Hotel Labito

Hotel Info

Meer hotelinfo

22 reviews over Hotel Labito

• 7Paul Beijerling20-09-2019

Eenvoudig maar goed gelegen.

Het is een eenvoudig hotel maar dat wist ik van te voren. Alleen om te slapen en te ontbijten. Verder geen voorzieningen zoals een zwembad of barfaciliteit. Bedden zijn okay, wat klein balkon. Grote voordelen zijn de afstand tot het kiezelstrandje met een taverna (80 meter) en de levendige boulevard/haven (150 meter). Ontbijt voldoende.

Alleenreizend

• 8rob31-08-2008

dichtbij het strand

leuk hotel,lekker dichtbij het strand en de gezellige bars en restaurants op loopafstand.

Familie

• 7Elgar Wage08-08-2008

karig hotel, wel gezellig

Wij hadden bewust een hotel gekozen ipv appartement omdat dit meer luxe zou moeten bieden maar bij dit hotel was niks minder waar. Van buiten gezellig maar als je in je kamer komt begint de teleurstelling. - Kleine kamer, vreselijk gehorig met klapperende deuren, airco stinkt, douche van 70 bij 70 (je kunt je niet fatsoenlijk douchen) en de douche-wand zakte letterlijk in elkaar, handoeken met gaten, ontbijt treurig, slechte bedden -en twee losse bedden-en geen koelkastje.

Het enige waar we plezier aan hebben beleefd is het balkonnetje, dat was best gezellig. de ligging is in orde, aan het einde van de haven met alle tentjes op loopafstand. Ben vaker op andere plekken in griekenland geweest en daar vind je voor deze prijs meer kwaliteit.

Verder een leuke vakantie gehad, ga zeker nog een keer naar Pythargorion maar dan een ander verblijf.

• 5patricia30-05-2008

Ik kom net terug van een vakantie in Samos. Heb het er fantastisch gehad, maar hotel Labito, viel erg tegen. Ik vond het te gehorig, te klein, te klein balkon en het ontbijt kon gevarieerder. Wel perfecte ligging, vlak bij de haven. Heel erg gezellige vissershaven. Maar volgende keer geen Labito meer.

Met vrienden

• 7A. van Ham08-05-2008

Zeer slecht hotel, gehorigheid, slaan met deuren, personeel dat rookt als je ontbijt, schreeuwen, geen gastvriendelijkheid, kortom een afrader!!!

• 6plukstaart04-05-2008

zijn van 22/tot 29 april in hotel labito geweest. Hethotel was nog niet inorde voor het seizoen.Waren slachts 5 kamers bewoond en dat zag je s'morgens bij het primitieve ont bijt ook wel. de kamers waren wel netjes. en de ligging was ook perfect. Hebben al bij al een hele leuke vakantie gehad , Gaan ook niet op reis om heel de dag in het hotel te verblijven. raden wel aan om pas van 1 mei te gaan dan begint daar officeel het seizoen wij waren een weekje te vroeg

• 8M. Blokzijl27-09-2007

De ligging van het hotel is goed. Dicht bij het strand en voorzien van vriendelijke mensen. Het ontbijt zou gevarieerder kunnen is nog al eenzijdig, elke dag hetzelfde. Kamers worden goed schoongemaakt, echter net als in veel Griekse hotels kunnen de bedden beter! Dit is voor ons belangrijk daar wij beiden ernstige rugklachten hebben. Maar blijft ten alle tijden hierdoor ook een probleem in wat voor vakantieland dan ook.

• 8Bert22-09-2007

Ligging, ondanks ontbreken uitzicht, goed. Strand en haven binnen een minuut. Kamers wat krap en de airco blies weinig tot geen verkoelende lucht. Bij wind zouden haken aan de raamluiken wel een hoop geklapper kunnen voorkomen. Het ontbijt is matig; personeel klantvriendelijk.

• 7Michiel27-08-2007

Netjes schoon, zeer centraal gelegen 30 meter van strand en boulevard. Goed bevallen

• 8Meijvogel29-06-2007

Eenvoudig maar prima hotel. Uitstekend gelegen in schilderachtige omgeving op steenworpafstand van (kiezel-)strand en gezellige haven. Voor ons de 1e keer, maar beslist voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten bij taverne Platania (rustig gelegen t.o. gem.huis), Martisha, Aphrodite en Maritsha. Minder goed bij Esperides.

0 tips over Hotel Labito

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats