Hotel Samaina

5 reviews over Hotel Samaina in het Nederlands

Geweldig

Jan Tabak
22-10-2017

Goed en schoon hotel . Geweldige service van Petros de eigenaar . Geweldig ontbijt . Mooie schone kamers . Groot gevoel voor detail . Ik heb niets gevonden wat verbeterd kan worden . Aanrader !!!!

Oude reviews (archief)

Uitstekend hotel , schoon geweldige kamer

Jan Tabak
19-10-2016

Persoonlijke aandacht , mooie kamer schoon van alle gemakken voorzien goede douche mooi balkon met uitzicht . Geweldig ontbijt . Zeker een aanrader . Niets negatief gevonden.

Lokatie,prijs en kwaliteit TOP!

David
27-7-2013

De eigenaar Petros ontvangt je alsof je thuis bent, geeft supertips voor het eiland. Pythagrion is een ideale ligging om de streek te bezoeken. Het hotel wordt gerund door de familie en dit geeft de ziel aan het hotel, proper, aangenaam, sympathiek en lekker ontbijten. s'Avonds is het aangenaam genieten in de haven en winkelstraatjes en overdag een ideale uitvalbasis voor excursies. Kortom Samaina hotel is de ideale plek om tot rust te komen.

The place to be

Sas en Ine
26-3-2010

Super familiehotelletje met 21 kamers! Een warm welkom door Petros, Kleine maar gezellige schone kamers dicht bij de haven. Geweldig ontbijt door Petros en zijn zwitserse vrouw geserveerd met echt alles erop en eraan. Bedden zijn goed! Goeie restaurants en volop keuze. Ga zelf maar eens kijken en ervaar wat wij beleefd hebben. Een plek waar we zeker nog eens terugkomen!!

Wij zijn derien dagen in een geweldig vriendelijk en netjes en schoon hotel op Samos geweest, met zeer vriendelijke mensen.Het hotel is kleinschalig.

Elke dag een super onbijt.

De ligging van het hotel is midden in het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Samaina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samaina in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samaina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Samaina scoort een 9.83 uit 10 op basis van 8 reviews.