Hotel Fito Aqua Bleu Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag30°21°
Hotel Fito Aqua Bleu Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Fito Aqua Bleu Resort voor je op een rij gezet:

189 reviews over Hotel Fito Aqua Bleu Resort in het Nederlands

Dit was het 2e jaar dat we besloten hadden om naar FAB te gaan. Het is een ideale locatie voor stelletjes die willen genieten en ontspannen op het prachtige eiland Samos, vlakbij Pythagorion. Het hotel is trendy en schoon, de service van het personeel - geen uitzonderingen - is geweldig en je hoeft alleen maar de straat over te steken om bij het strand te komen waar je altijd ligbedden kunt vinden. FAB is dicht bij het vliegveld gelegen en je hoort de vliegtuigen een paar keer per dag heel laag overvliegen maar dat stoorde ons helemaal niet. Het is eigenlijk wel leuk om dat dobberend vanuit de zee te bekijken. De kleine kamer die elke dag werd schoongemaakt, de airco, de zeer goede bedden en de rustige nachten maakten het allemaal erg aangenaam. Tijdens de avonden dat we niet wilden naar het centrum wilden gaan, hebben we echt genoten van de maaltijden en de service van het FAB-restaurant. We komen volgend jaar nog eens graag terug.

Geweldig

Marianne
9-9-2018

Fantastische accommodatie, schoon, perfecte ligging aan zee, je kan er met een auto heerlijk opuit trekken, alle ingrediënten voor een onbezorgde vakantie!!

Een goed mooi proper hotel maar geen wauw hotel.

Ronald Kloek
9-9-2018

Dit hotel is een zeer rustig mooi hotel. De voorgaande reviews vind ik toch een beetje overdreven dat dit een fantantisch hotel is (voor ons een goed hotel maar geen fantantisch). Aan het zwembad zijn er een twintigtal zonnebedjes waar er meestal wel plaats is. Er is geen gezellige poolbarretje en dat misten wij toch De bar( taverne) die ook door buitenstaanders gebruik van konden maken was al om 11u toe zodat er veel mensen op hun terras voor de kamer zaten .Het ontbijt was basic en werd vaak niet goed bijgevuld( te weinig personeel 1koffieman voor een 60tal personen). Finaal oordeel : een goed 3 sterren hotel maar geen wauw hotel.

Heerlijke plek!

Rian
1-9-2018

Zeer verzorgd appartementencomplex. Laagbouw en aan het strand. Het ligt naast het vliegveld. Maar daar hebben wij absoluut geen overlast van gehad. Het was eigenlijk heel bijzonder om te zien hoe laag de vliegtuigen over vliegen. Een fijn zwembad en aan zee. Heerlijk. Wel waren de kamers aan de kleine kant, maar eigenlijk gebruik je die alleen om te slapen. Voor kinderen een klein kinderbadje. Verder geen speeltuintje of iets dergelijks. Wij hebben genoten.

Gewoon doen!

L.Pruis
19-8-2018

Fito Aqua Bleu Resort is één van de betere Resorts vlakbij het vliegveld wat wij erg leuk vonden en op ongeveer 15 min lopen van Pythagorion wat best te doen is.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is uitstekend.

Over half pension kunnen wij niet oordelen,maar hebben wel een paar keer van de menukaart besteld wat goed betaalbaar is en van goede kwaliteit.

De kamers zijn niet al te groot ongeveer 12 a 14 vierkante meter en elke dag schoon gemaakt en voorzien van schone handdoeken,maar wat ben je eigenlijk op je kamer met dat mooie weer !

Het strand bereik je door even de weg over te steken,het zijn geen kiezels maar ronde stenen/steentjes wel even waterschoentjes meenemen en je loopt geleidelijk de zee in .

Het zwembad is gewoon Top en s'morgens geen " handdoekjes oorlog" voor een bedje !

Kortom wij hebben een fantastische vakantie gehad !!

The best hotel at Pythagorion!

E. Peters
8-8-2018

AANRADER! Echt TOP hotel op alle gebieden! Service, kwaliteit, liggen, eten. Geweldig ontbijt!

lekker rustig, vriendelijk hotel aan zee

E Koot
4-8-2018

Prima schoon laagbouwcomplex aan zee. Goed restaurant bij het hotel. Heerlijke bedden (heb meestal problemen met Griekse bedden), heerlijk ontbijt en heerlijk weer met meestal een wind van zee. 's Avonds na 11.00 is het al rustig en is het restaurant al gesloten, dus wil je wat drinken dan op je balkon of in de tuin.

Kamers ietwat klein, maar airco en douche functioneren goed. Weinig kastruimte maar niet hinderlijk. Prima hotel, topverblijf en schitterend eiland met geen massatoerisme.

Heerlijke vakantie

Richard & Marion
31-7-2018

Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad. Een prachtig resort wat super schoon is. Ontvangst was perfect, wij mochten gelijk aanschuiven bij het ontbijt omdat de kamer nog niet gereed was. De koffers werden naar de kamer gebracht. Wij hadden kamer 30, uitzicht op het strand. Het zijn idd kleine kamers maar alles is aanwezig. Bedden liggen goed, douche is perfect. Kamer werd dagelijks schoongemaakt en dagelijks schone handdoeken. Om de dag schoon beddengoed. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad erg schoon, voldoende bedjes. Bij het strand betaal je €3 per bedje. Dit vonden wij als hotelgasten raar maar het schijnt dat ze het strand huren vd gemeente. Dus vandaar de bijdrage. Pythagorio is op 20 min loopafstand. Erg leuk en gezellig havenplaatsje met goede restaurants (four seasons, Elia en Casa di Roma waren bij ons favoriet) Auto huren een must als je wat wilt zien van Samos! Van het vliegverkeer geen last! Top vakantie!!!

Marja en Kees
19-7-2018

Hier zijn geen minpunten te noemen , de aankomst , een welkomst drankje , de koffers worden naar je kamer gebracht . De kamer niet gek groot maar voldoende , een goede douche en een goed bed . Het personeel , wij komen hier al een paar jaar en we zien nog steeds dezelfde mensen wat op zich al een goed teken is en ze zijn allen even vriendelijk . Het resort , perfect gelegen , op loopafstand van Pythagorion vlak aan het strand en gelegen in een mooie tuin die goed wordt onderhouden zoals ook het strand is schoon met voldoende vuilnis bakken en goede looppaden alles in dezelfde stijl . Het ontbijt , er staat voor ieders wat wil . Pythagorion is een heel gezellige plaats met vele restaurants en barretjes in de straatjes en aan de haven zoals gezegd op loopafstand . De restaurants , een aanrader voor ons is Esperides en Four Seasons , daar kan je op een gezellige en rustige manier eten .

Fantastisch hotel

Jantina Weerd
10-7-2018

Een fantastisch hotel op een geweldig eiland. Vriendelijk ontvangst met een welkomsdrankje. Nette kamers, niet groot ,maar erg schoon. Elke dag schone handdoeken. Fijn zwembad, voldoende plek en wordt elke dag schoon gemaakt. Heerlijk strand, bedjes 3 euro per persoon per dag. Het restaurant is erg goed en je kunt er heerlijk eten. Bij de beschaven kan je terecht voor een hapje en drankje. Overal vriendelijk personeel. Absolute aanrader!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fito Aqua Bleu Resort in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fito Aqua Bleu Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.