Appartement Roxy

Meer appartementinfo

65 reviews over Appartement Roxy

• 7p.noordhoek28-09-2013

Hoe het ook kan op Samos Pythagorion

Bij appartement Roxy op het mooie eiland Samos voel je thuis het is geen 4 sterren spul, maar de eigenaars laten je ondanks ze geen Engels spreken merken dat je welkom bent en proberen daar ook handen en voeten aan te geven, er gaat wel eens iets fout maar met elkaar kom je er uit Stavroula kan heerlijk koken en laat je ook graag eens iets proeven, inderdaad is een en ander gedateerd maar hun liefde voor mensen maakte voor ons alles goed

• 10Rinie15-08-2012

Goede accomodatie, en dicht bij vliegveld.

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Ons 2 kamer app. was redelijk ruim en aan de voorkant hadden we een grote balustrade die tevens als balkon dienst deed. Wij hadden het z.g. dak appartement met een geweldig uitzicht op de omgeving. Het appartement ligt inderdaad wel iets afgelegen, maar als je een scooter, quad of auto huurt is deze locatie een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen. De huishoudelijke inrichting is voor griekse begrippen goed. Er was zelfs een redelijke keuken inventaris. Ook de beheerders - familie - zijn aardig en mensen en altijd bereid je te helpen. Op de schoonmaak & linnengoed verschoning hadden wij niets op of aan te merken. Voor veel hedendaagse mensen ook belangrijk:
    Het (gratis) Wifi aanbod / bereik was in het gehele gebouw goed. Het is dat we elk jaar een ander eiland aandoen, anders kwamen we hier zo weer een keer terug.

• 8Familie Boers18-06-2012

Heerlijk rustig en relaxed!

Een heerlijk appartement, op een half uur lopen vanaf Phytagorion. Je zit midden op het platteland. De Griekse familie is erg gastvrij en voorziet je van citroenen, verse eitjes en abrikozen. We zijn zelfs een avond wezen eten bij ze. Het appartement is grieks ingericht, dus vrij eenvoudig maar de keukeninventaris is uitgebreid. De bedden waren voor ons niet zo comfortabel maar dat kan aan ons liggen. Verder was alles aanwezig, vlakbij een supermarkt en verhuur van auto, fiets en scooter. Je zit tegenover het vliegveld maar daar heb je geen last van. Kortom een goedkoop appartement, dus verwacht niet teveel, maar je bent erg welkom, met bloemen en een flesje wijn. Het Zwembad is heerlijk en het hele eiland Samos is het waard om eens te bezoeken.

• 0Shir05-12-2011

Mooie plek .

Scooter wel handig want het is een aardig eind lopen naar Pythagorion. Paar minuutjes vanaf het vliegveld .heel handig en geen last van herrie, App. Roxy niet echt aan te raden ondanks dat wij het best naar ons zin hadden. Zeer kleine onhandige douche., verder redelijk gedateerd, wel zeer aardige beheerder. Als je hier het volle pond betaald is het veel te duur maar wij zaten voor een habbekrats (aanbieding in juni) dus geen reden tot klagen.

• 7Michel en Marieke 27-10-2011

Lieve Griekse eigenaren!! Leuk appartement.

Roxy ligt zo'n twee km van Pythagorion af. Dus zo'n 20 a 25 min. lopen... Wij hebben dus maar een autootje gehuurd. Daarmee ook het eiland verkend: Kokkari en Samos-stad, en naar Psilli Ammos geweest het zandstrand (zo'n 13 km verderop) Roxy heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. De eigenaren Manolis en Stavroula (al op leeftijd) zijn erg gastvrij! Brengen je allerlei dingen uit de boomgaard. Het zwembad is ruim genoeg,en er zijn zonnebedden. Kamers zijn prima, gewoon eenvoudig, zonder poespas. Welgenoeg ruimte in het 2-k appt. Let op: Neem iets mee (Deet ofzo) tegen de muggen! Want die zitten er! Verder hebben we het er prima naar ons zin gehad, wij komen nog een keertje terug! Yiassou! Efcharisto poli! Michel en Marieke

• 8fam Tol17-08-2011

heel Grieks heel welkom

wij hebben een super vakantie gehad. De mensen echt zo vriendelijk.. wij hadden nr 5 en hadden een eigen terras.. Wat super is als je kinderen hebt ,wij op het terras en de kinderen lekker zwemmen . konden we ook een beetje toezicht houden. Samos is ons favoriete eiland tot nu toe ! als we weer naar Samos gaan zeker naar Roxy ,al is het alleen om de aardige eigenaars! En het is Griekenland dat voel je bij deze mensen echt... voor" All inners" geen goede keuze!! Juist als je dat echte leuke Griekse wil ga hier heen

• 5Fam Naus09-08-2011

we zouden dit appartement bij niemand aanbevelen

Het keukenblokje incl. koelkast waren oud en versleten De doucheruimte erg klein, de sproeier was kapot kon niet opgehangen dus eerst inzepen, kraan uit en dan afspoelen het douchegordijn hield het water niet tegen dus alles stond blank na het douchen. Na 4 dagen stroomde de jerrycan op het balkon over waar het water in werd opgevangen van de airco. Positief waren het zwembad en de werking van de airco

• 6Peter10-07-2011

Rustige plek

Wij zaten in app.13 met voor ons terrasje een citroenboom. De eigenaar was inderdaad een zeer vriendelijke ouwe baas. Echter vrees ik met grote vreze dat hij dit werk niet lang meer aankan gezien zijn kortademigheid.Over het app. kan ik kort zijn,typisch grieks.Koelkast maakte een behoorlijke herrie en de douche/wc ruimte was aardig gezegd geen pretje om te bezoeken.Wel erg weinig ruimte hoor.Pythagorion is prima voor een week.Psiili Amos een prima zandstrand,al moet je er wel 13km. voor rijden.

• 8janpie09-07-2011

eenvoudig app

We hadden een grote app achter bij het zwembad met een mega groot teras. Zwembad was bijna prive. We hadden een klein probleem in het app maar dat werd zo snel mogelijk verholpen en excuus hier voor met een heleboel eiren. Lieve mensen maar spreken geen engels dus met handen en voeten maar dat lukt prima. Hebben genoten van de eenvoud

• 9Houwelingen29-01-2011

waar voor je geld

Een simpel, basic maar goed onderkomen. Schoon, altijd een warme douche en een heerlijk zwembad. Auto of bommer huren is een aanrader (< 200 euro voor een week). Pythagorion is de leukste plaats van Samos. Karakter, prachtige haven, een zeer goed restaurant aan de haven (elia), en goedkoop en goed uit eten. Een fijne vakantie.

Met vrienden

3 tips over Appartement Roxy

• p.noordhoek, 28-09-2013

verwacht niet te veel, het is betaalbaar en de simpele hartelijkheid maak alles goed, huur een fiets of iets anders en geniet van de omgeving

• Renee, 25-05-2012

Auto of scooter huren bij Evelin (www.evelin.gr), bij het stoplicht. Dit is op loopafstand van Roxy en de eigenaren zijn erg betrouwbaar en behulpzaam. Ook daar is het ieder jaar weer een warm ontvangst.

• Michel en Marieke , 27-10-2011

Auto huren, restaurant Esperides!! (niet aan de boulevard, maar in een zijstraatje) en neem een kijkje bij animal care Samos, is richting Kokkari. Zijn Ned. eigenaren.

0 vragen over Appartement Roxy

Appartement info