Appartement Nikos Place

Appartement Nikos Place
8,4

9 tips over Appartement Nikos Place

Helena, 25-5-2014

Scooter of auto huren vlakbij bij Kiklos geeft goede service en prijs!

Heerlijk vis gegeten bij Maritsa, in Pythagorion zit in zijstraatje van de hoofdstraat. Heerlijk strandverblijf bij Pappa Beach in Ireon superplek!

Mirjam, 25-11-2013

Auto huren bij Kiklos!!! Nederlandse dame en een Griekse heer. Leuke mensen, goede service en prima auto's.

Kantoor zit in Pythagorion, hebben ook een kantoor net buiten Pythagorion, net voor Nikos Place. Auto's worden gebracht en gehaald van accommodatie, maar je kan ook zorgen dat de auto op vliegveld klaarstaat. Erg flexibel en zeer goede prijzen!!!

m_rooijakkers53, 25-8-2013
Huur een auto van Yes (Nederlandse eigenaars) goed te boeken via mail. Alles goed geregeld, komt de (nieuwe) auto bij je accommodatie afleveren en ophalen. Ze hebben ook een programma opgestart voor zwerfdieren. Eiland is mooi om rond te rijden: Kokkari ,Vourliotes, Manolates, Koumaradei (Keramiek) Ireon en Psili Ammos ( zeer mooi zandstrand) en het binnenland is mooi om rond te rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Nikos Place voor je op een rij gezet:

karen postma, 31-8-2012

huur een auto, meteen vanaf de luchthaven

heerlijk gegeten bij de Fourseasons en bij Thanasis sister in Pythagorion .

Youri S., 23-8-2012

De verhuur van scooters en auto’s kunt u het beste bij Kiklos doen, deze zit vlak bij uw appartement en is bij ons zeer bevallen.

Let op, bij verhuur van een scooter dient u in bezit te zijn van een geldig AM rijbewijs, deze staat op het nieuwe rijbewijs (de pasjes) maar niet op de ouderwetse roze rijbewijzen.

Fam Hilhorst, 14-7-2012
Pythagorion en kokkari vonden wij zeer gezellige plaatsen voor uit eten en winkelen. De autorit naar drakei 66 km was zeer de moeite waard

Marian van der Zalm, 7-6-2012

Je kunt mooie wandelingen maken, vooral aan de kant van Kokkari.

Mooi rustig en groen eiland.

heleen, 12-5-2012

Er zit in het dorpje een cafe bistro bar in oude griekse stijl (Ira odos) heel erg gezellig en heel mooi ingericht. Je hebt de mogelijkheid om aan de achterzijde buiten te zitten op een klein terras op eerste verdieping. je hebt daar een prachtig uitzicht op een oud kasteel en de omgeving. De eigenaar en zijn vrouw maken de heerlijkste griekse salade (vinden wij ) van alle restaurants waar we geweest zijn. Ze doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken.

Helemaal geweldig! En niet duur!

Stephanie, 10-5-2012
Er zijn verschillende strandjes waar je naar toe kunt lopen. Ga zeker eens naar het kunstenaarsdorpje Manolates.

We hebben een aantal aanbieders voor Nikos Place voor je op een rij gezet: