Hotel Samaina

Kleine hotelsWeer vandaag28°16°
Hotel Samaina
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Samaina voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Samaina in het Nederlands

The place to be

Sas en Ine
26-3-2010

Super familiehotelletje met 21 kamers! Een warm welkom door Petros, Kleine maar gezellige schone kamers dicht bij de haven. Geweldig ontbijt door Petros en zijn zwitserse vrouw geserveerd met echt alles erop en eraan. Bedden zijn goed! Goeie restaurants en volop keuze. Ga zelf maar eens kijken en ervaar wat wij beleefd hebben. Een plek waar we zeker nog eens terugkomen!!

Gereisd Met vrienden in september 2009

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samaina in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samaina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.