wel aan te lopen. En anders kan je natuurlijk ook met de taxi.Veel trappen op het complex, dus voor mensen die slecht ter been zijn geen aanrader. Wij hadden zelf een kamer tegenover de receptie, dus weinig last van de trappen gehad.Enige minpunt vonden wij dat er maar 2 keer per week werd schoongemaakt. Dus ook maar 2 keer per week schone handdoeken :(Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 9Yvon Swaneveld09-08-2021

Fantastisch ,schoon ,gezellig leuk hotel .aanrader

Samos sun is een super hotel .Fijne familie die alles doet om de gasten een fijn verblijf te geven .ondanks corona .leuke jonge man voor de entertainment. Hij is van alle markten thuis en verdeeld de aandacht onder alle gasten .Het eten is lekker .en de prijs van het hotel is zodanig dat een keer uit eten gaan ook nog leuk is .wij hebben een jeep gehuurd. Van ida (hostes) info gekregen maar ook van de eigenaren en aron (entertainment) veel tips voor 2 mooie dagen in de jeep over het eiland. Al met al een aanrader!

Hotel Samos Sun info

• CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Pythagorio, 831 03