Appartement Roxy

Meer appartement info

65 reviews over Appartement Roxy

• 8Jan, Riet, Jannie en Willem25-09-2010

Goed appartement

Leuk appartement, het geheel is kleinschalig. Geweest van 10 tot 24 sept. 2010. app. 12 en 14. Ligt wel 30 min, lopen van Pythagorion, we hhebben fietsen gehuurd, als je goed kunt fietsen, kan je naar Potokaki, Mili, Mitilini en naar Psilli Ammos, zandstrand, en natuurlijk 's avonds met fiets eten in Pythagorion, . Aardige eigenaren, ze hebben ook nog heel het complex op pannekoeken met kaas getrakteerd. Je kunt ook nog met de boot nr Kusadasi, maar dat viel ons wat tegen. Dichtbij het app. ligt een grote supermarkt, die heeft iedere dag vers brood (behalve zondags). Fietsen zijn ook vlakbij te huur (bij stoplicht). Wij hadden fietsen van Nicos, maar waren flink aan de prijs. Ook nog een auto gehuurd bij plaatselijk bedrijf (bij het stoplicht). 33 euro per dag. Vlakbij is de luchthaven, maar daar heb je totaal geen last van. We hebben een leuke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Hil en Frans18-09-2010

voor ons toch een toppertje

Hil en Frans na 5 jaar weer terug in appt.Roxy (OOK IN 2005 )en weer goed bevallen .Scooter gehuurd en weer op pad gegaan en veel gezien weer.Mama en Papa ook 5 jaar ouder geworden maar nog net zo vriendelijk en ja hoor weer lekkernijen gehad we zaten met meerderen nederlandse stellen en hadden het gezellig met elkaar waardoor de vakantie super heerlijk was .Laatste avond lekker geborreld met elkaar. Kortom een fijne vakantie Ik zeg altijd die pakken ze me niet meer af

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Hil en Frans13-09-2010

betaalbaar en goed complex

Hil en Frans;... Wij waren hier voor de tweede keer (OOK IN 2005) er was niets veranderd wel alles opnieuw geschilderd .En weer erg genoten, prijs kwaliteit verhouding nog steeds goed Bij aankomst zwembad niet helemaal schoon maar werd door Papa gelijk verholpen Ook nog van Mama weer lekkere koek gehad maar het viel op dat ook zij weer 5 jaar ouder zijn het gaat allemaal wat moeilijker ,zijn wel erg behulpzaam We waren met meerdere wat oudere stellen (met alle respect) en hadden gezellig contakt met elkaar.dus echt heerlijke vakantie gehad.Groetjes

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Anouk de Jonge04-09-2010

Super!

Ik en mijn partner verbleven in Roxy van 17 augustus 2010 t/m 31 augustus 2010 in kamer 15. We hebben een supertijd gehad in het appartement en op Samos. Het appartement is eenvoudig ingericht, maar zeker netjes en schoon voor Griekse begrippen! Wij waren overdag altijd op pad om het eiland te verkennen en wat heb je dan nog meer nodig dan een bed en douche? Roxy is een kleinschalig, gezellig complex wat veelal door Nederlanders wordt bezocht. Elke dinsdag en vrijdag worden de appartementen schoongemaakt, wordt het beddengoed verschoond en krijg je schone handdoeken. Enig klein nadeel is dat de eigenaresse van Roxy om 8 uur 's morgens begint met schoonmaken. Uitslapen is er op die dagen niet bij, maar goed, wij waren toen toch al uit de veren. Een scooter/auto huren is zeker aan te raden, aangezien Pythagorion een flink stuk lopen is vanaf Roxy! HEEL VEEL PLEZIER in Roxy!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Anton26-08-2010

