Appartement Glyfada Village

Appartement
Appartement Glyfada Village
7,7

60 reviews over Appartement Glyfada Village in het Nederlands

Prachtig appartement met gastvrije eigenaren!

Cobussen
1-10-2017

Nette en schone ruime kamer met TV en prima bed. Rustig gelegen. Zeer gemoedelijk. 5 min loopafstand van het strand, 15 min loopafstand van de stad. Wij komen beslist terug! Goede prijs/kwaliteit!

A small paradise without exaggeration!!

Chrysoula
20-8-2016

Ideal location (within 10 min walking distance from Pythagorion-everyone prefers going on foot). Clean and tidy rooms, small private yard around each maisonette with a lot of greenery and flowers. Lots of peace and quiet, relaxing atmosphere. Very welcoming owners, Mr Manolis and Mrs Anna, warm-hearted that made us feel like family. Very close to all Samos places of interest. If you want to go to Pythagorion by car you should park your car in the public parking area outside the village, as the street that leads to the port, is open only to pedestrians in the afternoon - evening hours.

Thanx to Anna&Manoli

Ezgi Uğur
29-7-2016

İt's a very clean and nice place with the owners' great hospitality. The owners, Anna&Manoli, were both very friendly. One morning Manoli brought us the cake that Anna baked; it was delicious:) The swimming pool is available at any time. When we want to relax we just sit by the pool and drink our beer. The staff is also very positive. We will miss here and will recomnend here to our Turkish friends!

Fijne vakantie in Glyfada

Rob
1-5-2016

De laatste weken van augustus 2015 verbleven wij in de maisonnette dat zichtbaar is op de Zoover-profielfoto van Glyfada. Hier 2 leuke weken gehad in het eenvoudige maar wel goed verzorgde appartementen complex. Het complex heeft een mooie tuin. De vriendelijke eigenaar Manos was elke dag wel een paar uur aanwezig. Hij verzorgde altijd het schoonmaken van het zwembad. Ook onze maisonnette werd elke dag even schoongemaakt. Met de auto, die we hadden gehuurd bij Kiklos (tip), hebben we heel Samos verkend. Dan is het heerlijk om bij terug komst even in het zwembad te plonzen, dat voor onze maisonnette lag. Een supermarkt is in de buurt, naar het strand is het wel een eindje lopen.

We hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad.

Berna gabriël
21-12-2015

Het is een kleinschalig complex wat ons erg goed is bevallen. De eigenaar is een erg aardige man.

mwah

Levenswaard
29-10-2015

Sterk verouderde studio.1x schoongemaakt.Beheerder wel aardig maar was er zelden .Achter ons 'huisje'veldje waar alle katten hun behoefte deden.Konden niet buiten zitten ivm de muggen en duizenden mieren die in colonne langsliepen,aangezien er niet schoongemaakt werd. Zwembad was troebel .Wij waren samen in sept.maar als je hier maanden voor moet sparen en dan met je gezin daar voor de hoofdprijs heen gaat dan voel je je wel opgelicht.Desondanks heerlijke week buitenshuis doorgebracht op het prachtige eiland!

Teleurstelling

ridder
7-10-2015

Blijkbaar zijn er ghostwriters actief op Zoover. wij snappen de lovende beoordelingen niet. App. was klein, niet schoon en erg gehorig. Horren hielden de 1000den muggen uit waterrijk terrein ernaast niet tegen.Tegen de avond buiten zitten: onmogelijk. Pomp slaat de hele nacht aan en af, met als gevolg herrie.Manos alles bij elkaar 1 uur gezien en dan hadden we nog geluk: Nieuwe gasten die dezelfde dag na ons aankwamen moesten het doen met een briefje en sleutel op de bar. Met de klacht over de pomp werd niets gedaan. Schoonmaakster is 1 keer geweest voor 2 nieuwe handdoeken pp en het legen van de WC-afvalemmer. Niets schoongemaakt. Verder alleen gezien leundend op een bezem druk met haar mobieltje in de weer. Douche: of koud, of kokend. niet in te stellen.

Parkeren van een auto is een probleem. Broodjes halen is 20 min. lopen langs drukke hoofdweg (en weer terug). Strand nog verder. Dus: niet geslapen, blij dat we een auto hadden. Samos is mooi, maar Glyfada: verschrikkelijk.

Net terug van 10 dagen Glyfada vilage! Echt een aanrader dit! vooral Binnentuin was erg mooi! En word goed onderhouden door de eigenaar zelf Manos! Het zwembad was niet heel bijzonder groot maar precies genoeg om goed van te kunnen genieten. het huisje was trouwens ook erg mooi! zou zo weer terug gaan volgend jaar 😃

Glyfada Village is een speels opgebouwd klein complex met 16 appartementen. Eigenaar Manos doet veel moeite om het iedereen naar de zin te maken. Ons 2-kamer appartement (nr. 3: een tip!) was erg ruim en had een heerlijk beschut terras onder de druiven. Een verstopping van de WC werd door Manos zelf de volgende ochtend vroeg verholpen en van zijn vrouw kregen we heerlijke Griekse donuts. We hebben een heerlijke tijd gehad in Glyfada village. Lekker relaxed en zeer gastvrij. Kamer werden prima schoon gehouden.

Complex heeft allemaal verschilende huisjes, een klein zwembad en een zelfbedieningsbarretje. Er ligt een mooie tuin omheen. Enige nadeel is dat er behoorlijk wat muggen kunnen zijn.

Pythagorion is lopend goed te doen. Normaal 20 minuten en in de warmte doe je wat rustiger aan. Het is wat ons betreft het mooist gelegen en leukste dorp van het eiland. Potokaki strand ligt op nog geen 10 minuten. wandelen.

Een aantal dagen een auto huren is echt een aanrader.

Klein en gezellig

Maxine Ruffles
24-8-2014

De tweekamerappartementen zijn allemaal prima, de studio's zijn gewoon te klein. De eigenaar staat dan ook allerlei tussentijdse verhuizingen toe, sommige studio's zijn namelijk onacceptabel. Hij doet wel erg zijn best: als je iets vraagt krijg je het gelijk, in ons geval zelfs een nieuwe koelkast. De sfeer op het kleine complex is erg goed, de tuin en het zwembad zijn prima en het kleine gemeenschappelijke terrasje is altijd goed voor een praatje als je daar zin in hebt. We hebben (na een studio wisseling) een geweldige vakantie gehad, goede scooter gehuurd (Evelin op de hoek) en erg genoten van het mooie eiland.

Er is een BBQ beschikbaar, de WiFi is niet in alle appartementen te krijgen, wel in de tuin en bij het zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Glyfada Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Glyfada Village in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Glyfada Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Glyfada Village scoort een 7.74 uit 10 op basis van 60 reviews.