8,8

Omschrijving
Hotel Kouros Seasight ligt direct aan zee op Samos. Een mooi zwembad, een tuin om in te relaxen en een restaurant van goede kwaliteit vind je hier. De kamers zijn niet al te groot, maar wel van alle gemakken voorzien. Op 800 meter loopafstand van het hotel is het stadje Pythagorion te vinden waar het bruist van de gezelligheid.

191 reviews over Hotel Kouros Seasight in het Nederlands

Geweldig!

Mariël,
12-2-2019

Fantastisch hotel. Naar onze mening eerder vier sterren dan 2 sterren. Heerlijk ontbijt, en ook het diner was super. De ligging is perfect, direct aan het strand en ook nog is super dicht bij het vliegveld. Personeel is top in dit hotel! De eerste nacht met een handdoek onder het kussen geslapen waarna de schoonmaaksters de dag erna direct een dikker kussen achterlieten in onze kamer zonder dat we hier om hoefden te vragen. Het zijn de kleine dingen die het hem doen. Een aanrader en wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2018

ria en aad,
27-1-2019

Wij hadden een eenvoudige kamer,maar verder een uitstekend hotel.

Gereisd met partner in juni 2018

Relaxte vakantie in een geweldig hotel

Nina,
4-9-2018

Wij verbleven eind augustus in de standaard 2-persoonskamer (niet gerenoveerd), een gezellige en schone kamer van alle gemakken voorzien. Balkon lag gedurende de hele dag in de schaduw en in de kamer zat standaard airco. Als we dan toch een minpuntje van de kamer moeten benoemen, is dat de ietwat kleine douche. Het hotel is gelegen op een loopafstand van 800m van het stadje Pythagorion, naar onze mening het leukste stadje van het eiland waar het 's avonds bruist van de gezelligheid. Naast de goede ligging tov Pythagorion, ligt het hotel direct aan het strand en heeft het een mooi, schoon zwembad. Barpersoneel aan het zwembad is zeer vriendelijk. Het bij het hotel horende restaurant is het beste restaurant dat wij op het eiland konden vinden en wordt gerund door zeer gezellige en passie-volle obers, zeker een aanrader. Ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. Bij een volgend bezoek aan Samos kiezen wij zeker weer voor Hotel Kouros Bay!

Gereisd met partner in augustus 2018

Tjingo

Relaxte vakantie direct aan het strand

Julien,
18-8-2018

Locatie is perfect aan zee, eten in restaurant ook goed. Alles is netjes, iedereen is vriendelijk en het zwembad is vrij rustig. In het resort ernaast is een supermarktje en kan je pitas halen. Iets verderop kan je heerlijk bij Pegasus eten. Minpuntjes zijn de erg kleine kamers en er mogen wel wat meer parasols bij het zwembad worden geplaatst.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Fantastisch top hotel!

Blom,
17-10-2017

Vriendelijk personeel,schitterende kamer met zeezicht en goede bedden. Heerlijke douche en gratis airco. Super ligging aan het strand met heerlijk zwembad en gezellige bar bij het zwembad/strand. Kleinschalig maar wel gezellig. Ontbijt was prima genoeg keuze niet heel uitgebreid.Doordat je wat verder van de plaats pythagorion ligt was het een uitkomst dat we 3 dagen een fiets hadden gehuurd. De omgeving hiermee verkent en ook lekker gegeten in Pythagorion bij Casa di Mama.Je loopt al gauw 20 minuten naar de haven van Pythagorion. Daarna overdag en 's avonds waren wij te vinden bij Gregory's een tent waar je lekker wat kan drinken en het personeel zeer vriendelijk is. Een dag een auto gehuurd om het noorden van het eiland te bezoeken. Toen Samos stad, Kokkari en heerlijke lunch genoten hoog op de berg met een schitterend uitzicht in de plaats Monolates.

Goede strandbedden bij het hotel. Hier hebben wij één dag 5 euro voor 2 bedden moeten betalen. Strand is prima aan de vloedlijn veel stenen dus waterschoentjes zijn aan te raden. Verder in het water is het zand.

Eten bij het hotel is ook goed. Als je gaat fietsen hou er dan rekening mee dat het best klimmen is hier en daar. Aan de zuidkant redelijk te doen maar om naar het noorden te fietsen moet je wel geoefend zijn. Fietsen en auto gehuurd bij Nikos. Ook wederom aardig personeel. Heerlijke vakantie gehad, Onze vakantie bij touroperator geboekt waar wij ook goede ervaring mee hebben,

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig! Paradijs!

Jenny,
11-10-2017

Super hotel, kamers die niet gerenoveerd waren zijn ook nog prima op de badkamer na. Kleine kamer maar brandschoon. Wij zaten in kamer 222. Enige nadeel vonden wij dat het bloedheet op het balkon was. We waren blij dat om kwart over zeven de zon onderging haha. Wat dat betreft kun je beter aan de andere kant zitten van het hotel. Verder niets dan lof. Wifi uitstekend, airco prima. We hebben een geweldige vakantie gehad. Hotel staat aan het strand. Ligging is echt geweldig. En dat het vliegveld vlakbij gelegen is was alleen maar een bezienswaardigheid! Super vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2017

Gewldige plek , idylisch aan het strand.

Astrid van Der Vecht,
6-7-2017

Het enige minpuntje, tenminste als je je daar aan stoort, als je op de eerste verdieping zit heb je geen privacy op je balkon

Zit geen schot tussen.

Gereisd met partner in juni 2017

Uitstekend Hotel

Henk & Mia Rietman,
4-7-2017

Prima hotel. Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. Met het vliegveld bijna in de achtertuin nog een extra attractie! Wij hadden er in ieder geval zeker geen last van, vonden het alleen maar mooi.

Goed ontbijt en zeer vriendelijke medewerkers!

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig hotel

Ed
6-11-2016

De gerenoveerde kamers zien er erg goed uit, was ook wel nodig de kamers zijn gedateerd, maar functioneel genoeg.

Eigenlijk is er op dit hotel niets op aan te merken

De leeftijd van de gasten is meer de senioren kant op, dus een rustig hotel aan het kiezelstrand

De bedjes voor het hotel liggen niet lekker, wij gaan altijd bij de bedjes van de buren liggen € 6 p/dg

Ontbijt is uitstekend, eenvoudig maar genoeg

Het restaurant is perfect om tussen de middag en 's avonds te eten, zeer gastvrije en prettige bediening.

Naar Pythagorion is het een kwartiertje lopen

Hotel ligt aan het begin/einde startbaan, dus er komen vliegtuigen voorbij, zoals wij vinden het leuk om er naar te kijken

Dit hotel is echt een aanrader wij zijn er al 7 x geweest, velen komen steeds terug en dat zegt toch wel iets

Gereisd met partner in september 2016

Ligging direct aan het strand is perfect, uitgebreid goed ontbijt op terras, vriendelijk personeel en schone kamers.

De meeste kamers zijn erg klein en hebben een terras of balkon met zitje.

Hotel is gedateerd, maar wordt hier en daar iets gerenoveerd.

Verder was de kwaliteit van diner matig, heerlijke moussaka, maar taaie souvlaki.

De strandbedden á 5 euro zijn oud en doorgezakt, maar het buurhotel verhuurt gelukkig goede bedjes met matras voor 6 euro.

Gereisd met partner in oktober 2016

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kouros Seasight in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kouros Seasight zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.