Appartement Nikos Place

Meer appartementinfo

35 reviews over Appartement Nikos Place

• 8Yin01-10-2019

Heel fijn gehad!

Mooie plaats op het eiland Samos! Nikos is een super aardige man die wilt dat je lekker kan genieten op vakantie. Het appartement zelf is helemaal prima voor de prijs, wij zaten helemaal achteraan, niet in het appartement maar in een apart huisje, erg leuk! SUPER UITZICHT!! en fijn dat je dan ook niet vroeg wakker word van eventuele buren (met gillende kinderen). Afstand is fijn naar een mooi strandje 200 meter ca, tis wel berg op berg af dus beetje vermoeiend in de hitte. Wij liepen vaak s'avonds naar beneden van de berg af naar de boulevard en pakten een taxi terug (5/6 euro) maar je kan ook een auto huren. Het is een heel mooi eiland met veel zwerfkatjes. Lekker eten, hele chille vibe. Persoonlijk vond ik dat er niet mega veel activiteiten te doen waren maar wij hadden dan ook geen auto tot onze beschikking. Nikos, dankjewel!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Henk Omvlee06-09-2019

De overtreffende trap van vakantie vieren

Top verblijf, mooi 3 kamer appartement. Zwembad voor de deur, eigenaar die dag en nacht voor je klaar staat. Zelfs na de grote brand op 24 augustus heeft de eigenaar er alles aan gedaan om het appartement en het zwembad weer representatief te krijgen. Niets was hem te veel. Echt een fantastische locatie om het eiland te verkennen en daarna thuis te komen en te genieten van de rust en het uitzicht. Echt een aanrader!!!

• 9Evelien25-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Wij hebben twee heerlijke weken doorgebracht in Nikos Place. Nog nooit ergens zo mooi uitzicht gehad. We hadden een ruim terras waar we geen haast hadden om te vertrekken. Samos is een prachtig eiland een genot om rond te rijden. Nikos zelf een geweldige gastheer. Ruim appartement met goede bedden en keuken.

• 8W. Jakobs26-01-2019

Voor ons voelt Nikos Place als thuiskomen.

Pythagorion is een dorpje op Samos. Vriendelijke, behulpzame mensen. Het eten in de restaurants is heerlijk; echt grieks. . Nikos ontvangt je met open armen en koffie in een ruim schoon appartement. Auto of scooter wel nodig i.v.m. afstand naar Pythagorion. Mooi, schoon niet al te groot zwembad met ligstoelen en parasols. Veel bezienswaardigheden als je van cultuur houdt. Mooie kiezelstranden en baaitjes, enkele zandstranden.

• 2017
    10Sandra30-08-2017

Fantastische locatie met zeer prettige eigenaar

Samen met mijn vriend zijn we 8 dagen bij Niko verbleven. De locatie is mooi op een berg met een geweldig uitzicht waardoor je direct verliefd op de locatie raakt. We werden warm welkom geheten en kregen een zeer ruim appartement. We hadden een auto voor 4 dagen gehuurd, deze hebben we toch verlengd voor de hele vakantie omdat de afstand naar bijv de boulevard te ver is om dagelijks te lopen. De eigenaar zorgde voor alles en niets was hem te veel. Zeker een aanrader en een plek waar we weer hun zouden kunnen gaan. (Samos is een prachtig groen eiland met super mooie gezellige knusse plaatjes) Van de vluchtelingen heb je geen last, zij zitten alleen in samos stad maar zorgden niet voor overlast.

• 7Pieter19-03-2017

Super,met"gratis"geweldig uitzicht!😁

Jammer,geen parasol op het balcon(toen)

• Oude reviews

9Miriam14-11-2016

Geweldige vakantie gehad! Voor herhaling vatbaar!

Nikos Place is een fantastische plek om te verblijven. Nikos zelf is de beste gastheer die je je maar kunt wensen. Niets is hem teveel. Wij hadden bijvoorbeeld geen koekenpan, we hebben het aan hem gevraagd en binnen no time hadden wij er een. Onze buren hadden een koekenpa die er niet uitzag en ook zei vroegen het aan hem en kregen ook zo een nieuwe pan. Ook maakt Nikos graag muziek en maakt hij ook af en toe er een echt feestje van. TIP: heeft uzelf een instrument neem hem gerust mee want hij vind het fantastisch om samen te spelen. De appartementen zijn in verschillende jaren opgeleverd, de jongste zijn nog maar 2 jaar oud en hij is nog een paar aan het bouwen. Overigens heeft hij alle appartementen zelf gebouwd. Dit gaat niet snel maar dat komt omdat grieken maar een bepaad bedrag mogen opnemen in de week (door de crisis) en daar alles incl.belastingen van moeten betalen. Nikos Place is een echte aanrader voor mensen die van rust houden en het eiland willen verkennen.

Met vrienden

• 10nicoleluursema13-09-2016

Fantastische Vakantie Gehad

Zoek je rust, maar toch ook gezelligheid? Dan is Nikos Place ideaal!

Wij (mijn moeder en ik) zijn hier twee weken geweest en hebben het super gehad. We hadden een ruim twee persoonsappartement, met een prachtig uitzicht op zee. Nikos doet er alles aan om het naar je zin te maken en begroet je met een lekkere kop koffie of thee en een fles water. Hij komt ook regelmatig een praatje maken. Er werd twee keer in de week goed schoon gemaakt en je kreeg nieuwe frisse lakens en handdoeken.

