Hotel Fito Aqua Bleu Resort

Hotel Fito Aqua Bleu Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Fito Aqua Bleu Resort voor je op een rij gezet:

177 reviews over Hotel Fito Aqua Bleu Resort in het Nederlands

Super

Elisabeth
18-6-2018

Mooi, schoon, rustig en ruim opgezet complex. Vriendelijke medewerkers; alles prima georganiseerd. Enige minpuntje zou kunnen zijn het gemis van een kast en een plek waar de koffers kunnen staan. Verder alles super goed.

Fantastisch!

Michelle Bax
14-6-2018

We hebben er geen andere woorden voor. We komen helemaal stralend terug van een 9daags verblijf bij Fito! We kunnen dit aan iedereen aanraden. Tot in de puntjes alles verzorgd! 2 x in de week yoga, hand-geschreven briefjes wanneer de bus je komt halen, ze hebben zelfs een service dat ze de koffers komen halen op de dag van vertrek! Alles wat je vraagt en wil is mogelijk, ze doen er alles aan om je in de watten te leggen. Niks is te gek! De mensen van de bediening, de receptie, 1 voor 1 toppers! Elke dag als we terug kwamen in de kamer was alles netjes opgeruimd, zelfs onze schoenen weer netjes op een rij! We gaan zeker nog een keer terug! Bedankt Fito Aqua Bleu resort!

Prachtig mooi complex, met zwembad en aan het strand, 10 minuten van de luchthaven.

Erg schoon, iedere dag schone handdoeken en om de dag schoon beddengoed.

Super ontbijt en erg aardige mensen bij de receptie en op het complex.

Welkomstdrankje en hapje in het restaurant.

Het complex zelf was zeer goed verzorgd met prachtige tuin en overal zitjes.

Wij gaan er zeker terug !!!

Geweldige vakantie!

Herman Hanny
21-5-2018

Fito Aqua Bleu Resort is een schitterende accommodatie, alles ziet er prachtig uit.

De kamer is inderdaad niet heel groot maar alles is aanwezig wat je nodig hebt om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Het personeel is ontzettend vriendelijk en doen alle mogelijke moeite om je vakantie vlekkeloos te laten verlopen.

Het ontbijt is zo lekker.....en uitgebreid, in het restaurant kun je ook een lekker hapje eten, en zeer gezellig met uitzicht op zee een drankje drinken.

Huur een auto want het eiland heeft zo veel moois om te zien, en prachtige wandelroutes.

Dus al met al een reden om volgend jaar zeker weer naar dit plekje terug te gaan!

Angel
12-3-2018

Vond het een leuk hotel, mooi en netjes. Kamer voor een persoon was perfect. Meerdere mensen die alleen waren. Stukje lopen naar het centrum, maar goed te doen. Vriendelijk personeel, mooi zwembad waar je heerlijk kunt vertoeven. Een geweldig heerlijk ontbijtbuffet waar je van alles kunt krijgen. Appartementen liggen aan het strand. Ik vond het erg leuk en zeker omdat je er voor een persoon ook kunt boeken, voor niet een al veel -meer- prijs! Voor herhaling vatbaar.

Mooi complex met zeer kleine kamers

L.Y
2-2-2018

Erg leuk complex maar wat een kleine kamer en badkamer.

De koffers konden gelukkig onder het bed(mooie oplossing trouwens) maar hadden nergens in de kamer kunnen staan.

Men moest schuin op het toilet gaan zitten want je benen pasten niet tussen wastafel en toilet. Als je in de douche bukte voor je doucheschuim moest je voorzichtig door de knieën ander viel je uit de douchebak waar wij de deur maar van open lieten, anders kreeg je spontaan claustrofobie.

Wij zijn een man en vrouw met normale lengte en gewicht dus daar ligt het niet aan.

Voorts was de zwangere receptioniste niet de alleraardigste. Zij zal ondertussen niet meer zwanger zijn dus is het humeur ook wat opgeknapt?

Verder op het personeel niets aan te merken, maar je kon wel merken dat het einde seizoen was dus dat men het een beetje zat was. Zo ook de hostess van de reisorganisatie.

Ook werden de bedjes niet meer opgedekt met kussens etc terwijl er nog genoeg vakantiegangers waren. Dit was in de periode - laatste week september en eerste week oktober. Ook in Pythagorion sloot het ene na het andere restaurant. Dus de laatste week van september is echt het maximum wil je nog wat leven om je heen hebben.

Grandioze super vakantie

Fred veulings
11-8-2017

Geweldig leuke accommodatie , met vriendelijke , zeer goed personeel , super ontbijt helemaal top.

Heel mooi hotel

Erik
10-8-2017

Blij voor dit hotel gekozen te hebben, mooi hotel met mooie ligging.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het ligt naast het vliegveld waardoor vliegtuigen zeer laag overvliegen, een apparte ervaring en veel herrie, echter voor de 10 vluchten per dag is het zeker de moeite waard.

De stadje Pythagorio ligt op een kleine 2km lopen. Leuk stadje, waar het vooral 's avonds gezellig druk is in het haventje en de talloze restaurants en cocktailbarretjes aan de haven met een geweldig uitzicht over mooie boten en de bergen van Turkije

Top hotel

Karin
17-7-2017

Geweldig hotel, bij aankomst welkomstdrankjes en een waardebon voor een drankje en een hapje voor het restaurant bij het zwembad waar je ook heerlijk kunt eten . Even de weg oversteken en je zit aan het strand met een beachbar. Kamers inderdaad klein maar je slaapt er alleen maar en en is zeer schoon ! Personeel top! Veel keuze bij het ontbijt. Lopend naar het gezellige Pythagorion in 20 minuten of een taxi nemen voor EUR 5. Mochten we nog een keer naar Samos haan boeken we zeker dit hotel!

Mooi resort

Ton haak
11-7-2017

Mooi resort. Kamers wel iets klein maar airco maakt dat goed. Toilet zit ruimte voor persoon 185 cm erg krap.

Half pension is goed te doen. Elke dag een ander menu.

Goede bediening , prettig restaurant ,alleen na het diner is er geen gezellige plek om nog even wat te drinken.

Geen mini markt op resort of in de buurt. Op min 15 min lopen. Strand heel netjes . Al met al een heel leuk resort.

Zou zo weer gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fito Aqua Bleu Resort in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fito Aqua Bleu Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fito Aqua Bleu Resort scoort een 9.01 uit 10 op basis van 192 reviews.