Appartement Roxy

Meer appartement info

65 reviews over Appartement Roxy

• 3Oelie, Assie, Annie en Jeroen26-08-2009

Oud en vies

Net terug van een heerlijke vakantie op Samos, jammer dat dit app. niet echt mee werkte.

Onze kamer was slecht schoongemaakt (haren vorige mensen lagen er nog), het was oud en stonk verschrikkelijk. We hadden nog geluk dat wij in kamer 5 zaten, waardoor we onze eigen taverne hadden met buitendouche. Binnen douche is voor een volwassen iemand niet te doen, zo klein.

De eigenaren zijn vriendelijk, echter kan je ze toch niet verstaan, dus daar heb je ook weinig aan.

De stad is 25. min lopen is goed te doen. Alleen voor de rest is een scooter of auto huren echt een must, zonde als je dit niet zou doen.

Samos is een dikke aanrader, dit app. duidelijk niet!!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 5Babette11-08-2009

Tegenvaller

Roxy was voor ons niet wat wij ervan verwacht hadden.Wij vonden het complex verouderd.Het appartement was op sommige plaatsen echt smerig te noemen. Zwembad werd niet goed gereinigd.De eigenaren zijn hele vriendelijke mensen.Wij zijn hier 5 dagen gebleven en zijn toen overgeplaast naar een ander complex waar wij een heerlijke vakantie hebben gehad.Pythagorion is een leuk gezellig plaatsje wat je per taxi kan bereiken voor slechts 4 euro.Vlakbij zit een grote supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Lot02-08-2009

gezellig, vriendlijk & schatig

Het appartement roxy is ons goed bevallen. Alleen het sanitair is wat minder. Verder is het een prima plek. Ongv. 15 min lopen naar Pythagorio. In het appartement krijg je vrij snel aansluiting met andere mensen. Dat maakt het erg gezellig. Mensen geven elkaar tips van daar moet je een keer naartoe gaan enz.. Verder hebben wij zelf totaal geen last gehad van de vliegtuigen. Wij zaten boven op het dak en hadden een prachtig uitzicht de bergen en Gora. Verder is dit voor mij echt een vakantie geweest om nooit te vergeten. Het eiland zelf is prachtig. Veel verschillende soorten landschap. Auto huren is wel echt een must.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7carla van sante16-07-2009

goede plek, rustige ligging

Goede ligging, vlakbij vliegveld, af en toe vliegtuigen hoorbaar. Ruime appartementen,wij haden 1 kmr. nr 12, geen uitzicht, 1 perzikboom en een palmboom, jammer. Als je 2 kmr neemt, zorg dan dat je aan de achterkant zit, voorkant is niet te doen, diepe ligging, geen uitzicht, wel koel. Langs drukke verkeersweg naar stadje Pythagorion, half uurtje, is te doen, maar goed uitkijken. Scooter/fiets/auto huren is het beste om wat v het eiland te zien, wij hebben scooter gehuurd bij Kiklos, Ned. eigenaresse. goede prijs. Zowaar een douchebak en douchegordijn, dus geen natte douche. Aardige eigenaars,2x per week schoonmaken, wel di en vrij voor 10 uur je kamer verlaten ivm schoonmaken, maar dat is geen probleem als je vroeg wakker bent. Wel de hele nacht blaffende honden!! en kukelende hanen sochtends. Bedden zijn net iets te klein (1.80?) en keihard met veren, ventilator ontbrak. . Goed naar ons zin gehad maar volgende keer Kokkari of Kambos, net ietsje gezelliger

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Henk Kuntkes30-06-2009

Geweldig !

Heerlijke vakantie gehad, de familie was weer erg gastvrij en zorgzaam. Volgend jaar maar weer op tijd boeken!!!!

Henk Ineke en Mary

Gereisd met partner in juni 2009

• 7emaasdam08-09-2008

Fantastisch. Voor herhaling vatbaar

De laatste 2 weken van augustus naar Roxy geweest. Na 10 jaar Samos maar weer eens bezocht. Voor de 1e keer in Roxy gelogeerd. Een complexje naar ons hart. Griekenland op z'n best. We komen hier zeker terug.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Niels en Linda12-08-2008

Meer dan een topper allee.

een appartementencomplex dat z'n beoordeling meer dan waard is. het was onze eerste vakantie samen en mijn eerste vakantie in het buitenland.

bij het reisbureau lazen we de beoordelingen en hebben toen voor Roxy gekozen.

de mensen zijn erg aardig en ondanks hun moeite met de engelsetaal, doen ze hun best voor je en groeten ze je de hele tijd.

de meubels zijn simpel, maar voldoende voor twee weken. de ligging is iets wat van de stad, maar na een half uur lopen ben je er al.

auto's en fietsen kan je om de hoek huren voor een redelijke prijs.

voor ons was dit een super vakantie.

• 9Defrie Tempelaars10-08-2008

Super vakantie gehad!

Van 25 juli '08 tot 8 augustus '08 in appartement 13 van Roxy verbleven. We werden na een lange vertraging op Schiphol van harte welkom geheten door de vrouw des huizes die maar zeer gebrekkig Engels spreekt, maar in het Grieks uitermate vriendelijk is. Ook haar man is de vriendelijkheid zelve. We hebben ons twee weken thuis gevoeld. De inrichting is niet overweldigend, maar het voldoet prima, maar verwacht geen vijf sterren luxe. De prijs / kwaliteitsverhouding is prima. Het appartement wordt zeer goed schoongemaakt, twee keer per week (dinsdag en vrijdag). De familie staat altijd voor je klaar! Het complexje ligt op enige afstand van Pythagorion, rustig wandelend een half uurtje. Vervoer is noodzakelijk om het eiland goed te leren kennen. Dat kan op verschillende manieren, wij hebben een auto gehuurd in Pythagorion. Niet de goedkoopste, maar heldere verzekeringen. Samos en Roxy zijn zeker een aanrader! Mochten we teruggaan, dan wordt het bij Kokari!

• 8Noortje & Ivo05-08-2008

Super Vakantie!

Ons verblijf in Roxy was ons zeer goed bevallen. Al na de eerste avond de airco aangevraagd, die zeer goed werk levert en we het zelfs te koud kregen! Ons app ( num. 12 ) had een balkon achter een loof- en palmboom. Heerlijk dus om met 36graden nog lekker in de schaduw te kunnen zitten.

We hadden een quad gehuurd. Er zitten er ook 2 dicht bij het huisje. Eiland is goed te verkennen! App. wordt 2 keer per week schoongemaakt, handdoeken , linnen e.d. wordt verschoond. Er wordt zelfs gezorgd voor wc papier! Aardige eigenaar, vriendelijk man. kortom : absoluut een aanrader

• 8Leo van de Gevel01-07-2008

Prima prijs kwaliteit verhouding

Keurig netjes en voldoende ruimte, rustige ligging net buiten Pythagorion. Erg vriendelijke eigenaars, als je iets vraagt met handen en voeten helpen zij indien mogelijk meteen.

Gereisd met partner in juni 2008

Appartement Roxy info