Hotel Penelope

GriekenlandSamosPythagorion

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Penelope voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 46 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 46 reviews
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

59 Reviews over Penelope

• 10Feline Sophie18-10-2020

Fantastische vakantie gehad

Fantastisch! Alles is super mooi onderhouden vooral de tuin, ruime en super schone appartementen met prachtig uitzicht. De eigenaresse en personeel zijn super vriendelijk. Een auto huren is zeker een aanrader.

• 10Fam. Peper28-09-2019

Wij vonden het fantastisch!!

Super schoon, heerlijke bedden, geweldige ligging, mooi zwembad,rustig en fijne gastvrouw Penelope!!

• 10Emilio20-09-2019

Fantastisch bij Penelope liefe mensen gastvrij schoon appartementen voor ons een 10

• 9Een vakantieganger04-08-2019

Heerlijke vakantie

Prachtig kleinschalig appartementen complex in de bergen. Voor Griekse normen, zeer goed onderhouden en schoon. Ruime kamers. Auto is wel nodig, want Pythagoreion ligt op z’n 20 minuten lopen langs drukke weg. Brood voor ontbijt is ook bij de eigenaresse Penelope te bestellen voor de volgende dag. Penelope komt misschien wat stug over, maar als je haar beter te leren kennen, valt het best mee. Maandag en Donderdag worden de handdoeken en beddengoed verschoond. Heerlijk en schoon zwembad. Poolbar waar naast diverse drankjes, ijs, salade, toast en omelet te verkrijgen zijn.

• 6Anoniem30-07-2019

Dit nooit meer

Onze kamer in Penelope Apartement Hotel was ruim en schoon. Terrein en zwembad prachtig. Vanaf eerste etage fantastisch uitzicht op de zeer en haven. Echter, als je met meer dan 2 personen bent boek hier niet! Slaapbank is knoeperhard, schandalig dat hier niets aan gedaan wordt. Hierdoor noodgedwongen met 3 in 2 tegen elkaar geschoven bedden gelegen. Eigenaresse zeer onaardig, gastvrijheid nul komma nul. Auto huren absoluut nodig, parkeren is op een zeer rotsig terrein vlakbij het hotel. Handdoeken zijn aanwezig, worden 1 keer verschoond per week, let op: niet gebruiken bij het zwembad. Koelkast bromt. Betaling airco per dag 8 EUR. Als je met 2 volwassenen bent fantastisch maar met kinderen raden we dit onderkomen ten zeerste af.

• 10Lia24-07-2019

Heerlijk rustig en ontspannen

Mooi, ruim en schoon appartement. Ideaal om een week tot rust te komen. Het is een wandeling van 25 minuten naar het centrum. In de avond is het aan te raden een taxi terug te nemen, wegen zijn slecht verlicht en er zijn nagenoeg een voetpaden. Vele uitstapjes vanuit hier zijn mogelijk. Autohuur kan een aanrader zijn. Ik heb gekozen voor excursies. Jammer genoeg is de keuze qua eten beperkt.

• 10Andrea van der Sluis15-07-2019

Heerlijk rustig en schoon complex

Het is een heerlijk rustig verblijf. Heel schoon complex. Heerlijke ligbedden rondom het zwembad (geen handdoekje leggen) en ligkussens in de tuin. Het appartement is heel erg ruim, wij zaten op de eerste verdieping met een geweldig uitzicht. Het is geen verblijf waar in de avond iets te doen is. Vervoer is noodzakelijk om naar het strand te kunnen of iets te bezoeken. Een supermarkt of bakker zit ook helaas niet in de nabije omgeving (lopend niet te bereiken). Dat vonden wij het enige minpuntje. Voor de rest fantastisch!

• 10Roy17-07-2018

Geweldige uitvalsbasis!

Prachtig complex, zeer goed onderhouden, ruime appartementen met schitterend uitzicht op de nieuwe haven. Toen we een dagje bij het zwembad gingen relaxen waren we de enigen op het complex. Helemaal tot rust gekomen! Ca. 25 minuutjes naar de haven van Pythagorio, een auto huren is zeker een aanrader.

• 9Fam van de grint08-06-2018

Schoon en geweldig uitzicht.

Een prima stekkie de eigenaresse geweldig , mooi en schoon appartement.wel op een locatie dat je vervoer moet hebben .maar voor de rest een mooi uitzicht en een ontbijt waar je echt genoeg aan hebt voor de hele dag.

• 10van den Broek01-05-2018

voor herhaling vatbaar!

Mooie appartementen op een prachtige locatie net buiten het dorp. Alles werd iedere dag perfect onderhouden door de eigenaresse en haar man . Zwembad was heerlijk alleen nog redelijk koud door tijd van het jaar.
    Kinderen worden wel redelijk kort gehouden om dat ze zuinig zijn om hun spullen. Verdere is het een oase van rust en is het ECHT genieten van de omgeving. Je hebt wel een auto nodig want lopen naar het dorp is redelijk ver maar voor 's avonds gevaarlijk. Enige min puntje vonden wij de matrassen die zijn niet echt geweldig.

Hotel Penelope info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij