Appartement Kasteli

53 reviews over Appartement Kasteli in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Nvt
23-7-2018

Hotel ligt aan een wat drukke weg, maar is niet vervelend. Uitzicht is mooi en Pythagorion is prima te bewandelen mits je goed ter been bent. Hotel zelf is ongezellig en de kamer erg klein en vies. De badkamer is zeer gedateerd en smerig . Verder zijn de eigenaren erg onvriendelijk.

Mooie plek met een schitterend uitzicht

Lian Starmans
13-8-2012

Alle goeden dingen gaan in drie. Dat was deze vakantie in Pythagorion met verblijf in Kasteli zeer zeker. In 2008 met een groep geweest, in 2011 met mijn partner en dit jaar met een groep (gezin) er twee weken in juli vertoefd. Het uitzicht vanaf ons balkon en het zwembad is adembenemend. Je zit hoog, 's avond wel even afdalen naar de gezellig haven voor een drankje en een hapje maar het is de moeite waard. Vanuit Kasteli ben je binnen een half uur bij een prachtig klooster hoger gelegen, de eeuwenoude tunnel (watervoorziening), kun je opgravingen en een mooie kerk bezichtigen. De kamers worden prima schoongehouden. Eigenaar Peter en zijn ouders zijn zeer vriendelijk en service gericht. De eigenaar spreekt prima Engels. Kasteli, hope to see you again!

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Wederom geweldig

Erna Linssen
2-8-2012

Afgelopen maandag teruggekomen van wederom twee weken Pythagorion/Kasteli. Vier jaar geleden ook bij Kasteli verbleven. Het zwembad met het barretje + zeezicht blijft geweldig. In ons appartement hadden we zelfs zicht op zee, dus helemaal mooi. Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers werden elke dag schoongemaakt. 's Avonds heerlijk uit eten in Pythagorion zelf of koken op het appartement (gewoon beetje crea-bea zijn, dan lukt dat best ook al heb je slechts twee pitjes). Nog later op de avond heerlijk een afzakkertje bij The Corner Bar en vervolgens stappen bij Tempo. Ik mis het nu al.

Eén ding is zeker: Pythagorion/Kastelli, tot snel!

Gereisd Met vrienden in juli 2012

heerlijk rustig

Jo en San
30-7-2012

Heerlijk rustig gelegen op een heuvel.Heerlijk zwembad met mooi uitzicht over zee. Wij hadden vanaf de kamer ook uitzicht over zee.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie.

Ineke
Sun Jul 01 2012 21:54:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hadden een tweekamerappartement, alles was prima. Zeer schoon. Erg aardige mensen vooral zoon Peter. Je moet wel goed ter been zijn want kasteli is op een heuvel waardoor je wel een prachtig uitzicht heb op zee en land. Echt geweldig. Dus om het strand of het zeer gezellige haventje op te zoeken moet je afdalen en klimmen. Wij vonden dit geen probleem. Samos is een mooi relaxt. Eiland. Wij gaan graag nog eens terug. T

Gereisd Met partner in juni 2012

Prima, aardige eigenaar, prachtig uitzicht

Rob
      14-9-2011

Prima appartement, prachtig uitzicht, bedden matig, aardige eigenaar, op loopafstand van gezellig centrum. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd Met partner in september 2011

fantastisch!!!

moerman
      10-8-2011

We hebben 8 dagen in kasteli/pythagorion doorgebracht en het was er heerlijk,Prachtig uitzicht over de zee,heerlijk rustig,de kamers prima ingericht alles wat je nodig hebt,ontzettend aardige eigenaren(vader en zoon) ze spreken prima engels/USA. Heerlijk zwembad vooral als je kinderen een diploma hebben.Het is er nooit te druk. Savonds is het een stukje lopen naar de haven dat kan zowel met een steile trap of een aflopende weg. Het is gewoon ECHT GENIETEN daar. We hadden wel langer willen blijven...

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig apartement

Nancy
      10-8-2011

Leuk appartementencomplex met zeer vriendelijk personeel.De kamers zijn ruim en er is een leuk zwembad.De afstand naar het dorpje is via een hellende weg maar goed te doen mijn kleine meid van 5 jaar had er geen probleem mee.Dus een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima appartement!

Henni en Andries
      5-8-2011

Een prima appartement om een heerlijke vakantie te vieren. De eigenaren (vader en zoon) zijn vriendelijk en behulpzaam. Het appartement is eenvoudig maar schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Prachtig uitzicht en alles is op loopafstand. Ook is het er lekker rustig.

Gereisd Met partner in Fri Jul 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudige accommodatie met geweldig uitzicht!

Paulien
      10-2-2010

Klein appartementencomplex met eenvoudige inrichting, maar daar is de prijs dan ook naar. Airconditioning (tegen betaling) en koelkastje (+ keukentje) aanwezig. Wij hadden een studio op de begane grond. Vanaf ons terrasje hadden we uitzicht op zee. We konden ook in de aangrenzende tuin gaan zitten. Geen last van brallende jongeren. Lekker (schoon) zwembad met barretje dat overdag geopend was. Wel zwerfkatten, maar daar hebben wij ons niet aan gestoord. Wel belangrijk om mee te nemen in de keuze: het complex ligt op een heuvel waarvandaan het ongeveer 10 min. lopen is naar het centrum van Pythagorion. Niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Wij zijn twee weken geweest. Volgens ons iets te lang voor zo'n klein eiland. Aanrader: huur een paar dagen een auto en rijd het eiland over. Erg leuke plaatsjes e.d. te zien. Tevens kun je dan naar het iets verder gelegen zandstrand. Het strand bij Pythagorion bestaat uit kiezels.

Gereisd Met partner in juli 2008

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kasteli in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kasteli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.