Zwembad was heerlijk, het enige nadeel was dat er geen parasols meer waren, maar wij hadden een gezellig hoekje gecreëerd onder het afdakje. desondanks is het wel een tip voor Nikos om nieuwe parasols neer te laten zetten. Ook op de balkons is het een idee, omdat de zon er al om acht uur op schijnt en pas na half zes verdwijnt.

Wij hadden geen auto en zijn vaak lopend naar Pythagorion gelopen, dat op zo'n 3,5 km afstand ligt. Als je via de nieuwe haven loopt, kom je direct uit in de gezellige oude haven en kom je minder auto's tegen. Het klopt dat je op een weg loopt richting de haven, maar zolang je aan de kant van de zee loopt is het heel erg goed te doen! De automobilisten zien je op tijd en zijn duidelijk gewend om "lopers" tegen te komen. Een taxi kost 7 euro om je op te halen en 6 euro om je weer terug brengen.

De reisleiding was deze vakantie super! Frederique nam de tijd voor de gasten en legde alles duidelijk uit. Wij hadden haar zelf niet nodig (wij komen al regelmatig op Samos en dit was mijn moeders 3e keer bij Nikos), maar we hebben elke keer met plezier naar haar verhalen geluisterd bij de nieuwe gasten. Ook onze klacht over geluid overlast nam ze serieus! Wij hopen haar in de toekomst weer mee te maken op vakantie!

Kortom een heerlijke vakantie gehad en zeker voor herhalingsvatbaar!

See you next time Nikos!

Anders

• 4Anja Bouwman05-08-2016

Prettige uitvalbasis

Eenvoudig.Prachtig uitzicht.Ruim app op de 1e verd.Aan drukke lawaaiige weg.Bedden prima,slaapbank oke voor een kind tot 12 jaar.2 x per week schoonmaak en vold handdoeken.lampen werkten niet allemaal.Servies voor 3 personen,zelf koekenpan gekocht.Geen prettige stoelen om te zitten,bij appt beneden wel. Klein en niet heel schoon zwembad, geen schaduw. Op de verdiepingen kun je wel fijn alle deuren tegen elkaar open zetten. Airco ook maar 3 x aan en dat was om lawaai van gasten en de weg.Nikos probeerde vlak voor vertrek ons voor 14 dagen de airco af te laten rekenen terwijl we de week ervoor nog een gesprek over hadden met hem dat we het nog niet nodig gehad hadden.We hadden ook eerder die week  bij vertrek van andere gasten boven ons ongeveer zo'n zelfde discussie gehoord,vlak voor vertrek maar dat ging over het feit dat die mensen 2 airco's zouden hebben gebruikt.Dus is misschien beter om van te voren duidelijk af te spreken!Wifi was 2 dagen buiten gebruik na storing,daarna prima.

• 8G Rienstra06-07-2016

Allemachtig prachtig

Een gezellige Nikos die elke dag even langs komt voor een praatje, is bereid alles voor je doen. Zeer ruime kamers en prachtig uitzicht. Nadeel is dat afstand naar Pythagorion niet beloopbaar is en ook levensgevaarlijk i.v.m drukke weg.Auto huren is een must.

9 tips over Appartement Nikos Place

• Mirjam, 25-11-2013

Auto huren bij Kiklos!!! Nederlandse dame en een Griekse heer. Leuke mensen, goede service en prima auto's. Kantoor zit in Pythagorion, hebben ook een kantoor net buiten Pythagorion, net voor Nikos Place. Auto's worden gebracht en gehaald van accommodatie, maar je kan ook zorgen dat de auto op vliegveld klaarstaat. Erg flexibel en zeer goede prijzen!!!

• Helena, 25-05-2014

Scooter of auto huren vlakbij bij Kiklos geeft goede service en prijs! Heerlijk vis gegeten bij Maritsa, in Pythagorion zit in zijstraatje van de hoofdstraat. Heerlijk strandverblijf bij Pappa Beach in Ireon superplek!

• m_rooijakkers53, 25-08-2013

Huur een auto van Yes (Nederlandse eigenaars) goed te boeken via mail. Alles goed geregeld, komt de (nieuwe) auto bij je accommodatie afleveren en ophalen. Ze hebben ook een programma opgestart voor zwerfdieren. Eiland is mooi om rond te rijden: Kokkari ,Vourliotes, Manolates, Koumaradei (Keramiek) Ireon en Psili Ammos ( zeer mooi zandstrand) en het binnenland is mooi om rond te rijden.

7 vragen over Appartement Nikos Place

• ina, 20-10-2017

email adres

Kunt u me helpen aan het email adres van nikos

• Danielle, 21-06-2014

alleen nederlanders?

Wordt deze accommodatie alleen aangeboden op de nederlandse reismarkt?

Gerinda Zomer, 06-08-2014

We hoorden dat er in Nikos Place alleen Nederlanders verblijven, dus dat zou heel goed kunnen.

• Van Kleef, 10-01-2014

Fietsen

Zijn er ook fietsen te huur?

Denise, 02-04-2014

Vlakbij Nikos place zit Kiklos rentals (http://www.kiklos-rentals.com/nl), hier kun je allerlei vervoersmiddelen huren waaronder fietsen.

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6