Appartement Evelin

GriekenlandSamosPythagorion

8.8FantastischScore uit 28 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+37/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 28 reviews
  • 7.7Ruimte
  • 6.9Inrichting

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

29 Reviews over Evelin

• 9Lian10-08-2021

Geweldig

We verbleven een week in hotel Evelin in Pythagorion. Als je niet te veel luxe wilt is dit een perfect hotel. Prijs /kwaliteit was prima. We hadden een twee persoonskamer met een kleine basis keuken met koelkast en diepvriesvak. Bedden waren goed. Airco tegen betaling 7 euro per dag. Zalig zwembad en voldoende ligbedjes. Al het personeel is super aardig. Iedereen is mega behulpzaam, zeer gastvrij. Het hotel ligt dicht bij de luchthaven, maar daar merk je niets van. De afstand van het gezellige stadje Pythagorion is ongeveer 25 minuten lopen. Samos zelf is verrassend leuk. Echt een aanrader.

• 4Janny08-10-2017

Schoon "appartement" en een gezellig restaurantje

Als je graag een appartement wilt huren moet je NIET naar Eveline gaan. Bij Eveline huur je een hotelkamer met een heel klein keukenblokje. Het geheel is erg klein. Ook de douche. Als je hier je vakantie doorbrengt betekend dat dat je er iedere dag opuit moet. Het is te klein om er de dag door te brengen. Dus let op! Niet voor mensen die het fijn vinden lekker een dagje thuis te blijven en een eigen potje te koken. Het restaurantje is erg gezellig. Je zit aan een hele drukke weg die je ongeveer twee kilometer langs moet lopen om in het dorp te komen. Het strand is ietsje dichter bij. Het vliegveld is in de tuin zeg maar. Hier hebben we geen last van gehad. Het appartement is schoon. Wij hebben in de 14 dagen dat we er waren 1 keer schone handdoeken gekregen en schone lakens.

• 10Shirley en Peter08-07-2017

Fijn plekje

Kleinschalig en gezellig .2e maal geweest en ontvangen alsof je familie bent.Heel apart. Kleine menu kaart maar alles ter plekke gemaakt en erg lekker. Het appartement is niet luxe of groot maar wel heel schoon .Lekker dicht bij het vliegveld . Zou zo terug willen.

• 6Leen en betty06-07-2017

1 keer is genoeg

Kamer is klein de douhe kan wel een renovatie gebruiken het onbijt was even als de lunch diner het zwembad kan ook renovatie hebben en staan geen parasols en bedjes moet je zelf pakken staan op gestapeld het strand perfect 15 min lopen

• 8Paul06-10-2016

Kleinschalig

Met 30 kamers een kleinschalige accommodatie. Van een appartement kan je niet spreken. Is een slaapkamer met een keukenblok en koelkast. Kleine douche zoals vaker in Griekenland. Zeer schoon. Voor alleengaanden ook een goede keuze. Ben er meerdere tegen gekomen. Behulpzame staf en een hele gezellige buitenbar met restaurantfaciliteit. Beperkte menukaart maar kwalitatief goed en het meeste huisgemaakt. Op 30 minuten lopen van Pythagoria met vele tavernes. 20 minuten naar het strand. In een straal van 20 km redelijk vlak en goed te fietsen. Bushalte op 10 minuten.

• 6de Vries22-08-2016

Redelijke accommodatie, leuke stad

De accomodatie is schoon, maar wel verouderd. Met name de badkamer is verouderd en erg klein. Ook het zwembad is toe aan een opfrisbeurt. De kamers worden wel iedere dag schoongemaakt, maar de afwas werd bij ons niet gedaan. Een ander klein minpuntje is dat de airco standaard niet aankan van 10.00-14.00 uur, met een kleine baby die nog veel slaapt is dit niet prettig. Pythagorion is een prachtig stadje, het is ongeveer 20 minuten lopen als je flink doorloopt. De medewerkers van Evelin zijn allemaal erg vriendelijk.

• 7John en Laura07-07-2015

Net terug uit Samos

Afgelopen dagen was 'Evelin' ons verblijf. Bij aankomst werden we gastvrij ontvangen en konden gelijk onze kamer in. De kamer was minimaal. Erg weinig ruimte en de douche was helemaal behelpen (weinig water, kleine ruimte), maar het balkon was daarentegen erg ruim! Elke dag worden de kamers schoon gemaakt en zelfs de afwas wordt gedaan.

Bij het zwembad kun je heerlijk liggen onder de bomen, maar er is ook voldoende plek om te zonnen. Het zwembad zelf is behoorlijk toe aan een onderhoudsbeurt.

Het personeel was super gastvrij en stond altijd voor ons klaar. De souvlaki avond bij het complex is zeker een aanrader!

• 8Dewi08-06-2015

Gastvrij, heerlijk zwembad en aardig personeel!

Heerlijke tijd gehad in Appartement Evelin! Bij aankomst zeer gastvrij ontvangen en onze kamer was gelijk beschikbaar, konden kiezen uit kamer met uitzicht op zwembad of zee/landingsbaan. Gekozen voor het tweede en geen spijt gehad. Kamer en douche waren klein, bedden waren goed. Receptioniste altijd in voor een praatje en het geven van tips. Pythagorion is wel een stukje lopen vanaf de accomodatie, rond de 20 minuten. Taxi's zijn goedkoop, voor €5,- ben je bij de haven. Al met al, zeker een aanrader met een goede prijs-kwaliteitverhouding!

• 7Rob03-09-2014

Vooral heel gezellig!

Omdat ik niet in de drukte van Pythagorio wilde verblijven, koos ik voor hotel Evelin. Het is gelegen tussen het toeristische Pythagorio en het traditionele stille dorpje Chora. Beide plaatsen op 20 minuten loopafstand. Mijn kamer (nr 19) bood net voldoende ruimte, maar in de kleine douchebak was het wel behelpen. Als je er overdag op uittrekt en alleen maar slaapt in dit hotel, is het een prima verblijf. Het zwembad is groot genoeg en er is volop ruimte rondom. Het personeel is echt heel erg vriendelijk. Aan de bar is het altijd gezellig en de receptioniste is ook heel behulpzaam. Het eten bij de bar is erg lekker. Ik heb vooral genoten van de souvlaki avond!

• 9fhjanssen02-10-2013

eenvoudig maar prima appartement

de appartementen zijn eenvoudig maar wel schoon. Elke dag wordt schoongemaakt en handdoeken ed verschoond.Prima. De afstand tot Pythagorion is eigenlijk te ver om zonder "wielen" te doen. Mooie tuin, prima zwembad en het personeel...... is fantastisch!! Maakt eigenlijk alles goed.

Appartement Evelin info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij