Hotel Princessa Riviera Resort

Hotel Info

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Princessa Riviera Resort voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Princessa Riviera Resort

• 2018
    7Ilse05-07-2018

Hotel is prima

Prachtig ligging met fantastisch uitzicht maar auto noodzakelijk. Ontzettend schoon en mooi hotel. Op de hotelkamers geen verduisterende gordijnen dus vanaf 4.30 uur in de ochtend licht in de kamer. Lekker zwembad maar niet geschikt voor kleine kinderen. Geen wifi en geen mobiel internet. Geweldig ontbijt. Elke dag wisselend en zeer uitgebreid. Personeel niet vriendelijk.

Met jonge kinderen

• 7Stefan04-07-2018

Mooie locatie, geen wifi/mobiel internet

Hotel ligt op een mooie (rustige) locatie. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Ontbijt is uitstekend. Zwembad ziet er goed uit maar niet geschikt voor kleine kinderen. Veel hoogteverschil als je naar je kamer wilt, dus als je slecht ter been bent raad ik dit af. Verder is de wifi trager dan in Uganda en het mobiel internet op Antartica is nog beter bereikbaar. Dus GEEN internet of bellen mogelijk wanneer je hier verblijft! Ik raad ten zeerste een auto aan want locatie ligt niet vlakbij het centrum van Pythagorio. De oude eigenaar werkt hier niet meer, dus geen schreeuwende mensen zoals in eerdere reviews is te lezen. Wel een norse vent die het personeel nogal in haar greep houd. Verwacht dus geen glimlach bij het ontbijt maar dat hoeft wat mij betreft ook niet.

Met jonge kinderen

• 2017
    9Frank31-07-2017

Super resort, mooi uitzicht, vriendelijke mensen

Het resort ligt een beetje afgelegen, 3 km van Pythagorion, prima te bereiken met scooter,taxi (7 euro enkele reis) of huurauto. Ziet er netjes uit, mooi zwembad, top uitzicht, goed en royaal ontbijt en aardige medewerkers. Dagelijks werd de kamer opgeruimd. Er waren weinig Nederlanders, wel veel Scandinaviers. Ook prima catering bij zwembad. Het strand is een 300 meter lopen.

• Oude reviews

8dH21-09-2016

fantastische ligging

We zijn net terug van Samos en we hebben weer voor de 2e jaar genoten van het eiland. Wel is duidelijk te merken dat toerisme minder is door alle ontwikkelingen in de wereld wat echt zonde is voor dit geweldige eiland. Hotel Princessa heeft een fantastische ligging. Wij hadden via touroperator een primium kamer geboekt geweldig met uitzicht op zee in het hoofdgebouw met elke ochtend een prachtige zonsopgang en in avond zonsondergang.

Het zwembad ligt ook erg mooi met uitzicht op de zee. Hier is totaal geen sprake van handdoekje neerleggen wat erg prettig is. De matrassen op de liggenbedden zijn wel erg zacht wij hielden het er geen hele dag op vol helaas.

Ontbijt: prima. Brood, kwark, fruit, Engels ontbijt, cake allemaal aanwezig.

Wij hadden een auto gehuurd gelijk vanaf de luchthaven dus wij zijn vaak in de avond wezen eten in Pythagorion of Kokkari.

Kortom prima hotel om te boeken!

• 5Boeser19-05-2016

Nooit meer

We konden als upgrade een bad op balkon krijgen, helaas hadden wij die ook al besteld. dan maar een mini auto als compensatie, voor 3 dagen??!!! Er was niks goed, zwembad gesloten, halve hotel nog gesloten, brrrrr Jaccusie op balkon helemaal fout!! en de airco....

Wel goed geregeld is de bestelling.............

• 8Ineke24-09-2014

mooi hotel

Mooi hotel met prachtig uitzicht over zee ,schoon, elke dag schone handdoeken, een laptop op de kamer, ruime douche en zelfs een weegschaal. je hebt wel een auto nodig omdat je overal ver vandaan zit.

• 9Margreet28-03-2013

Prima hotel, genoten van het eiland

Wij waren hier in de herfstvakantie van 2012 met de laatste vlucht: er waren toen maar een een paar kamers bezet. De kamers zijn echt uitstekend (zelfs een weegschaal!), lekker balkon (sommigen met whirlpool inderdaad, maar dan zit je wel een beetje in het zicht van andere kamers naast/boven je), uitzicht prachtig maar niet bij elk appartementenblok, gratis wifi, service is prima (toen de laptop op de kamer het niet meer deed, kregen we meteen een andere), bij ons was het roomservice voor ontbijt omdat er te weinig mensen waren. Het ontbijt was uitstekend. De manager en zijn vrouw waren buitengewoon vriendelijk. Het scheelt uiteraard als je je zelf ook vriendelijk opstelt. Het eiland was echt heel leuk voor een week. Je hebt echt wel (de hele week) een huurauto nodig, er was bij ons geen bus-service. Kies een goede uit, want de goedkoopste hebben veel verborgen kleine lettertjes. Via het hotel of de organisatie kan ook, maar dan is het iets duurder. Kortom: perfecte vakantie hier!

