Villa Luna Rosa

Meer villainfo

3 reviews over Villa Luna Rosa

• 10Familie Meijer08-10-2013

Dit was één Grote droom!

Ons 40 jarig huwelijk hier met z'n vijven gevierd waaronder ons kleinkind. Stavis de eigenaar is enorm gastvrij en doet alles het naar de zin te maken. Goed gelukt! Een Prachtig enorm ruim huis met alles erop en eraan. Super schoon en 2x in de week en lieve mevrouw die dat komt doen. Wij hadden 2 enorme tuinen; prachtige ligbedden; onder de veranda een zit- en eethoek en een onvergetelijk uitzicht over het eigen zwembad naar de zee en Turkije. Een zeer goed en compleet verblijf! We komen al op Samos vanaf 1977: maar dit was meer dan Geweldig!

Anders

• 10lynx8425-09-2012

What more can i say?

Kort zal ik het houden: Bovenstaande is allemaal waar! Het is een perfecte plek! Dicht bij de luchthaven, dicht bij alles! De accomodatie is uitstekend. Stathis is inderdaad zeer behulpzaam en vriendelijk. Uitzicht op de zee en Turkije vanuit je slaapkamer en de zonsopgang is ook vanuit daar perfect te zien. Het is een aanrader om erheen te gaan. Het is wel heel erg toeristisch ingesteld. Dit zie je aan het aantal toeristen, huurauto's en quads. Je hebt er geen last van. Wij zitten er nog 4 dagen nu

Met jonge kinderen

• 10R&S21-06-2012

Fantastiche plek

Geweldige accommodatie (villa). Prachtige ligging en uitzicht op zee. Eigenaar Stathis is erg vriendelijke en zeer behulpzaam. Villa is groot en ruim van opzet. Keuken is volledig, incluis vaatwasser (zeep aanwezig). Koelkast was gevuld met water, frisdrank, bier en wijn, hetgeen wij gratis mochten gebruiken. Ruime slaapkamers en grote badkamer met wasmachine. Alle kamers zijn voorzien van airco en tv. Eigen zwembad en groot terras. Op terras ook mooie en prettig zittende banken/stoelen. Tijdens de week nog een BBQ gehad van Stathis, hij doet er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken

Met oudere kinderen

2 tips over Villa Luna Rosa

• lynx84, 25-09-2012

Heb je een baby? Neem zwemluiers mee. Die kennen ze hier niet. De lidl is in de buurt(vanuit de villa naar rechts en alleen maar rechtdoor(5km) en dan aan je linkerzijde. Pythagorion moet je even geweest zijn. Ga even eten bij Di Napoli aan de boulevard in Samos. Goedkoop, goed en vriendelijk(probeer saganaki eens, is gefrituurde kaas) Sommige spullen op samos zijn duur, sommigen goedkoop. Over het algemeen gezien net zo duur als NL. Een taxi vanaf de LuHa kost ongeveer een 15 euro.

• R&S, 21-06-2012

Phytagoria is een leuke plaats met mooie haven. Voor zwemmen in de zee, ga naar het vlakbij gelegen Glicoriza Beach (kiezelstrand) of naar Psili Ammos (zandstrand)

1 vraag over Villa Luna Rosa

• C.Lageweg, 16-08-2012

Kan niet zo goed zien welk zwembad bij de villa hoord.Er zijn 2 villa's en de eigenaar woont er ook.Op de foto's is dat niet goed te zien.Wie kan mij helpen.

Richard, 25-09-2012

misschien wat laat maar goed, alsnog antwoord. Wij zitten er nu. De zwembaden die je ziet horen bij de villas die verhuurd worden. Stathis heeft een eigen zwembad.

Villa info

• Aantal personen5 tot 6