Hotel Pegasus

Laatste review

aanrader, prijs kwaliteit exellent

Brigitte Windels,
16-10-2010

gezellig familiaal hotel, geen grote luxe maar zeker alles wat men nodig heeft, goede ligging, vriendelijke gastvrouw

4 reviews over Hotel Pegasus in het Nederlands

aanrader, prijs kwaliteit exellent

Brigitte Windels
16-10-2010

fantastieche plek

Brigitte Windels
15-10-2010

mooi familiaal hotel, gezellig, zeer vriendelijke gastvrouw

2008

prima ligging!

Jos & Con
14-8-2008

we hadden eigenlijk ergens anders een kamer gereserveerd (bij een Grieks pension), maar die was vol, doordat er iemand langer bleef dan gedacht. Die aardige Griek had voor ons een kamer geregeld voor dezelfde lage prijs in dit hotel. (over de prijs valt dus te onderhandelen) Nou super, prima ligging toz van de restaurantje en strand, klein balkon zonder zeezicht (maar zaten er zelden). Ontbijt voor 5 euro per persoon hebben we niet gedaan, hebben zelf wat gekocht. We hebben een scooter gehuurd en zo het eiland verkend. Op 5 augustus was er een feest met mooi vuurwerk.

2004

Leuk familiehotel, kamers zijn schoon en het hotel is zeer gunstig gelegen tov haven met alle terrassen en eetgelegenheden en strand.

Als voorkeur kamer aan voorzijde doorgeven.

Het ontbijt is eenvoudig, maar wel goed verzorgd.

We hebben een aantal aanbieders voor Pegasus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pegasus in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pegasus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.