Appartement Kalimerasterster

Tonen op kaart

24 reviews over Appartement Kalimera

• 9michel eyckmans05-06-2012

zeer tevreden

ruime kamer geschikt voor 2 personen , zeer klantvriendelijke eigenaar , grote dakterras beschikbaar met prachtig zicht op de zeehaven , Kamers 8 en vooral 9 zijn een aanrader . Tal van zeer lekkere restaurantjes in de omgeving . Zeer goed onderhouden door het kuispersoneel . Prijsvriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Ellen19-09-2009

Mooi en schoon appartement en goed verzorgd

App/Studio Kalimera in Pythagorion op Samos Griekenland. Leuke havenplaats.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Evelyn en Ferdy03-09-2008

Zeker een aanrader!!!

Wij werden op 19-08 zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Ook de schoonmaakster is erg vriendelijk en zorgt (3x per week) ervoor dat het app. erg schoon is! Wij zaten deze 2 weken in kamer 4. Deze heeft uitstekend zicht over zee en op het haventje. Geluidsoverlast van de weg is minimaal te noemen, balkonnetje is inderdaad niet erg groot, maar wel groot genoeg. De buren hebben wij ook wel gehoord, maar het is maar net hoe druk je jezelf erover maakt...HET IS VAKANTIE!!! Wil je een leuke, zonnige en rustige vakantie dan is Samos ideaal om naartoe te gaan! Tevens vonden wij dit een prima accomodatie!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Rianne02-09-2008

Supervakantie in Kalimera!

Kalimera is een net en mooi appartement.Het is wel een hele klim naar boven vanuit de haven, maar daardoor heb je wel een geweldig uitzicht op de haven!! De eigenaar Tassos is een vriendelijke en behulpzame man die altijd voor je klaar staat. Mensen die klagen over het sanitair zijn zeker nooit eerder in griekenland geweest, want dat is daar nou eenmaal zo. Wij hebben daar overigens helemaal geen problemen mee gehad!Prijs-kwaliteitverhouding is goed en als ik terug zou gaan naar Samos zeker weer naar dit appartement!!Wij hebben een geweldig tijd hier gehad. Samos is een prachtig eiland!!

Gereisd met partner in september 2008

• 7Yvonne01-09-2008

Eenvoudig, maar netjes appartement

Bij aankomst word je vriendelijk ontvangen door de zeer aardige eigenaar. De inrichting is simpel, ietwat gehorig, de bedden zijn prima te doen alleen kraken ze een beetje ;) De ligging van het appartement is goed, dichtbij het pittoreske haventje van Pythagorion. Het uitzicht is, zeker vanaf het dakterras, schitterend. Wanneer je een probleempje hebt, zoals bij ons toen de stroom uitviel (kon eigenaar niets aan doen), bel je de beste man op en dan is hij binnen no time bij het appartement.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 2Willem Frijlink21-07-2008

Dit nooit meer

Terras is "Hondenhok" WC spoelt niet door, kakkerlakken, constant schreeuwende buren, zwerfkatten in appartement.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Maartje25-05-2008

Het appartement was schoon en had een heel mooi uitzicht. Wij hebben genoten van ons verblijf daar!

Gereisd met partner in mei 2008

• 4Nicole Trommelen02-05-2008

Wij waren in september 2007 hier 12 dagen, en ik was niet gecharmeerd van de accomodatie. Er was vaak geen warm water om te douchen, de buren hadden een doorlopend krijsend kind. De schoonmaakster kwam om 8 uur 's ochtends met haar houten kleppers over de betegelde trap denderen, fijne wekker... Het terras op de begane grond was gelukkig wel ruim, maar dat was geen compensatie. Het meest verschikkelijke waren de 7 cm grote kakkerlakken die we bijna dagelijks door de kamer zagen wandelen als we 's avonds uit het dorp terugkwamen. Nou ben ik al vijftien jaar drie keer per jaar in Griekenland, vaak met dezelfde touroperator, en dit was echt de slechtste accomodatie ever! Geen aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Monique29-02-2008

Op zich een aardige kamer, het sanitair is om te huilen. De wc trekt niet goed door, je moet "het" doorduwen met de wc borstel, lekker fris!! Wij hebben daar een paar dagen vreselijk slecht weer gehad en de regen komt werkelijk alle kanten het appartement binnen, zelf in de kast lekte het. In de hal kwam het water uit het plafond, niet echt geweldig dus, maar het weer was ook wel extreem slecht, komt niet veel voor. Dimitri was wel een behulpzame man, maar de klacht van het doortrekken van de wc, daar kon hij ook niks mee. Verder hebben we het goed gehad , mooi uitzicht over het haventje. De wandeling van de haven naar het appartement is wel zwaar, een enorme steile trap. Zou er niet snel weer heen gaan, maar ach...het was ook goedkoop.Je kan niet alles hebben.

Gereisd met partner in februari 2008

• 10Tanja Staal (Kroon)29-09-2007

Fantastische 2 weken gehad in appartement 9, op de bovenste etage met balkon en naastgelegen dakterras, waarvan je een prachtig uitzicht hebt op de haven van Pythagorion. Het terras is voor iedereen, maar er komt nagenoeg niemand. Naar het haventje loop je in een kleine 10 minuten, voor ons prima te doen. Wij hebben vlucht, accomodatie en auto, rechtstreeks geboekt en hebben voornemens dit volgend jaar weer zo te doen. Heerlijk eten kan bij restaurant Lakis, Het (voor ons) leukste strand is Livadaki beach (uiterst noordoostelijke deel van 't eiland, voorbij Samosstad). Samos, tot volgend jaar.........

Gereisd met partner in september 2007

1 tip over Appartement Kalimera

• michel eyckmans, 05-06-2012

Tal van Griekse bezienswaardigheden op wandelafstand, oa: museum en verschillende oude Griekse sites .

0 vragen over Appartement Kalimera

Appartement Kalimera info