Hotel Glicorisa Beach

Meer hotelinfo

21 reviews over Hotel Glicorisa Beach

• 7Eringa05-09-2019

Geweldig

Prima Hotel! Service is goed, ze kunnen alles voor je regelen (taxi, scooter & auto) Elke dag heerlijk ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Helaas zijn de kamers verouderd, airco werkt, maar minimaal. Douches zijn krap en oud (komt blank te staan) ideaal is dat er op tv een mogelijkheid is om in te loggen voor Netflix om een moment van rust te pakken. Kiezelstrand met een waanzinnig uitzicht, er zijn niet altijd genoeg plekjes om te liggen. Als je een strandbedje hebt bemachtigd zit er een knopje op de parasol om het personeel te laten komen voor drankjes en eten. Je kunt er ideaal duiken. Voor kinderen is er een speeltuin (tje) steld niet veel voor. Maar tevens is er een mooi zwembad bij waarin ze alle ruimte hebben. Let op, Je moet veel trappen lopen!! Hotel naar strand naar ontbijt.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Pascal de Cuyper17-07-2019

Leuke vakantie

Op reis van 05/07/19 tot 16/07/19 half pension met vier personen. Twee aparte kamers met balkon gelegen met zicht op het zwembad en de zee. Betreffende ons zicht konden we dus niet klagen. De kamers zijn klein maar overnachten is rustig, de bedden waren goed en er werd dagelijks grondig gepoetst. De airco werkt maar tijdelijk en is niet optimaal, de douches zijn dringend aan vernieuwing toe en ik raad geen half pension aan. Het avondeten was in buffetvorm met weinig variatie. Dit is het enige negatieve welke wij aan dit hotel kunnen geven. Het hotel ligt op een berg waardoor er soms wel wat trappen moeten worden genomen maar het heeft een prachtige baai met helder water en snorkelmogelijkheden. De strandzetels zijn openbaar waardoor er drie euro wordt gevraagd voor een zonnebed. Aan het zwembad zijn de zetels gratis en er is altijd plaats. tussen de zee en het zwembad ligt een snack restaurant die constant open is tot 22.00 u.

• 6Liefsoons28-06-2019

Geen vakantiehotel!

Glicorisa Beach Bar Restaurant is een publiek concept dat vooral mikt op dagjestoeristen die er voor een hele dag een strandstoel huren en op hun wenken bediend worden wanneer ze op het belletje aan de parasol duwen om drank en voedsel te bestellen. Als hotelgast word je onder gewaardeerd. Personeel is wel vriendelijk maar er gaat duidelijk geen budget naar de hotelgasten: ontbijt was elke dag hetzelfde, diner is eten wat de pot schaft (geen keuze!) Diner is in het publiek restaurant aan het strand met de dagjestoeristen. Rust aan het zwembad wordt verstoord door steeds dezelfde hangjongeren uit de buurt. Hotel zelf is netjes maar erg verouderd. Duidelijk geen investering voor onderhoud van tuin en zwembad. Wat ons betreft geen aanrader voor een vakantie!

• 6Han grotenhuis09-06-2019

Niet meer

Wat oudbollig, kleine kamer en douche, erg afgelegen.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Sandra de Jongh06-06-2019

Prima hotel

Prima hotel, wel verouderd, maar schoon. Genoeg bergruimte voor je kleding op kamer. Elke dag werd kamer schoongemaakt en kregen we schone handdoeken, dat was erg fijn. Minpuntje: Kleine douche met douchegordijn. Wij hadden 'garden view', maar dat was niks. Ik zou sowieso kiezen voor Sea view. Ontbijt was ook prima. Yoghurt, div beleg, div broden, zoetigheden etc Strandje bij hotel vond ik het mooiste strandje van het eiland. Bediening aan het strand was ook erg prettig.

Met vrienden

• 8freddy de vries04-06-2019

fantastisch maar geen half pensioen meer

goed hotel goed en vriendelijk personeel prachtig uit zicht op de baai vanaf het balkon goede kamer perfecte bedden douche een beetje aan de kleine kant we hadden hp maar dat doen we niet weer avond eten was een aan fluiting als je lo had kun je voor 13 euro avond eten krijgen daar kun je voor in de stad je zat voor eten voor de rest alles goed

• 2018
    10eric en astrid16-06-2018

Mega relaxed hotel

Zeer prettig hotel met behulpzaam en attent personeel. Lunch en diner meer dan prima....geen overdaad maar voldoende. Kamers niet groot maar schoon. Complex niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

• Oude reviews

9Miranda01-11-2011

prima hotel

Geweldig uitzicht vanuit alle kamers op baai en Turkije. Ook vanuit de ontbijtzaal en de dinerzaal spectaculair uitzicht. Iedereen heel vriendelijk. Alleen de douche wat klein en verouderd, maar alles heel proper. Het eten was, hoewel het aanbod beperkt was, heel lekker en met olijven en citroenen van eigen kweek. Wel rekening houden met 75 trappen naar strand en dinerzaal.

Met vrienden

• 9marjo28-07-2011

geweldig hotel, fantastisch uitzicht.

Mooi hotel, alles goed verzorgd, mooie kamer met geweldig uitzicht, eten is goed, iedere dag lekker geeten, s'morgens boven op terras bij hotel, s'avonds op terras bij strand. Prachtige baai om te zwemmen. Hotelbus naar Pythagorio, s'avonds taxi terug 5 euro, goed te doen. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Een plek om te relaxen. We hebben echt genoten hier, een echte aanrader. Voor mensen die slecht ter been zijn is het wel lastig, veel trappen naar strand.

Met oudere kinderen

• 7Henk en Yvonne10-07-2011

Prachtige ligging

Rustige vakantieplek in prachtige baai op stevige loopafstand van Pythagorion. Hotelbusje en lockale bus zijn een optie, maar fietsen is echt te zwaar. Zand, kiezelstrand met uitzicht op turkije. Wij hadden een kamer met terras met zitje onder de eetzaal. Grasveldje voor de deur en een adembenemend uitzicht. Eten, bij Halfpensioen, was simpel, doch gezond, echter weinig of geen keus. Verwacht niet te veel luxe. Kastruimte zeer beperkt. Doucheruimte zeer klein met gordijn, waardoor de badkamer steeds onderliep. Grote billen kunnen in die badkamer niet uit de voeten. Personeel behulpzaam en beleefd. Obers vol grapjes. Zwembad goed. Strand en zee schoon. Geen zwerfvuil in de nabije omgeving. Dat hebben we elders wel eens anders gehad. Pythagorion is lief stadje met voor ons voldoende restaurants, winkeltjes en barretjes. Restaurant Elia is een aanrader als het eten in het hotel tegenviel. Wij als wandelaars, rustzoekers en natuurliefhebbers hebben een heerlijke vakantie gehad.

1 tip over Hotel Glicorisa Beach

• Miranda, 01-11-2011

Pythagorio goede uitvalsbasis voor het hele eiland. Buiten het seizoen is een auto zeker aan te raden.

0 vragen over Hotel Glicorisa Beach

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats