6 vragen over Hotel Proteas Blu Resort

• chrisje, 03-07-2014

Rustig??

Wij houden van complete rust aan het zwembad. Daarom een vraagje: is er animatie, muziek aan het zwembad of moet je voor complete rust naar strand gaan?

Danny, 17-08-2014

Absoluut veel rust, geen herrie aan het zwembad en of strand. Voor een rustige en relaxte vakantie een zeer goede locatie! Alleen een zacht achtergrond muziekje van het iets hoger gelegen zwembadrestaurant.

Fietsen

Wij zouden graag willen fietsen op Samos. Heeft iemand ervaring met huren bij het hotel of in de buurt? Wij zijn geen strandliggers, wel af en toe, maar willen wat zien.

Denise, 02-04-2014

Op enkele meters van het hotel ligt Kiklos rentals (http://www.kiklos-rentals.com/nl). Wij huren hier zelf ook ieder jaar vervoersmiddelen en dat bevalt uitstekend.

Boulevard / terrasjes

Lezen wij het goed dat je wel een taxi moet nemen om eens ergens anders koffie of een biertje te kunnen gaan drinken? In het hotel alleen koffie voor 5 euro.........?

Denise, 02-04-2014

De prijzen in de bar bij Proteas zijn inderdaad niet mis. Zelf huren wij ieder jaar een auto - sowieso een aanrader om iets van het eiland te zien - en gaan iedere avond, na het diner, naar Pythagorion om een drankje te drinken.

Kraanwater

Kun je uit de kraan water drinken? Of moet je steeds flessen kopen? Zijn die alleen in het hotel verkrijgbaar of is er ook een winkeltje in de buurt?

Denise, 02-04-2014

De reisorganisaties raden het af om water uit de kraan te drinken. Zelf drink ik om die reden liever water uit een fles maar mijn moeder drinkt gewoon het water uit de kraan en heeft er nog nooit iets van gekregen (wij komen al jaren in Samos). Flessen water zijn overigens overal te koop in het dorp maar er zit ook een Lidl vlak bij Proteas (om daar te komen heeft u overigens wel een auto nodig - bij Proteas rechteraf en u komt de Lidl vanzelf tegen)

marijke, 03-04-2014

Denise, hartelijk bedankt voor jouw reacties en tips! Wij krijgen er nu nog meer zin in........wij hebben trouwens een couples vakantie geboekt , in mei. Kamer met zeezicht!

• Ingrid , 23-08-2013

Fitness

Zie nergens info betreft de fitness ruimte,kan iemand mij daar iets meer over vertellen? Is het de moeite,of stelt het niets voor?

marijke, 25-05-2014

Waarom fitness als je op vakantie bent......dat kun je alle 388 andere dagen hier toch?

marijke, 26-05-2014

Sorry dat moet natuurlijk 358 zijn.........en wie ben ik ik om daar over te oordelen. Er is een fitnessruimte in de kelder zagen wij, niet in gebruik toen wij er waren.

• Michelle, 22-03-2013

vegetarisch eten

Weet iemand hoe geschikt dit hotel is voor vegetariers? Is het warme eten vaak gemengd met vlees?

forlove1, 17-05-2013

Er is genoeg keuze in vegetaries eten.