Hotel Fito Aqua Bleu Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag13°9°
Hotel Fito Aqua Bleu Resort
9,1

Omschrijving
Fito Aqua Bleu Resort op Samos is een luxe hotel met eigen strand. Hier geniet je van de Griekse keuken tijdens het diner. Bij het zwembad en op het strand is er altijd wel een bedje te vinden. Op het strand zijn de bedjes wel betaald. Het is een kwartier lopen naar het gezellige Pythagorion. De eilandtour en jeepsafari excursie zijn aanraders.

We hebben een aantal aanbieders voor Fito Aqua Bleu Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heel netjes, kleinschalige en super vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Strandbedjes liggen lekker en goed onderhouden omgeving. Kamers heeel netjes maar aan de kleine kant . Nadeel is dat je meteen achter de startbaan zit van het vliegveld, gelukkig maar een 6tal per dag. Tuinzijde zit je aan de straat en dit is wel luidruchtig maar tijdens de nacht ok. Je bent op 15 min wandelen verwijderd van pythagorio de haven waar veel restaurantjes zitten, hier wandel je dus dagelijks heen als je lekker wil eten s'avonds maar ook dit is heeeeel goed te doen.

Auto huurden we via touroperator en was piekfijn geregeld.

Kortom, fantastisch goed verblijf gehad op Samos, het is zeker een aanrader.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Peuterbad
Parkeren mogelijk

191 reviews over Hotel Fito Aqua Bleu Resort in het Nederlands

Auto huurden we via touroperator en was piekfijn geregeld.

Kortom, fantastisch goed verblijf gehad op Samos, het is zeker een aanrader.

Perfect place at Samos

P.schenk,
27-9-2018

Perfect gelegen hotel aan de rand van het rustigevmaar gezellige Pythogorion, mooi hotel, vriendelijk personeel, goede griekse keuken ( 3 gangen keuze menu ipv diner buffet). Lekker buiten eten zowel ontbijt als diner.

Dit was het 2e jaar dat we besloten hadden om naar FAB te gaan. Het is een ideale locatie voor stelletjes die willen genieten en ontspannen op het prachtige eiland Samos, vlakbij Pythagorion. Het hotel is trendy en schoon, de service van het personeel - geen uitzonderingen - is geweldig en je hoeft alleen maar de straat over te steken om bij het strand te komen waar je altijd ligbedden kunt vinden. FAB is dicht bij het vliegveld gelegen en je hoort de vliegtuigen een paar keer per dag heel laag overvliegen maar dat stoorde ons helemaal niet. Het is eigenlijk wel leuk om dat dobberend vanuit de zee te bekijken. De kleine kamer die elke dag werd schoongemaakt, de airco, de zeer goede bedden en de rustige nachten maakten het allemaal erg aangenaam. Tijdens de avonden dat we niet wilden naar het centrum wilden gaan, hebben we echt genoten van de maaltijden en de service van het FAB-restaurant. We komen volgend jaar nog eens graag terug.

Geweldig

Marianne,
9-9-2018

Fantastische accommodatie, schoon, perfecte ligging aan zee, je kan er met een auto heerlijk opuit trekken, alle ingrediënten voor een onbezorgde vakantie!!

Een goed mooi proper hotel maar geen wauw hotel.

Ronald Kloek,
9-9-2018

Dit hotel is een zeer rustig mooi hotel. De voorgaande reviews vind ik toch een beetje overdreven dat dit een fantantisch hotel is (voor ons een goed hotel maar geen fantantisch). Aan het zwembad zijn er een twintigtal zonnebedjes waar er meestal wel plaats is. Er is geen gezellige poolbarretje en dat misten wij toch De bar( taverne) die ook door buitenstaanders gebruik van konden maken was al om 11u toe zodat er veel mensen op hun terras voor de kamer zaten .Het ontbijt was basic en werd vaak niet goed bijgevuld( te weinig personeel 1koffieman voor een 60tal personen). Finaal oordeel : een goed 3 sterren hotel maar geen wauw hotel.

Heerlijke plek!

Rian,
1-9-2018

Zeer verzorgd appartementencomplex. Laagbouw en aan het strand. Het ligt naast het vliegveld. Maar daar hebben wij absoluut geen overlast van gehad. Het was eigenlijk heel bijzonder om te zien hoe laag de vliegtuigen over vliegen. Een fijn zwembad en aan zee. Heerlijk. Wel waren de kamers aan de kleine kant, maar eigenlijk gebruik je die alleen om te slapen. Voor kinderen een klein kinderbadje. Verder geen speeltuintje of iets dergelijks. Wij hebben genoten.

Gewoon doen!

L.Pruis,
19-8-2018

Fito Aqua Bleu Resort is één van de betere Resorts vlakbij het vliegveld wat wij erg leuk vonden en op ongeveer 15 min lopen van Pythagorion wat best te doen is.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is uitstekend.

Over half pension kunnen wij niet oordelen,maar hebben wel een paar keer van de menukaart besteld wat goed betaalbaar is en van goede kwaliteit.

De kamers zijn niet al te groot ongeveer 12 a 14 vierkante meter en elke dag schoon gemaakt en voorzien van schone handdoeken,maar wat ben je eigenlijk op je kamer met dat mooie weer !

Het strand bereik je door even de weg over te steken,het zijn geen kiezels maar ronde stenen/steentjes wel even waterschoentjes meenemen en je loopt geleidelijk de zee in .

Het zwembad is gewoon Top en s'morgens geen " handdoekjes oorlog" voor een bedje !

Kortom wij hebben een fantastische vakantie gehad !!

The best hotel at Pythagorion!

E. Peters,
8-8-2018

AANRADER! Echt TOP hotel op alle gebieden! Service, kwaliteit, liggen, eten. Geweldig ontbijt!

lekker rustig, vriendelijk hotel aan zee

E Koot,
4-8-2018

Prima schoon laagbouwcomplex aan zee. Goed restaurant bij het hotel. Heerlijke bedden (heb meestal problemen met Griekse bedden), heerlijk ontbijt en heerlijk weer met meestal een wind van zee. 's Avonds na 11.00 is het al rustig en is het restaurant al gesloten, dus wil je wat drinken dan op je balkon of in de tuin.

Kamers ietwat klein, maar airco en douche functioneren goed. Weinig kastruimte maar niet hinderlijk. Prima hotel, topverblijf en schitterend eiland met geen massatoerisme.

Heerlijke vakantie

Richard & Marion,
31-7-2018

Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad. Een prachtig resort wat super schoon is. Ontvangst was perfect, wij mochten gelijk aanschuiven bij het ontbijt omdat de kamer nog niet gereed was. De koffers werden naar de kamer gebracht. Wij hadden kamer 30, uitzicht op het strand. Het zijn idd kleine kamers maar alles is aanwezig. Bedden liggen goed, douche is perfect. Kamer werd dagelijks schoongemaakt en dagelijks schone handdoeken. Om de dag schoon beddengoed. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad erg schoon, voldoende bedjes. Bij het strand betaal je €3 per bedje. Dit vonden wij als hotelgasten raar maar het schijnt dat ze het strand huren vd gemeente. Dus vandaar de bijdrage. Pythagorio is op 20 min loopafstand. Erg leuk en gezellig havenplaatsje met goede restaurants (four seasons, Elia en Casa di Roma waren bij ons favoriet) Auto huren een must als je wat wilt zien van Samos! Van het vliegverkeer geen last! Top vakantie!!!

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fito Aqua Bleu Resort in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fito Aqua Bleu Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.