Appartement Glyfada Village

Meer appartementinfo

60 reviews over Appartement Glyfada Village

• 2017
    8Cobussen01-10-2017

Prachtig appartement met gastvrije eigenaren!

Nette en schone ruime kamer met TV en prima bed. Rustig gelegen. Zeer gemoedelijk. 5 min loopafstand van het strand, 15 min loopafstand van de stad. Wij komen beslist terug! Goede prijs/kwaliteit!

• Oude reviews

7Rob01-05-2016

Fijne vakantie in Glyfada

De laatste weken van augustus 2015 verbleven wij in de maisonnette dat zichtbaar is op de Zoover-profielfoto van Glyfada. Hier 2 leuke weken gehad in het eenvoudige maar wel goed verzorgde appartementen complex. Het complex heeft een mooie tuin. De vriendelijke eigenaar Manos was elke dag wel een paar uur aanwezig. Hij verzorgde altijd het schoonmaken van het zwembad. Ook onze maisonnette werd elke dag even schoongemaakt. Met de auto, die we hadden gehuurd bij Kiklos (tip), hebben we heel Samos verkend. Dan is het heerlijk om bij terug komst even in het zwembad te plonzen, dat voor onze maisonnette lag. Een supermarkt is in de buurt, naar het strand is het wel een eindje lopen.

Met oudere kinderen

• 7Berna gabriël21-12-2015

We hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad.

Het is een kleinschalig complex wat ons erg goed is bevallen. De eigenaar is een erg aardige man.

Met vrienden

• 4Levenswaard29-10-2015

mwah

Sterk verouderde studio.1x schoongemaakt.Beheerder wel aardig maar was er zelden .Achter ons 'huisje'veldje waar alle katten hun behoefte deden.Konden niet buiten zitten ivm de muggen en duizenden mieren die in colonne langsliepen,aangezien er niet schoongemaakt werd. Zwembad was troebel .Wij waren samen in sept.maar als je hier maanden voor moet sparen en dan met je gezin daar voor de hoofdprijs heen gaat dan voel je je wel opgelicht.Desondanks heerlijke week buitenshuis doorgebracht op het prachtige eiland!

• 1ridder07-10-2015

Teleurstelling

Blijkbaar zijn er ghostwriters actief op Zoover. wij snappen de lovende beoordelingen niet. App. was klein, niet schoon en erg gehorig. Horren hielden de 1000den muggen uit waterrijk terrein ernaast niet tegen.Tegen de avond buiten zitten: onmogelijk. Pomp slaat de hele nacht aan en af, met als gevolg herrie.Manos alles bij elkaar 1 uur gezien en dan hadden we nog geluk: Nieuwe gasten die dezelfde dag na ons aankwamen moesten het doen met een briefje en sleutel op de bar. Met de klacht over de pomp werd niets gedaan. Schoonmaakster is 1 keer geweest voor 2 nieuwe handdoeken pp en het legen van de WC-afvalemmer. Niets schoongemaakt. Verder alleen gezien leundend op een bezem druk met haar mobieltje in de weer. Douche: of koud, of kokend. niet in te stellen. Parkeren van een auto is een probleem. Broodjes halen is 20 min. lopen langs drukke hoofdweg (en weer terug). Strand nog verder. Dus: niet geslapen, blij dat we een auto hadden. Samos is mooi, maar Glyfada: verschrikkelijk.

• 10Michael05-09-2015

In een woord.. Geweldig!! Volgend jaar weer 😃

Net terug van 10 dagen Glyfada vilage! Echt een aanrader dit! vooral Binnentuin was erg mooi! En word goed onderhouden door de eigenaar zelf Manos! Het zwembad was niet heel bijzonder groot maar precies genoeg om goed van te kunnen genieten. het huisje was trouwens ook erg mooi! zou zo weer terug gaan volgend jaar 😃

Met vrienden

• 8Gerard01-08-2015

Prima plek bij het leukste dorp van Samos

Glyfada Village is een speels opgebouwd klein complex met 16 appartementen. Eigenaar Manos doet veel moeite om het iedereen naar de zin te maken. Ons 2-kamer appartement (nr. 3: een tip!) was erg ruim en had een heerlijk beschut terras onder de druiven. Een verstopping van de WC werd door Manos zelf de volgende ochtend vroeg verholpen en van zijn vrouw kregen we heerlijke Griekse donuts. We hebben een heerlijke tijd gehad in Glyfada village. Lekker relaxed en zeer gastvrij. Kamer werden prima schoon gehouden.

