Hotel Mykali Bay

10 reviews over Hotel Mykali Bay in het Nederlands

Een oase van rust

Maarten
23-8-2019

Zoals de titel al zegt: het is een rustig gelegen hotel. Feestende jongeren kom je hier niet tegen. Het complex is kleinschalig, bestaat uit meerdere gebouwen, en ziet er goed onderhouden kleurrijk uit. Het is wat minder geschikt voor ouderen, omdat er veel trappetjes zijn. De kamers zijn basic, schoon en netjes, met prachtig uitzicht. Ontbijtbuffet is niet heel uitgebreid, maar meer dan genoeg. Het zwembad en poolbar worden ook prima onderhouden. Hier is gratis wifi. Het grootste nadeel vond ik eigenlijk dat de ligging t.o.v. het dorp net iets te ver weg is. Je loopt langs een drukke weg, met allemaal onoverzichtelijke bochten. Er rijdt 3x per dag een gratis shuttlebus naar het dorp. En een taxi naar het dorp is 7 euro. Als je een relaxte vakantie zoekt, dan is mykali zeer geschikt. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Zéér hoge prijs/kwaliteit verhouding!!

Fam Smit
23-7-2019

Schitterend gelegen hotel met fantastische uitzichten. Kamers zijn niet al te groot en wat basic. Buffetten zijn ook smakelijk maar basic. Gezien de prijzen wordt een hoge kwaliteit geboden. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam. Minpunten vonden wij de harde bedden ( opgelost door extra dekens eronder te leggen), en de koffie bij het ontbijt( neem de oploskoffie!). Het fantastische Pythagorion is vlakbij, wel ver om te lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Gastvrij hotel voor ontspannen vakantie!

Jos Westgeest
17-6-2019

Een hotel in appartementstijl met uitzicht over de baai van Pythagorion. Elke kamer heeft klein terras of balkon dat uitkijkt over het zwembad en ruime terras, waar ook het ontbijt- en dinerbuffet wordt geserveerd. Hotel heeft shuttle naar het centrum. De buffetten zijn niet overdadig maar wel afwisselend. Vanwege de ligging zijn er veel trappen (zonder leuning) naar zowel entree als tussen kamers en terras en zwembad.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Corendon

Heerlijk rustig complex met fantastische uitzicht

Hans van Kooten
2-8-2018

Ik zit nu ter plekke aan het zwembad nu ik dit schrijf en ik verbaas me erover dat er de laatste jaren zo weinig reviews zijn geschreven terwijl hier toch veel Nederlanders zijn. Kort samengevat : Erg goed complex. 60 appartementen verdeeld over meerdere gebouwen. Vrijwel allemaal zeezicht en aangezien complex op een heuvel ligt dus een fantastisch uitzicht. Er heerst een serene rust. Complex wordt gerund door een familie waarbij iedereen meehelpt en iedereen vriendelijk is. Geen chaggerijn personeel dus. Ontbijt is simpel maar goed. Avondeten kan beter maar is te doen. Bevalt het avondeten niet dan kun je van de kaart bestellen. Na het ontbijt vertrekken de meeste mensen met scooter of auto naar 1 van de stranden in de omgeving waardoor het overdag erg rustig is op het complex. Zwembad is heerlijk. Afstand tot Pythagorion is te ver om te lopen. Kortom..zie je een leuke aanbieding dan kun je hier prima 1 of 2 weken zitten.

Mooi complex, met fijn zwembad

Exterkate
29-7-2015

Wij vonden het een mooi complex met fijn zwembad, waar ook altijd plek was op de ligbedden. Er heerst een bepaalde rust. Hele vriendelijke en gastvrije mensen van de receptie,bediening,en schoonmaak. Wij hadden halfpension, en dat was erg goed, eenvoudig maar erg goed,elke dag wat anders en erg lekker klaargemaakt. Alleen het is jammer dat het iets te ver lopen is naar Pythagorion,je moet dan over een drukke weg lopen,te gevaarlijk. Er rijdt wel een shuttle bus (gratis),om half 10,11 uur en 15.00 uur maar de laatste is om vijf over half 3 terug en niet op de avond,dat is wel jammer. Maar taxi is ook niet duur,5 euro. Dus al met al waren we erg tevreden.

Gereisd Zakelijk in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zalig familiehotel

Wim Ivens
4-3-2011

Wat je meteen opvalt is dat het hotel goed onderhouden wordt. Het betreft hier dan ook een familiaal gerund hotel. De bediening is heel vriendelijk, alleen is het jammer dat er met een vaste menu gewerkt wordt voor het avondeten. De kamers zijn basic maar proper.We komen dan ook zeker terug.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

prijs/kwaliteit meer dan OK

Wim Ivens
2-9-2008

Een rustige ligging binnen handbereik van het levendige Pythagorion. Wat direct opvalt is dat het hotel en domein goed wordt onderhouden, het betreft hier dan ook een familiehotel. De kamers zijn "basic", maar alles is wel aanwezig, buiten een niet zo goed werkende airco. (maar och, in deze prachtige omgeving ga je toch niet op je kamer zitten !). De vriendelijkheid van het personeel is misschien wel hun grootste troef. Wij komen dan ook zeker terug.

Gereisd Met partner in augustus 2008
2007

Ontbijt stelt weinig voor

Peter Smeets
24-9-2007

Ontbijt stelt weinig voor.Grof gesneden stokbrood met dik gesneden vlees en kaas wat van s'morgens 7.00 uur - 10.00 uur ZONDER koeling staat. Verder werkte de airco ook niet goed en werd deze per 1 september ondanks de hoge temperatuur (39 graden in de schaduw) uitgeschakeld.Wij hebben een keer het avondeten gebruikt maar zijn daarna naar Pythagorion gegaan.Service van het bedienend personeel was ook la-la en handoekken worden 1* per 3 dagen gewisseld.

Gereisd Met vrienden in september 2007

Mooi hotel, rustig gelegen, met een prima uitzicht over zee

Yvonne Engels
15-9-2007

Mooi hotel, rustig gelegen, met een prima uitzicht over zee. Mooi zwembad met gratis lekkere ligbedden en parasols. Afstand tot Pythagorion 2,5 Km, langs drukke weg over hobbelig pad. Geweldig strandje via steil grindpad te bereiken. Wij waren er in juni, toen waren er veel 50 plussers. Veel Duitsers en Scandinaviërs. Prima kamer, wel klein balkon. Pythagorion is super!.

Gereisd Familie in september 2007

Ontbijt is grofgesneden stokbrood en toast welke vanaf 7

Peter Smeets
9-9-2007

Ontbijt is grofgesneden stokbrood en toast welke vanaf 7.00 uur s'morgens klaarstaat.Verder staat dik geneden vleesbeleg,kaas en melk ZONDER koeling tot 10.00 uur klaar.Personeel was niet zo klantvriendelijk en de handoeken werden pas om de drie dagen gewisseld. Hotel ??? Als laatste werkte de airco ook niet optimaal en wordt deze per 1 september afgesloten of het nu 40 graden is of niet.Diner bestaat uit meestal een 3 gangen menu,met of soep,salade,hoofdgerecht en fruit na. Hiervan slechts 1x gebruik van gemaakt.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mykali Bay in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mykali Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.