8 tips over Hotel Proteas Blu Resort

• marijke, 25-05-2014

Met de boot naar Turkije, met een bezoek aan Efeze is leuk. En een bustour om het eiland is ook de moeite waard.( wij hadden geen huurauto ) Water koop je voor 1 euro, per literfles bij de Minimarket. Vanuit het hotel bovenaan de hoofdweg meteen rechts. Wij hadden een kamer met zeezicht dichtbij het strand. Je moet wel 2 keer per dag trappen lopen om in het restaurant te komen, dus als je dat niet wilt zou ik een kamer in het hoofdgebouw boeken.

• Saar, 19-05-2012

Neem waterschoenen mee voor zwemmen en de zee

• Sabine, 21-05-2012

Auto huren is leuk om wat van het eiland te zien. Het plaatsje Manolates is een mooi kunstenaarsdorpje, je rijdt er naar toe door het prachtige dal van de nachtegalen. Vanuit hotel is het niet aan te bevelen om lopend naar Phytagorion te gaan, zeker 's avonds niet. Weg is onoverzichtelijk en gevaarlijk. Geen voetpad.

• Yvonne den Exter, 05-08-2012

Het hotel ligt buiten Pytagorion. Een taxi kost 5 Euro. Huur een scooter en je bent in staat je over het hele eiland te verplaatsen. Echt een aanrader en heel goed te doen!!

We hebben een aantal aanbieders voor Proteas Blu Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Tjingo
    BeachCheck
    BeachCheck

• Michelle, 12-05-2015

Neem geen half pension, maar alleen logies. Ga lekker ontbijten en dineren in het mooie Pythagorio. Goedkope prijzen en aardige bediening.

• Danny, 17-08-2014

Maak gebruik van de (gratis service) aanwezige golfkarretjes ivm transport op terrein het is behoorlijk stijl en veel trapjes!

• Melanie Malek, 20-06-2015

Badhanddoeken krijg je dagelijks ververst gratis van het hotel. Ook als je slecht ter been bent, kun je hier met vakantie, want het personeel is bereid om je met een golfkarretje van a naar b te brengen. Neem nette kleren mee voor het 5 gangen galadiner en de samian wedding die voor gasten wekelijks (gratis) worden georganiseerd. Drank en lunch is inderdaad niet goedkoop, maar door de presentatie en alles eromheen is het dit dik waard. Stranbedjes gratis, dus die kosten bespaar je dagelijks.

• Hana, 09-06-2015

In de onmiddellijke omgeving van het hotel is niets te beleven. Je moet al naar het haventje van Pythagorion uitwijken en dat is toch wel ver om te voet te doen. Een auto huren is een aanrader, ook om Samos in het algemeen te verkennen. Gelukkig hebben we prima weer gehad!