Hotel Fito Bungalows

8Fantastisch

11 reviews over Hotel Fito Bungalows

• 9Annie en Frank26-05-2016

Geweldig

Vriendelijke mensen die je met alles willen helpen. Mooie kamers. Muurtje tussen de appartementen dus lekker prive.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Peeters Christina28-09-2014

Heerlijke vakantie op een mooie locatie

Mooi complex met tuin en groot zwembad, dichtbij zee en bergen achter je. Op 5 minuten van de luchthaven ! Het centrum is op 15 minuten wandelen. Personeel is heel vriendelijk en attent. Prijs/kwaliteit is zeker OK. Het restaurant is verzorgd en er is veel keuze. De kamers zijn sober maar mooi en alles is aanwezig (pantoffels, badjas, shampoo, douchegel ...).Dagelijkse schoonmaak van kamers en propere handdoeken die elke dag in een andere vorm worden gedrapeerd (boot, hart ...) met een bloem en/of snoepje erbij.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8wierts/geerts30-10-2013

fantastisch , kamers netjes alleen sanitair oud

Wij komen zeker terug volgend jaar, geweldig en vriendelijke personeel. goed eten, dicht bij strand wat zeer proper is, in een woord fantastisch.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Ike Schreurs27-08-2013

Fantastische plek

De bungalows waren erg leuk vernieuwd. Een romantische sfeer is er gecreëerd. Erg plezierig is dat de accommodatie pal aan de zee ligt. En wij vonden het fantastisch om het opstijgen van de vliegtuigen van zo dichtbij te zien. Het is ongeveer 15 minuten lopen naar Pythagorion en daar hebben wij deze accommodatie speciaal voor uitgekozen. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. We vinden de prijs/kwaliteits verhouding goed, zeker nadat het zo mooi is opgeknapt. Het ontbijt is prima. De keuze is erg groot en divers. Van gekookte- en gebakken eieren en roereieren tot serials. Ook zijn er diverse Griekse lekkernijen als hapjes en Griekse yoghurt met honing. De feta is als broodbeleg verrukkelijk. Koffie en thee worden aan tafel geserveerd. Het restaurant bevindt zich vlak bij het strand en het eten daar is goed verzorgd. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en de schoonmaaksters maken van de kleine handdoeken iedere keer een figuurtje.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6Kim25-09-2012

Super ligging, maar vreselijke kamer!

Mijn vriend en ik zijn kort geleden naar Samos geweest. Na goed voorwerk op zoover.nl kwamen wij uit op dit hotel. Toen we aankwamen, beviel ons de ligging meteen. Je steekt de straat over en staat op het strand. Ook de landingsbaan ligt naast het hotel en zorgt voor gave momenten als er af en toe een vliegtuig gaat landen op opstijgen. Dit is af en toe (alleen overdag). Toen wij de kamer op mochten, roken wij een enorme rioollucht. Dit was afkomstig uit het putje in de badkamer. Dit putje zat vol schimmel, net als de rest van alle kitranden. Het douchegordijn was smerig en de douchekop was lam. Hierdoor kon je er niet onder staan en moest je de douchekop de hele tijd vasthouden. Verder was er een airco aanwezig, maar droeg mijn vriend 's nachts oordopjes tegen het lawaai. De bedden waren helaas ook niet heel comfortabel. Later spraken wij een ander NL stel en zij hadden een nieuwe kamer met nieuwe bedden/airco. Het was dus pech dat wij in kamer nr. 28 zaten!!!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Kees en Ina06-08-2009

Héérlijke vakantie in rustig Fito Bay

Bungalowkamer op 1e verd. met balkon uitzicht op zwembad, zee én vliegveld (vliegtuigen = sensatie, max. 8 st./dg., absoluut niet hinderlijk)! Lekker buiten ontbijten, ruim voldoende + veel fruit. Diner niet doen, ga lekker eten in Pythagorion, max. 20 min. lopen en pak óf een restaurant in 1 v/d laatste zijstraatjes L. of R. v/d hoofdstraat óf loop L-om langs het haventje en a/h einde dóór naar de daar achter gelegen restaurants nabij het stadsstrand! Ja, de kamer is klein maar compleet uitgerust: koelkastje, airco (24 uur), horren en TV met 1 Ned. kanaal. Daags opgeruimde kamer met schone handdoeken en 3x per week schoon beddengoed. En ja, de badkamer blijft Grieks, te kleine douchebak en te kort douchegordijn dus óók afvoerputje in douchevloer, heeft óns niet gestoord, je leeft tóch buiten! Personeel vriendelijk én behulpzaam, probleempjes binnen 1 dag opgelost! Zonvast weer op een prachtig groen eiland (ga naar Potami watervallen en Nachtegaalvallei).

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Jan en Nelleke07-11-2007

Fito Bay ligt geweldig, vlak aan het strand, het zwembad is ook erg mooi, de kamers zijn klein maar alles wat je nodig hebt is er, tenslotte ben je niet op Samos om op je kamer te zitten. In 10 minuten loop je naar de haven waar allerlei leuke eettentjes zitten. Onze favoriet was Maritsa met hun maffe ober Spiros.

Gereisd met familie in november 2007

• 8m meijer29-07-2007

prima hotel! Erg leuk zijn de bungalows aan het zwembad. strand op 50 meter. ontbijt is eenvoudig maar ok. zeer vriendelijk personeel. vliegtuigen komen laag over, maar is niet storend.

Gereisd met partner in juli 2007

• 6Frank Maters02-09-2006

Prachtig verzorgt complex. leuke kleine bungalows en een mooi zwembad. licht precies naast de zee. bijna elke dag schone handoeken en laakens. plus een lekkere airco.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 7Dirkje03-06-2005

Leuke acco, direct aan het strand. Kamers zijn eenvoudig maar netjes ingericht. Goed ontbijt!! Wel dichtbij de luchthaven, maar zorgt vind ik niet voor overlast.

Gereisd in juni 2005

2 tips over Hotel Fito Bungalows

• Kim, 25-09-2012 Rapporteren

Het stadje is echt super en op loopafstand. Er zijn ontzettend veel restaurantjes en winkeltjes. Op het strand moet je voor alle bedjes betalen. Dit is tussen de €3,- & €5,- per bedje. Wil je genieten van een gave beachbar, dan moet je naar Bocca Beach gaan, dit ligt naar Hotel Doryssa en hier staat in het weekend een DJ. Op het strand heb je strandbedjes met een parasol waar een menukaart bij hangt. Wanneer je dan op het knopje op de parasol drukt, komt er iemand je bestelling opnemen.

• Peeters Christina, 28-09-2014 Rapporteren

Het centrum is op wandelafstand, gezellig met mooie haven, veel lekkere restaurants, supermarkets, veel winkels voor de liefhebbers.

0 vragen over Hotel Fito Bungalows

Hotel Fito Bungalows info