Met oudere kinderen

• 8Ronald28-10-2012

Zeker voor herhaling vatbaar!

Groot hotel waar wij op 19 okt. naast 2 overige gasten de enige waren. Daardoor kregen we ook direct van de vriendelijke en immer behulpzame staf een van de luxere kamers, terwijl dit niet geboekt was. Prachtig uitzicht op zee en Turkeij . Strand is goedbereikbaar om 200 meter. Schitterend blauw water; wel kiezels. Hotel ligt wel 2,5 km. van Pythagorion af en gelet op hoogteverschil en ontbreken voetpad is een huurauto een must. Bus komt met te grote tussenpozen langs ( wel stipt op tijd) en rijdt niet meer na 17.15 uur. Zoals gezegd. Fijne staf (oudere man met vrouw/dochter?). Vroeg meerdaags of zwembad gevuld moest worden als wij dat beliefden. Iedere dag ontbijt gebracht op de kamer en iedere dag werd kamer schoongemaakt en desgewenst nieuwe handdoeken geleverd. Wellicht in hoogseizoen een hotel met teveel drukte gelet op de capaciteit, maar dat is maar waar je voorgaat (kamers zijn wel wat gehorig, wat bij een volle bezetting wellicht hinderlijk kan zijn)

• 8Helma08-10-2012

geweldig mooi uitzicht

Mooi uitzicht op zee en Turkije. Net en schoon hotel. Nabij het strand maar voor centrum heb je vervoer nodig van huurauto, scooter of taxi. Ontbijtbuffet is prima maar eten bij de zwembadbar vonden wij minder. Samos is een leuk eiland waar je voor cultuur, maar ook voor strand terecht kan.

• 9Marlis02-07-2012

Fantastisch uitzicht en verzorgde kamers

Wij waren weggevlucht van een slecht appartement en kwamen hier in een oase van rust en luxe. Wij hadden een hotelkamer met een jaccuzzi op het balkon. Heerlijk! Uitzicht over Turkije. Wat ligt dit resort mooi, ook het ontbijt met dit uitzicht is een genot. Kamers zijn niet heel groot, maar schoon en mooi ingericht. Ontbijt is gevarieerd. Zwembad is groot genoeg en ook de bar is fijn. Wij hebben hier echt genoten.

4 tips over Hotel Princessa Riviera Resort

• Margreet, 28-03-2013

Kokkari is echt leuk, Restaurant Elia in Pythagorion, Papa's beach, Argus autohuur. Psili Amos valt tegen. Pythagorion is heel leuk aan de boulevard met bootjes en restaurantjes. Gewoon allemaal proberen.

• Ronald, 28-10-2012

Lekker eten kun je Irodion (leuke, aardige Pakistani in de bediening, die echt moeite deed voor de klant) in Pythagorion ( 100 m. voorbij einde boulevaardje in haven). Oktober is overigens wel laat; op heel Samos was veel 'uitgestorven'. Veel bezienswaardigheden en horeca niet meer open. Samos Stad is een uitzondering in dezen. Als je enkel gaat voor rust en wat rondkijken is 8 dagen in oktober meer dan genoeg. Ik kan Samos en Princessa Resort van harte aanbevelen!

• Helma, 08-10-2012

Bedden zijn van goede kwaliteit maar vraag een dekmatras want ze zijn erg hard.

2 vragen over Hotel Princessa Riviera Resort

• Mieke, 20-09-2011

waterkoker

zijn er een waterkoker en kopjes in de kamer aanwezig?

en radio/cdspeler?

elsdas, 09-11-2011

Er is geen waterkoker.Ik had er zelf 1 bij meen 2 stevige glazen.

• Nicole, 05-08-2011

Eten??

Ik heb een vraag aan de mensen die in dit hotel zijn verbleven. Waar aten jullie deze periode? Is er iets dicht bij het hotel? Rijdt het busje alweer? En is nabij het hotel een winkeltje voor water e.d.?

Groeten en alvast bedankt!!

elsdas, 09-11-2011

Er gaat 1 bus naar de stad,Ongeveer 10 min naar boven lopen.Daarboven id 1 benzinepomp en daar kun je water koken. Wij namen drinken mee als we nadat we gegeten hadden in pythagorion,er zijn in de hoofdstraat genoeg winkels. Er zijn genoeg restaurantjes,wij vonden kokkari leuker met eten.

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking