Hotel Samaina

Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
Hotel Samaina
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Samaina voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Samaina in het Nederlands

2008

Wij zijn derien dagen in een geweldig vriendelijk en en op

Maria
27-6-2008

Wij zijn derien dagen in een geweldig vriendelijk en netjes en schoon hotel op Samos geweest, met zeer vriendelijke mensen.Het hotel is kleinschalig. Elke dag een super onbijt. De ligging van het hotel is midden in het centrum.

Gereisd Anders in Fri Jun 27 2008 18:56:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samaina in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samaina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.