Eenvoudig maar goed

Wij hebben drie weken in Roxy gezeten in Appartement aan de achterzijde met weinig uitzicht maar wel rustig als er geen vliegtuigen landen of opstijgen, inrichting sober maar voldoende, bedden redelijk, zwembad is klein maar wel lekker. Dorp is te ver lopen langs een drukke weg auto of scooter is aan te raden, de mensen zijn super aardig maar geen woord engels wat lastig is. Voor ons geen tweede keer naar Roxy..... Pythagorion is een gezellig plaatsje met leuke boulevard met heel eetgelegenheden,Ook is er wel het e.e.a te zien aan oudheden o.a Het Aquaduct van Eupalinus, het kasteel van Logothetis en het klooster van Panagia Spiliani (bevindt zich in een grot). Ook het volkenkundig museum van Pythagorion. Potokaki Beach is een lang gerekt strand en loopt door tot Ireon. ook het vliegveld lig langs dit strand maar daar heb weinig last van. Pythagorion is leuk,gezellig met leuke winkeltjes.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Rosanne17-06-2010

rustige omgeving..

prima. je moet er niet veel van verwachten. maar wij hebben ons er uitemate vermaakt. voor weinig geld een prima, schoon onderkomen.

Gereisd met vrienden in augustus 2000

• 7A. Musch03-10-2009

Heerlijk rustig!

Fijn appartement en schoon! Heerlijke bedden en de studio zeer ruim en best wel compleet voor de prijs die wij betaalden (430, 00 euro voor 15 dgn. Fijn groot balkon met uitzicht op olijfbomen waaronder de kippen en de haan scharrelden ( ' s morgens wel vroeg wakker door gekukel van de haan en hanen in de omgeving! Vonden wij niet erg...) en op de bergen. Ook fijn zwembad (bijna prive!) met prima ligbedjes en zeer rustig met de vogels en de krekels op de achtergrond. Voor een week of 11 dagen is dit een prima bestemming, maar 15 dagen is net iets te lang. Wij gaan zeker nog een keer naar Samos, want dit eiland is zo mooi en rustig (ook in juli en augustus), maar dan wel in hotel Fitobay, dat aan het strand ligt en op loopafstand van Pythagorion.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7ellen jouvenaar03-10-2009

rustig en mooi complex

super vacantie gehad leuk appartement vriendelijke eigenaar je moet geen luxe gewend zijn en ook niet van goude kranen houden maar voor een echte griekenlandganger is dit een leuk appartement rustig en zo vies was het niet een aanrader voor de mensen die van rust houden

Gereisd met partner in september 2009

• 8jolanda veentjer12-09-2009

topvakantie, met ander gezin samen!

wij hebben een top vakantie gehad in roxy! wat een vriendelijke eigenaren. wij zijn ook verwend met de pannekoekjes. uien, tomaten, fruit, eieren, teveel om op te noemen. ze spreken alleen grieks, maar doen erg hun best. je moet inderdaad wel mobiel zijn, maar als je wat wilt zien van een eiland, dan moet dat toch al snel. wij gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8Tony31-08-2009

Lekker rustig,vriendelijke mensen

Wij waren van 18-08 t/m 28-09 in roxy erg mooi uitzicht en lekker rustig de eigenaren waren erg behulpzaam maar spreken geen engels (jammer genoeg) zwembad kan echter wel een schoonmaakbeurt gebruiken vol wespen en bodem zand.Maar de zee is 2 km en daar moet je ook wezen toch!, verder de kamers zijn simpel maar er is wel een koelkast,Kwa prijs verhouding goed te noemen huur wel een scooter,Auto want met een cocktail op bij gregory (haven) kan het nog wel een eindje terug lopen zijn...Dit was onze 5 keer op samos dus alles wel een beetje gezien meer een relax vakantie zeg maar Tip voor mensen die goed willen eten Aphrodite voor de haven eerste straat rechts en voor de pizza liefhebbers La Strada 2 straat rechts voor de haven,goed eten is moeilijk te vinden in pythagorio samos-stad is El Greco de beste wij hebben speciaal een auto gehuurd om daar te eten.Al is nachts rijden geen optie voor mij haha (kamikazen) voor diegene die nog moeten fijne vakantie.groet Theun&Bianca

Gereisd met partner in augustus 2009

Appartement Roxy info