Complex heeft allemaal verschilende huisjes, een klein zwembad en een zelfbedieningsbarretje. Er ligt een mooie tuin omheen. Enige nadeel is dat er behoorlijk wat muggen kunnen zijn.

Pythagorion is lopend goed te doen. Normaal 20 minuten en in de warmte doe je wat rustiger aan. Het is wat ons betreft het mooist gelegen en leukste dorp van het eiland. Potokaki strand ligt op nog geen 10 minuten. wandelen.

Een aantal dagen een auto huren is echt een aanrader.

• 7Maxine Ruffles24-08-2014

Klein en gezellig

De tweekamerappartementen zijn allemaal prima, de studio's zijn gewoon te klein. De eigenaar staat dan ook allerlei tussentijdse verhuizingen toe, sommige studio's zijn namelijk onacceptabel. Hij doet wel erg zijn best: als je iets vraagt krijg je het gelijk, in ons geval zelfs een nieuwe koelkast. De sfeer op het kleine complex is erg goed, de tuin en het zwembad zijn prima en het kleine gemeenschappelijke terrasje is altijd goed voor een praatje als je daar zin in hebt. We hebben (na een studio wisseling) een geweldige vakantie gehad, goede scooter gehuurd (Evelin op de hoek) en erg genoten van het mooie eiland. Er is een BBQ beschikbaar, de WiFi is niet in alle appartementen te krijgen, wel in de tuin en bij het zwembad.

• 9Hans26-07-2014

leuke accommodatie

Glyfada is een goed verzorgd klein complex , met een mooie tuin er om heen. regelmatig worden de accommodatie schoon gemaakt. er is een kleine bar aanwezig en dit gaat op basis van zelf bedinging ( geld doe je in een kistje ) de accommodatie zijn eenvoudig en sober ingericht.

• 9Aad09-07-2014

Ik zou er vaker naar toe willen komen.

Het is een lekker plekje in een fijne omgeving bij aardige mensen die goed voor je willen zorgen.

4 tips over Appartement Glyfada Village

• tonneke en aad, 11-02-2012

Huur een auto of een quat 100 meter vanaf het appartement en je bent zo vrij als een vogel om het hele eiland over te toeren. S'morgens verse broodjes halen bij de bakker in Hora, dan de hele dag genieten van het eiland en de zee en S'avonds heel erg lekker eten bij Sinadisi in Hora. Dat gun je toch iedereen

• Erica de Groot, 24-07-2013

Muggenspul, theedoek meenemen. Auto huren; in een dag of drie heb je veel kunnen zien van dit sprookjesachtige eiland. De zee is overal anders; rustig en veel golven.

• Gerard, 01-08-2015
    • route rijden naar weten en dan naar noorden
    • strand van Kokkari
    • Potami waterval
    • Pythagorion
    • dagtocht Patmos
    • boekje ANWB-extra over Samos als reisgids

5 vragen over Appartement Glyfada Village

• Monique, 25-01-2015

Lunchen

Weet iemand of er op korte loopafstand ergens geluncht kan worden aangezien er hier geen restaurant bij zit?

ridder, 07-10-2015

Nee, Vervoer regelen is een must want je moet een behoorlijk eind langs een drukke weg lopen. 's Avonds is het nog erger, want dan woordt je opgegeten door de muggen. Daarbij komt dat parkeren bij het complex een probleem kan zijn.

• Reijnders, 09-08-2014

Badhanddoekservice?

Er staat op andere sites dat er handdoekenservice is, lijkt mij raar voor zo n kleine accomodatie, maar wie weet er iets over?

Maxine Ruffles, 24-08-2014

Geen handdoekenservice

• Reijnders, 09-08-2014

Waterkoker

Weet iemand of er een waterkoker of koffiezet apparaat aanwezig is in de maisonnettes/studio s?

Maxine Ruffles, 24-08-2014

Beide aanwezig