Hotel Sama

7.5Goed

Griekenland, Samos, Pythagorion

Op vakantie geweest naar Sama?

7.5Goed

19 reviews over Hotel Sama

• 4Dhr. Verhoeven11-08-2017

Slechte locatie en erg kleine kamer.

Het hotel ligt midden in Pythagorion. Mevrouw Konstantaki was correct. Ik zat aan de voorkant van het hotel op de begane grond zo'n 1.5 meter boven het smalle straatje. Mijn balkon was ca. 1 x 1 meter. Mijn buren hadden een Frans balkon, dus konden niet buiten zitten. Er was inkijk van de onder- en benedenburen aan de overkant, constant gegil van kinderen en een keffend hondje van een Griekse familie die aan de overkant buiten leeft. Mijn badkamer was zo klein dat het gevaarlijk was om onder de douche te stappen. Na een nacht zonder moest ik bij gemiddeld 40 graden wel airco voor 6 euro per nacht extra aanvragen. Waarom zit dat bij die temperaturen niet automatisch in de prijs van de kamer? De 3 euro per nacht voor de elektriciteit hoefde ik niet betalen... Het hotel ligt bijna onder de kathedraal die elk half uur luid aangeeft hoe laat het is. Bij het ontbijt (met 15 kamers !) waren er 4 tafels binnen in een kleine ruimte en 2 buiten op het balkon. Een andere kamer tegen meerbetaling was er niet. Ook andere gasten klaagden vergeefs. Misschien met een kamer aan de achterkant en anders NIET boeken.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 7Gonnie v.d. Star07-09-2016

Eenvoudig, goed hotel

Hotel in centrum van Pythagorion, wel rustig gelegen. Om de hoek de winkelstaat, boulevard en haven. Strand op 10 minuutjes lopen.eenvoudige kamers, schoon, erg kleine douche. Eenvoudig maar voedzaam ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6T.15-07-2015

Samos prachtig en fijn, Hotel minder goed

tweede keer in Pythagorion en weer heerlijke vakantie gehad is toch wel ons favo plekje geworden! Hotel Sama ligt midden in centrum van Pythagorion wat erg fijn was/is. Hotel kamer was alleen echt super klein, geen lekker balkon waar je op kon zitten *( frans balkonnetje) en de badkamer/douch was echt verschrikkelijk klein. konden niet normaal douchen, en als we klaar waren was de badkamer een water paradijs geworden. ontbijt was redelijk te doen. de eigenaresse is vriendelijk maar hebben we niet veel gezien. dit keer gingen we maar 8 dagen in plaats van 15 dus voor 8 dagen is het hotel te doen maar zou niet in het hotel willen zitten als ik 15 of 22 dagen naar Samos zou gaan. verder een top vakantie gehad en baal dat we weer in het koude Nederland zijn. op naar volgende zomer vakantie!

Gereisd met partner in juli 2015

• 5H. Kamphuis05-07-2015

Ligging is leuk, maar daar houdt het mee op.

Nooit weer hotel Sama. Douche zat onder de schimmel. We kwamen donderdags aan en hebben het even aangekeken, maar zaterdags nog hetzelfde. De eigenaresse verteld wat we er van vonden. Antwoord had je dat de 1e dag niet kunnen vertellen, i.p.v. ik zal even kijken en er wat aan laten doen, en daarop had ze alsnog kunnen zeggen ik had het liever direct de eerste dag gehoord. Ontbijt eenvoudig is ok, maar op een gegeven ogenblik het brood op. Ja sorry er is niet meer, waarop ik pissig werd en zij alsnog haar hulp naar de bakker stuurde om brood te halen. Te gek voor woorden. Ook regelmatig moest er s' morgens gevraagd worden om het belg aan te vullen, of de koffie was op. De beoordelingen die ik gelezen heb snap ik dan ook niet. Ga hier nooit meer naar toe. Het eiland zelf is heel mooi.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Eleonora24-07-2014

Prima kleinschalig hotelletje

Klein familiehotel, gerund door moeder en dochter uit Athene, en dagelijks 100% schoongehouden door een lief kamermeisje. Samen werken ze als een geoliede machine aan het welbevinden van hun vele gasten. Prima hotel zonder pretenties en verrukkelijk gelegen midden in Pythagorio, gewoon tussen de Grieken zelf. Maar ja, ik ben bevooroordeeld want ik ben stapelverliefd op Samos en Pythagorio.

Alleen gereisd in juni 2014

• 9N.Hoogenbosch02-07-2014

Ideale ligging

perfecte ligging, alles op korte afstand, nagenoeg in centrum en toch rustig ( achterzijde), zeer vriendelijke eigenaresse, badkamer klein, maar alles prima schoon, beddengoed vaak verschoond, handdoeken zelfs dagelijks. Eenvoudig,maar lekker ontbijt, wordt continu aangevuld. Geen zwembad, maar erg dicht bij zee. Kleinschalig, gemoedelijk. Aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Jan23-06-2014

Super plek ,in een rustig straatje

Hotel Sama ,het is een heel leuk en klein hotel. Je kunt van de vloer wel eten .zo schoon is het .De badkamer is klein maar dat mag de pret niet drukken. Bedden is goed ligbaar .De kamers word elke dag schoongemaakt. Eten is gewoon goed ,ligt van alles op tafel . Het personeel is vriendelijk en betrouwbaar .

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Conny03-04-2012

kleinschalig hotel

Een prima kleinschalig hotel in een zijstraat met de boulevard op loopafstand. Ontbijt karig, wij vulden het aan met croissantjes van de bakker.

Gereisd met partner in oktober 1998

• 8familie Torn02-09-2011

SUPER

Hotel Sama in Pythagorion is zeer zeker een aanrader. Ons eerste hotelletje sinds 20 jaar in Pythagorion op Samos. Vriendelijke gastvrouw, geweldig ontbijt, prachtig gelegen in het centrum. We gaan hier zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8ans en herman wellens uit goirle12-10-2010

goed verzorgd hotel.lekker klein hotel.

Mooi hotel dicht bij het centrum,vriendelijke mensen. gezorgd voor koffie en thee op de kamer. lekker tussen de griekse bevolking.zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2010

Hotel Sama info