Appartement Kallirroi Studios

AppartementKleine hotelsWeer vandaag30°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Kallirroi Studios voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Kallirroi Studios in het Nederlands

Alleenreizend

Veel ruimte, dichtbij alle voorzieningen

Patrice
10-5-2011

Eenvoudige, charmante studios met veel ruimte. Zeer betaalbaar. Bij de buren, de taverna, genieten van de Griekse keuken zonder franje, maar met veel smaak! Een paar meter verder sta je in de oude haven van Pythagorio. 's Ochtend vers brood van de bakker en ontbijt op het ruime dakterras.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kallirroi Studios in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kallirroi Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.