Hotel Fito Aqua Bleu Resort

Hotel Fito Aqua Bleu Resort

9.3Fenomenaal

Griekenland, Samos, Pythagorion

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Fito Aqua Bleu Resort voor je op een rij gezet:

Travel store

Fito Aqua Bleu Resort op Samos is een luxe hotel met eigen strand. Hier geniet je van de Griekse keuken tijdens het diner. Bij het zwembad en op het strand is er altijd wel een bedje te vinden. Op het strand zijn de bedjes wel betaald. Het is een kwartier lopen naar het gezellige Pythagorion. De eilandtour en jeepsafari excursie zijn aanraders.

233 reviews over Hotel Fito Aqua Bleu Resort

• 9Elise van Soest21-08-2020

Aanrader!

Door Corona erg rustig maar supervakantie gehad! Hotel netjes, van deze tijd en zeer schoon! Er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met de 1,5 meter en verdere mogelijke voorzorgsmaatregelen worden echt in acht genomen. Vriendelijk (gelukkig alleen Grieks) personeel dat er alles doet om jou een superluxe gevoel te geven. Locatie prima: kwartiertje lopen naar de haven en overdag lekker rustig aan zwembad en strand.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 2019
    10Louise15-10-2019

Heerlijk!

Het complex ligt zo'n beetje naast het vliegveld. Als je op het strand ligt, vliegen ze letterlijk over je heen. Er gaan maar een aantal vliegtuigen per dag, dus daar heb je geen last van. Sterker nog, het is best indrukwekkend om te zien. Je hebt hierdoor een heel korte transfer naar het complex. Het complex is erg mooi, met een prachtige tuin en het strand ligt zo'n beetje aan het complex. Op het strand zijn goede bedden. Binnen 2 minuten ben je er. Het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is heel goed en uitgebreid. Bij het restaurant bij het complex, kun je prima eten/lunchen. Het stadje Pythagorion ligt op loopafstand. Daar zijn veel eetgelegenheden.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Andre Pronk13-10-2019

Perfect verblijf

Eigenlijk geen negatieve punten over dit hotel te noemen. Ontvangst was zeer hartelijk en kreeg een cocktail. Omdat mijn kamer nog niet klaar was kreeg ik een tegoedbon om bij het restaurant een ouzo vergezeld met wat hapjes te halen. Kamer is niet groot maar wordt elke dag schoongemaakt door vriendelijke schoonmaaksters. Vriendelijkheid straalde trouwens elk personeelslid van dit hotel uit. Ontbijt is zeer uitgebreid, van hartige tot zoete broodjes, vers fruit etc. Eigenlijk te veel om op te noemen en te eten. Koffie of thee wordt door een zeer vriendelijke ober ingeschonken. Tuin van complex is mooi ingericht en zwembad ziet er schoon uit. Strand wordt keurig onderhouden en voor 2 luxe strandbedden en parasol wordt € 6,00 gerekend. Elke dag landen of starten er wel een aantal vliegtuigen op/van het nabij gelegen vliegveld. Dit veroorzaakt nauwelijks overlast en is eigenlijk best spectaculair om te zien. Lopen naar dorp max 15 min.

Alleen gereisd in september 2019

• 9Fam. Derks03-10-2019

Geweldig !

Eigenlijk geen minpunt op te noemen. Onze kamer was weliswaar niet zo groot maar wel compleet en brandschoon . Een heerlijk balkon met mooi uitzicht , elke dag schone handdoeken waar vaak een prachtige creatie van gemaakt werd . Het gehele complex en tuin zijn bijzonder goed onderhouden , de locatie is prima , een heel uitgebreid en smakelijk ontbijt en werkelijk zonder uitzondering zijn alle medewerkers bijzonder vriendelijk en behulpzaam . Kortom ... een reden om zeker terug te gaan !

• 9Eric van Os26-09-2019

Geweldig met een grote G

Een geweldig "resort". Heel fijn en behulpzaam personeel. Alles keurig netjes van tot aan het strand. Als ik een minpuntje zou moeten noemen is dat (ik weet niet van alle kamers) onze kamer niet de beschikking had over een kast of iets dergelijks, dit was vrij onpraktisch. Maar dat deed niets af aan de geweldige kamer. Het ligt ook vrij gunstig en Pythagorion is een leuke stad met leuke winkels en restaurants. Wij komen zeker terug.

• 9Wim en Addy26-09-2019

Gaan hier zeker nog terugkomen.

Fijn resort,met een geweldig ontbijt buffet,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,keurige kamers,die elke dag worden schoongemaakt en worden voorzien van schone handdoeken.prachtig aangelegde tuin,met mooi zwembad,en ook een goed restaurant waar je lekker kunt eten en drinken.

• 10Beer00123-09-2019

Fijne plek om te zijn

Fijn, rustig en zeer schoon hotel. De medewerkers doen hun werkt met veel plezier. Uit je bed zo naar het strand. De dag beginnen met een uitgebreid ontbijt.

• 9JD22-09-2019

Wat een fijn resort

Wat een gastvrijheid, wat een service: van welkomstdrankje tot afscheidsouzo: we vlogen al vroeg en waren dus ook al vroeg bij Fito, geen enkel probleem, het welkomstdrankje stond klaar, onze koffers en wij werden daarna naar onze kamer gebracht. Kamer is niet groot, maar compleet, fijne bedden, goede douche, airco, terras of balkon met wasrek, zelfs aan wasknijpers is gedacht. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken in een mooie creatie op bed. Fijn zwembad, heerlijk strand (elke keer weer hopen dat die piloot dat vliegtuig op tijd optrekt, ha ha, maar mooi om te zien). Het ontbijt is on-Grieks en ongelooflijk, wat een keuze, veel zelfgemaakte lekkernijen, heerlijk vers fruit, koffie/thee wordt aan tafel gebracht. Ook restaurant Almyra is geweldig voor een heerlijke lunch of als je 's avonds een keer niet naar Pythagorio wilt, dit is een kwartier lopen en wat is het daar gezellig: heel veel restaurantjes en winkeltjes.

• 9Jopie19-09-2019

Fijn, schoon en geweldige ligging. Personeel was altijd behulpzaam. Ontbijt heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Geert L12-09-2019

Super hotel, top !

(vertaald van Engels naar Nederlands) Dit is veruit een van de beste hotels in Griekenland die we ooit hebben bezocht, zeer vriendelijk personeel, mooi en schoon en het beste ontbijt ooit gezien in Griekenland. Er is ook een restaurant waar u een uitstekende maaltijd kunt hebben.

Hotel Fito Aqua Bleu Resort info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV