Appartement Roxy

Appartement info

Meer appartement info

65 reviews over Appartement Roxy

• 8B. Biesma30-06-2008

Wij waren van 10-24 juni 2008 voor de 6e keer in Roxy. Prima naar de zin, hele aardige eigenaren. Doen van alles om het naar de zin te maken. Je moet wel mobiel zijn want Pythagorion en het strand zijn vrij ver weg. Wij verbleven in kamer nummer 23, dat is helemaal boven. Prachtig uitzicht. Kortom: een dikke aanrader.

Familie Biesma

Gereisd met partner in juni 2008

• 8D & D18-05-2008

Net terug van n weekje SAMOS!Roxy is inderdaad een kleinschalig afgelegen complex.De inrichting is prima er was zelfs een waterkoker en koffiepot+filter.Het wordt goed schoon gehouden op de di.en vr. worden het linnegoed verwisseld.Dus wees zuinig met het gebruik v.d. handdoeken.De prullenbakken moet je zelf legen.Aardige eigenaren spreken alleen grieks.Inderdaad wij kregen ook zelfgemaakte pannenkoekjes LEKKER en n leuk gebaar!Wij zaten in nr 13, smorgens ontbijten in de zon,'s avonds wel kil!Koelkast maakt redelijk lawaai 's nachts,best harde bedden!Wij hebben een scooter gehuurd(bij Elvira)voor 6 dgn,dus we waren goed mobiel.Veel gezien van SAMOS tis n schitterend eiland.De winkel CHAMPION is prima.2x gegeten in HORA(ong.3 km) bij SINADINI,'n leuk goed en gezellig restaurant met nederl.eigenaresse-EMMY.Er is van alles te krijgen voor een zeer redelijke prijs.AANRADER!

Gereisd met partner in mei 2008

• 6A. van Zuuren28-10-2007

Er was een dag helemaal geen water, s'morgens 2 keer geen warm water. De afvoer van het regenwater liep boven ons appartement het water (helaas viel er nogal wat) kletterde voor ons balkon op de tegels een later aangebrachte slang schoot los uit de boom.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 725-10-2007

Eenvoudig, gezellig en rustig gelegen. Afhankelijk van leeftijd kun je lopen, fietsen of een auto huren. Als je later in het seizoen bent is er kans dat het douche water nog niet voldoende op temperatuur is in de morgen. Na eerste melding werd meteen de netwerk schakelaar ingeschakeld. Het ons bekende nummer voor een taxi was niet correct, werden we "even" naar Pythagorion gebracht omdat het regende. Over de hele lijn genomen hebben wij een schitterende vakantie gehad. Met een huurauto het hele eiland verkend. Genoten van de nachtegalen en uitstekend kunnen eten voor een redelijke prijs. Kortom als Griekenland liefhebber een herhaling waard.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Marianne Kuijpers29-09-2007

Wij waren zeer tevreden over Roxy. Er werd goed gepoetst. De eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen. Maar om meer te zien is het aan te bevelen om een scooter of auto te huren, want naar het cetrum lopen is een wandeling van een half uur en op een drukke weg. En in het centrum liggen ook de restaurantjes. Om bij het strand te komen heb je ongeveer dezelfde afstand. Voor rust en privacy is Roxy geweldig, een aanrader.

• 8J en T24-09-2007

14 sept. teruggekomen. Kleinschailig super app. we hadden nr. 21. perfect. ruim, schoon, goede bedden. Wel sober en eenvoudig. Keukenuitrusting is in Gr. niet als in NL. Het heeft wel iets. Lieve mensen. We hebben er enorm naar onze zin gehad. T.o. vliegveld wat we totaal geen last van hadden. ca. 20 min lopen naar centrum. Huur een (brom)fiets of auto en je ziet ook wat meer van Samos.

• 9J en T24-09-2007

Wij vonden het een super appartement. Ruim, schoon maar wel eenvoudig. Goede bedden.Wij hadden nr.21 met een groot dakterras voor ons alleen en met super uitzicht. T.o. het vliegveld, waar we totaal geen last van hadden.Lieve mensen.Altijd bereid om de gasten naar hun zin te maken. ca.20 min.lopen van Ptygarion. Vonden we geen probleem. Enn aanrader

• 7dick14-09-2007

Ben net terug uit Samos heb in appartement Roxy gezeten en wel nummer 5 moet een van de betere geweest zijn, begane grond hoekapp Als je eisen niet te hoog liggen en ook naar de prijs kijkt is dit een goed appartement Het word volgens mij wel tijd dat er drastisch iets aan het achterstallig onderhoud word gedaan Dan heb ik het over de gehele inrichting en zeker het sanitaire gedeelte zoals tegelwerk en toilet Het verbaasde mij ook dat van dit appartement de mengkraan van de wastafel verkeerd om werkte dus rood was koud en blauw was heet water heeft schijnbaar nog niemand over geklaagd en ik dus ook niet Eigenaars maken een uitgebluuste indruk terwijl ze vriendelijk overkomen en toch proberen om het je naar de zin te maken Zwembad vind ik voor kleine kinderen die niet kunnen zwemmen gevaarlijk omdat het diepe gedeelte niet is gemarkeerd maar er is voor de kleintjes wel een apart gedeelte We hadden ook nog huiskatten en wel 4 nm een poes met 3 kittens hartstikke leuk

Gereisd met familie in augustus 2007

• 6maaike23-08-2007

Het was er erg mooi en je krijgt wel waar voor je geld.. Roxy is wel wat oud en kan best een opknap beurt gebruiken maar het is leuk en goed ingericht. Verder is het wel handig dat je iets huurt, alles ligt wel een stuk van het appartement af. Ook een dagje Samos-stad raad ik aan is erg mooi en leuk!

Als je het luxe niet gewend bent is dit een goede en leuke plek om te zijn. Er is ook veel te zien, wij zijn naar tempels geweest en aan de weg zijn ook allemaal bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8dick en jeanine olthof20-08-2007

altijd maar weer afwachten waar je terecht komt.wij zijn niet echt veel luxe gewend op vakantie,dus roxy was voor ons perfect.keurig appartement schone bedden kamer lekker fris fijne airco,vriendelijke eigenaars,watwil een mens nog meer? zon, maar die was ook volop aanwezig. we hebben een fijne vakantie gehad.het is hier niet geschikt voor de uitgaans jeugd veel te rustig maar dat vonden wij heerlijk! wil je voor niet al teveel geld een vriendelijk weekje griekenland dan is dit zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2007

Appartement Roxy info