Hotel Sama

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Slechte locatie en erg kleine kamer.

Dhr. Verhoeven
11-8-2017

Het hotel ligt midden in Pythagorion. Mevrouw Konstantaki was correct. Ik zat aan de voorkant van het hotel op de begane grond zo'n 1.5 meter boven het smalle straatje. Mijn balkon was ca. 1 x 1 meter. Mijn buren hadden een Frans balkon, dus konden niet buiten zitten. Er was inkijk van de onder- en benedenburen aan de overkant, constant gegil van kinderen en een keffend hondje van een Griekse familie die aan de overkant buiten leeft. Mijn badkamer was zo klein dat het gevaarlijk was om onder de douche te stappen. Na een nacht zonder moest ik bij gemiddeld 40 graden wel airco voor 6 euro per nacht extra aanvragen. Waarom zit dat bij die temperaturen niet automatisch in de prijs van de kamer? De 3 euro per nacht voor de elektriciteit hoefde ik niet betalen... Het hotel ligt bijna onder de kathedraal die elk half uur luid aangeeft hoe laat het is. Bij het ontbijt (met 15 kamers !) waren er 4 tafels binnen in een kleine ruimte en 2 buiten op het balkon. Een andere kamer tegen meerbetaling was er niet. Ook andere gasten klaagden vergeefs. Misschien met een kamer aan de achterkant en anders NIET boeken.

Eenvoudig, goed hotel

Gonnie v.d. Star
7-9-2016

Hotel in centrum van Pythagorion, wel rustig gelegen. Om de hoek de winkelstaat, boulevard en haven. Strand op 10 minuutjes lopen.eenvoudige kamers, schoon, erg kleine douche. Eenvoudig maar voedzaam ontbijt.

tweede keer in Pythagorion en weer heerlijke vakantie gehad is toch wel ons favo plekje geworden! Hotel Sama ligt midden in centrum van Pythagorion wat erg fijn was/is. Hotel kamer was alleen echt super klein, geen lekker balkon waar je op kon zitten *( frans balkonnetje) en de badkamer/douch was echt verschrikkelijk klein. konden niet normaal douchen, en als we klaar waren was de badkamer een water paradijs geworden. ontbijt was redelijk te doen. de eigenaresse is vriendelijk maar hebben we niet veel gezien. dit keer gingen we maar 8 dagen in plaats van 15 dus voor 8 dagen is het hotel te doen maar zou niet in het hotel willen zitten als ik 15 of 22 dagen naar Samos zou gaan. verder een top vakantie gehad en baal dat we weer in het koude Nederland zijn. op naar volgende zomer vakantie!

We hebben een aantal aanbieders voor Sama voor je op een rij gezet:

Ligging is leuk, maar daar houdt het mee op.

H. Kamphuis
5-7-2015

Nooit weer hotel Sama. Douche zat onder de schimmel. We kwamen donderdags aan en hebben het even aangekeken, maar zaterdags nog hetzelfde. De eigenaresse verteld wat we er van vonden. Antwoord had je dat de 1e dag niet kunnen vertellen, i.p.v. ik zal even kijken en er wat aan laten doen, en daarop had ze alsnog kunnen zeggen ik had het liever direct de eerste dag gehoord. Ontbijt eenvoudig is ok, maar op een gegeven ogenblik het brood op. Ja sorry er is niet meer, waarop ik pissig werd en zij alsnog haar hulp naar de bakker stuurde om brood te halen. Te gek voor woorden. Ook regelmatig moest er s' morgens gevraagd worden om het belg aan te vullen, of de koffie was op. De beoordelingen die ik gelezen heb snap ik dan ook niet. Ga hier nooit meer naar toe. Het eiland zelf is heel mooi.

Prima kleinschalig hotelletje

Eleonora
24-7-2014

Klein familiehotel, gerund door moeder en dochter uit Athene, en dagelijks 100% schoongehouden door een lief kamermeisje. Samen werken ze als een geoliede machine aan het welbevinden van hun vele gasten. Prima hotel zonder pretenties en verrukkelijk gelegen midden in Pythagorio, gewoon tussen de Grieken zelf. Maar ja, ik ben bevooroordeeld want ik ben stapelverliefd op Samos en Pythagorio.

Ideale ligging

N.Hoogenbosch
2-7-2014

perfecte ligging, alles op korte afstand, nagenoeg in centrum en toch rustig ( achterzijde), zeer vriendelijke eigenaresse, badkamer klein, maar alles prima schoon, beddengoed vaak verschoond, handdoeken zelfs dagelijks. Eenvoudig,maar lekker ontbijt, wordt continu aangevuld. Geen zwembad, maar erg dicht bij zee. Kleinschalig, gemoedelijk. Aanrader.

Super plek ,in een rustig straatje

Jan
23-6-2014

Hotel Sama ,het is een heel leuk en klein hotel. Je kunt van de vloer wel eten .zo schoon is het .De badkamer is klein maar dat mag de pret niet drukken.

Bedden is goed ligbaar .De kamers word elke dag schoongemaakt. Eten is gewoon goed ,ligt van alles op tafel .

Het personeel is vriendelijk en betrouwbaar .

Ik had de pech dat mijn kamer en de badkamer heel klein waren. Ik kon me amper in de badkamer bewegen. Ook in de kamer heel weinig loopruimte, mijn koffer paste er net in. Dit zal te maken hebben met het feit dat ik alleenreizend ben. De schoonmaak daar integen was heel goed. Het balkom was groot genoeg voor 2 personen en ligt aan een kleine straat waar voornamelijk grieken wonen. Er was voldoende keuze voor het ontbijt en heel lekker, alsmede een leuke kleine ontbijtruimte. Het personeel was heel vriendelijk. Vlak bij het centrum gelegen. Achter het Hotel heb je een parkeerterrein, voor het geval je een auto wil huren.

kleinschalig hotel

Conny
3-4-2012

Een prima kleinschalig hotel in een zijstraat met de boulevard op loopafstand. Ontbijt karig, wij vulden het aan met croissantjes van de bakker.

SUPER

familie Torn
2-9-2011

Hotel Sama in Pythagorion is zeer zeker een aanrader. Ons eerste hotelletje sinds 20 jaar in Pythagorion op Samos. Vriendelijke gastvrouw, geweldig ontbijt, prachtig gelegen in het centrum.

We gaan hier zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Sama voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sama in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sama scoort een 6.88 uit 10 op basis van 19 reviews.