Appartement Portokakistersterster

Tonen op kaart

6 reviews over Appartement Portokaki

• 9roos02-09-2010

super app.

Eigenlijk hadden we dit omdat alles wat mijn moeder had uitgezocht vol zat. maar het was super. We waren de eerste van het seizoen. Een hoop dingen waren nog dicht de eerste week. Tina was zo aardig ons mee te nemen naar het dorp want het appartement lag wel een eindje lopen van pythagorion ongeveer 2,5 kilometer. Later een brommertje gehuurd. zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2006

• 9Fam vd Bergh16-09-2006

Een perfect appartement voor iedereen die gaat voor rust en ruimte. De appartementen zijn perfect. Ze zijn ruim voorzien van apparte slaapkamer, grote badkamer en voor Griekse begrippen een enorme keuken. Bij het appartement zit een ruim zwembad, het strand en de zee zijn op kruipafstand.

Gereisd in september 2006

• 8Erwin en Sonja Goldenbeld13-08-2006

Geweldige vakantie gehad. Het complex was netjes en verzorgd. Kiezel/ zandstrand op nog geen 2 min. lopen. De medewerkster Tina was zeer behulpzaam en gaf tips voor trips. De eigenaar woonde aan de overkant en hebben wij niet gezien tijdens ons verblijf. Jammer dat er niets georganiseerd is zoals een bbq. Het app. was ruim, netjes en schoon. Tevens hadden wij een fantastisch uitzicht. Het complex is gelegen bij de luchthaven maar daar heb je geen last van omdat het niet op de vliegroute ligt van landende en opstijgende vliegtuigen. Volgend jaar gaan wij weer naar een ander eiland in Griekenland maar zullen hier zeker weer een keer terug komen. Echt een aanrader dit geldt zowel voor het appartementencomplex als het eiland Samos zelf.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 9Wendy25-06-2006

Zijn net terug en zeer tevreden over verblijf. De app. zijn perfecte onderhouden, erg mooi gelegen in een mooie tuin en aan een rustige weg. Ze zijn zeer ruim en redelijk modern ingericht. De app. zijn voor echt elk raam uitgerust met rolluiken, wat het s'nachts lekker donker maakt, en hordeuren, waardoor je absoluut geen last hebt van muggen en wel alles heerlijk open kan laten. Van het vliegveld absoluut geen last gehad. Transfer is daardoor juist lekker kort. Voor ons was de locatie perfect omdat wij scooters hebben gehuurd maar doe je dat niet dan is Pyth. een aardig stukje lopen. Dit geldt overigens ook voor lekkere strandjes. Wij konden maar een nadeel bedenken en dat waren de erg harde matrassen, verder topappartement met zeer vriendelijk personeel.

Gereisd in juni 2006

• 10Eef21-03-2006

Wij zijn in juli 2005 drie weken ( met kind ) in dit heerlijke appartement geweest,heel schoon, vrij nieuw,aparte slaapkamer en bankbedden in de huiskamer. Balkon voor met uitzicht meteen op zee en achter altijd een heerlijk windje. De airco ging bij ons sávonds aan maar andere buren lieten de ramen open zodat de wind er doorheen waaide. Omgeving is heel rustig,je ziet weinig mensen, supermarktje 10 min.lopen. Wel een auto huren om wat van de omgeving te zien. Samos is in het hoogseizoen van 2005 heel rustig en je kan heerlijk ( goedkoop ) eten. Al met al een heerlijk relaxte vakantie in een prima verzorgt appartement, een aanrader ook voor kinderen!

Gereisd in maart 2006

• 10Frans en Lucie Ranzijn06-09-2005

Appartement Portokaki ligt op 45 min. lopen van Pythagorio, en 10 min. van 2 kleine minimarkten. Het 2-kamerapp. is heel mooi. Beheerster heel vriendelijk. Direkt aan het strand met eigen bedden. Heel rustig aan een doodlopende weg. Een restaurant op 10 min.lopen en twee op 15 min. Tennisbaan aanwezig op het complex. Zicht op start en landingsbaan. Een uitstekende vakantie gehad.

Gereisd in september 2005

0 tips over Appartement Portokaki