Appartement Oceanida Bay

Meer appartement info

38 reviews over Appartement Oceanida Bay

• 5b j staal12-01-2010

nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!

Alleen het ontbijt was goed,maar de rest was verschrikkelijk,wat een drama voor die prijs.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 8Tom en Cindy12-07-2009

aanrader

Wij zijn net terug van 8dgn vakantie. We hebben het heerlijk gehad en 8dgn is precies genoeg. Het complex is simpel, maar heeft alles wat je nodig hebt. Het personeel is onwijs vriendelijk en behulpzaam. Het strand direct gelegen aan het complex is klein maar verderop heb je een geweldig mooi,gezellig en zeer schoon zandstrand. (met scooter of auto). Het plaatsje zelf is super gezellig. er is een hoop volk op de been en dat maakt de haven erg levendig! het eten daar is subliem. Vooral bij Elia kan je heerlijk eten en ben je max 30 euro met z'n tweetjes kwijt. Voor de prijs dat je er voor betaald is het wat mij betreft een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Iris en Rogier27-05-2009

Mooi appartement! Aardige mensen

Wij hebben een super vakantie gehad! Een tip huur je auto bij Kiklos (vraag naar Vivi)dat is een hele goede en goed verzekerd! Het appartement is ruim, schoon en netjes! De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam! Er zit vlak bij een restaurantje Stellios wat erg goed en lekker is! Wij snappen de slechte recensies niet! De enige waar wij woorden hebben gehad is de hostess van sunweb! Als je rust zoekt is dit wat je zoekt! Wij gaan zeker nog terug! Met onze dank aan Carolina die ons erg goed heeft opgevangen!

Gereisd met partner in mei 2009

• 8kelly04-05-2009

echt een te gekken plek

het is echt een geweldige plek om naar toe te gaan en we gaan vandaar ook dit jaar weer. alleen is het een na deel dat je wel een auto moeten hebben, er is niet een winkeltje in de buurt. maar verder echt aardige mensen een mooie kamer met alle gemakken voor zien. op een klein stukje reiden kom je een lidel tegen, met lidel articelen maar ook echte middelen, zoals echte colla of pringels

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 7jc vd biessen19-11-2008

leuk rustig gelegen appartement

heerlijk rustig gelegen appartement wel iets verder van het stadje dicht bij klein strand

Gereisd met partner in september 2008

• 5Erik16-10-2008

Matig

Kamer 65, Wij wisten dat de een auto nodig was, dus die hadden wij ook. Wat wij van het appartement konden verwachten wisten wij ongeveer, maar slecht sluitende deuren, vieze kamer, niet volledig schoongemaakt servies bij aankomst, toilet dat slecht doorspoelt zijn een paar punten die wij niet hadden verwacht. Eiland is aan te raden, waarschijnlijk is het appartement fantastisch als je altijd gekampeerd hebt. De mensen zijn niet altijd even vriendelijk, vooral als je een vraag hebt wat met hun werk te maken heeft, zijn ze erg kortaf. Schoonmaak zou 6 x per week en 3 x handdoeken. Dit gebeurde NIET helaas. Hier iets van gezegd en dus een boze reactie terug. Kortom mooi eiland, maar een matig appartement. Je weet dat het niet heel duur is, maar bovengenoemde punten mag je toch goed verwachten.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 5E.Kerkhoff10-10-2008

prijd goed maar.........

Als je als zoals ik ex kampeerder is het een luxe. Maar goed, de toilet spoelt niet door. Om te douchen moet de met handdoeken dijken bouwen om geen overstroming te krigen terwijl wij in het gerenoveerde gedeelte zaten. De eigenaar is volgen mij niet slecht maar volgens mij getroffen door een beroerte en is niet meer zo allert als men zou verwachten. Roemeens kamermeisje(schoonmaakster en receptioniste) dat veel achter je rug om lacht. We zaten de laateste dagen voor het einde van het seizoen, misschien daarom. Verder geen pretenties, goedkope lokatie een auto of scooter is een must.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Fam. Wouters11-08-2008

Fijne vakantie gehad!

Wie van rust houd zit hier prima, zelf geen auto gehuurd, veel gebruik gemaakt van de pendelbus of gewandeld(ongeveer 40 min naar pythagorio), tevens een mooie lokatie als je hardloper bent richting Mitilinii en Samos stad zijn mooie routes om te rennen, mooi strandje in de buurt PARDON BEACH maar de kinderen hebben zich ook vaak bij het zwembad vermaakt, tevens een leuk restaurant Stelios in de buurt, klein niet duur maar erg gezellig, wij zijn hier met vier personen geweest en iedereen heeft het leuk gehad, contact met het personeel en eigenaar was prima, kamer werd iedere dag wel gedaan, voor griekse normen een prima verblijf, het ontbijt is erg uitgebreid en waar voor je geld.

Gereisd met familie in juli 2008

• 4J van Gerven10-08-2008

slecht

8 dagen Oceanida Bay en gillend naar huis... wij hadden niet veel luxe verwacht (dat kan natuurlijk ook niet voor deze prijs) maar dit was echt beneden alle verwachtingen. we hadden kamer nr 45, het niet-gerenoveerde deel, zo bleek later. De kamer stonk, deuren sloten niet, de badkamer zat vol met roest en de douche was alle dagen koud en zelfs 1 dag helemaal geen water!! Ook de bedden waren zeer slecht. Toen ik de eigenaar om een andere kamer vroeg, kreeg ik de volle laag. Hij voelde zich duidelijk beledigd. Het uitzicht op zee daarentegen was super, net als het eiland zelf. Samos is dus zeker een aanrader maar boek wel een iets degelijker hotel!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8de Familie Tol06-08-2008

een goed appartement

wij hebben het prima gehad het appartement had alles wat we nodig hadden het uitzicht vanaf ons balkon was prachtig je hebt inderdaad vervoer nodig om het eiland helemaal te kunnen ontdekken.. verder werd er elke dag schoon gemaakt ..een feest om terug te komen na een dagje strand.. Psilli amos (een zandstrandje niet te ver van het hotel vandaan) was echt helemaal super al met al een prima vakantie en een goed appartement.

Gereisd met familie in juli 2008

0 tips over Appartement Oceanida Bay

0 vragen over Appartement Oceanida Bay

Appartement Oceanida Bay info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Aantal personen2 tot 4

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats