Appartement Evelin

Kleine hotelsWeer vandaag26°18°
Appartement Evelin
7,5

25 reviews over Appartement Evelin in het Nederlands

Schoon "appartement" en een gezellig restaurantje

Janny
8-10-2017

Als je graag een appartement wilt huren moet je NIET naar Eveline gaan. Bij Eveline huur je een hotelkamer met een heel klein keukenblokje. Het geheel is erg klein. Ook de douche. Als je hier je vakantie doorbrengt betekend dat dat je er iedere dag opuit moet. Het is te klein om er de dag door te brengen. Dus let op! Niet voor mensen die het fijn vinden lekker een dagje thuis te blijven en een eigen potje te koken. Het restaurantje is erg gezellig. Je zit aan een hele drukke weg die je ongeveer twee kilometer langs moet lopen om in het dorp te komen. Het strand is ietsje dichter bij. Het vliegveld is in de tuin zeg maar. Hier hebben we geen last van gehad. Het appartement is schoon. Wij hebben in de 14 dagen dat we er waren 1 keer schone handdoeken gekregen en schone lakens.

Fijn plekje

Shirley en Peter
8-7-2017

Kleinschalig en gezellig .2e maal geweest en ontvangen alsof je familie bent.Heel apart. Kleine menu kaart maar alles ter plekke gemaakt en erg lekker. Het appartement is niet luxe of groot maar wel heel schoon .Lekker dicht bij het vliegveld . Zou zo terug willen.

1 keer is genoeg

Leen en betty
6-7-2017

Kamer is klein de douhe kan wel een renovatie gebruiken het onbijt was even als de lunch diner het zwembad kan ook renovatie hebben en staan geen parasols en bedjes moet je zelf pakken staan op gestapeld het strand perfect 15 min lopen

Gereisd Met partner in juli 2017

Kleinschalig

Paul
6-10-2016

Met 30 kamers een kleinschalige accommodatie. Van een appartement kan je niet spreken. Is een slaapkamer met een keukenblok en koelkast. Kleine douche zoals vaker in Griekenland. Zeer schoon. Voor alleengaanden ook een goede keuze. Ben er meerdere tegen gekomen. Behulpzame staf en een hele gezellige buitenbar met restaurantfaciliteit. Beperkte menukaart maar kwalitatief goed en het meeste huisgemaakt. Op 30 minuten lopen van Pythagoria met vele tavernes. 20 minuten naar het strand. In een straal van 20 km redelijk vlak en goed te fietsen. Bushalte op 10 minuten.

Gereisd Alleenreizend in Tue Sep 06 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijke accommodatie, leuke stad

de Vries
22-8-2016

De accomodatie is schoon, maar wel verouderd. Met name de badkamer is verouderd en erg klein. Ook het zwembad is toe aan een opfrisbeurt. De kamers worden wel iedere dag schoongemaakt, maar de afwas werd bij ons niet gedaan. Een ander klein minpuntje is dat de airco standaard niet aankan van 10.00-14.00 uur, met een kleine baby die nog veel slaapt is dit niet prettig. Pythagorion is een prachtig stadje, het is ongeveer 20 minuten lopen als je flink doorloopt. De medewerkers van Evelin zijn allemaal erg vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug uit Samos

John en Laura
7-7-2015

Afgelopen dagen was 'Evelin' ons verblijf. Bij aankomst werden we gastvrij ontvangen en konden gelijk onze kamer in. De kamer was minimaal. Erg weinig ruimte en de douche was helemaal behelpen (weinig water, kleine ruimte), maar het balkon was daarentegen erg ruim! Elke dag worden de kamers schoon gemaakt en zelfs de afwas wordt gedaan.

Bij het zwembad kun je heerlijk liggen onder de bomen, maar er is ook voldoende plek om te zonnen. Het zwembad zelf is behoorlijk toe aan een onderhoudsbeurt.

Het personeel was super gastvrij en stond altijd voor ons klaar. De souvlaki avond bij het complex is zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2015

Gastvrij, heerlijk zwembad en aardig personeel!

Dewi
8-6-2015

Heerlijke tijd gehad in Appartement Evelin! Bij aankomst zeer gastvrij ontvangen en onze kamer was gelijk beschikbaar, konden kiezen uit kamer met uitzicht op zwembad of zee/landingsbaan. Gekozen voor het tweede en geen spijt gehad. Kamer en douche waren klein, bedden waren goed. Receptioniste altijd in voor een praatje en het geven van tips. Pythagorion is wel een stukje lopen vanaf de accomodatie, rond de 20 minuten. Taxi's zijn goedkoop, voor €5,- ben je bij de haven. Al met al, zeker een aanrader met een goede prijs-kwaliteitverhouding!

Gereisd Met partner in mei 2015

Vooral heel gezellig!

Rob
3-9-2014

Omdat ik niet in de drukte van Pythagorio wilde verblijven, koos ik voor hotel Evelin. Het is gelegen tussen het toeristische Pythagorio en het traditionele stille dorpje Chora. Beide plaatsen op 20 minuten loopafstand. Mijn kamer (nr 19) bood net voldoende ruimte, maar in de kleine douchebak was het wel behelpen. Als je er overdag op uittrekt en alleen maar slaapt in dit hotel, is het een prima verblijf. Het zwembad is groot genoeg en er is volop ruimte rondom. Het personeel is echt heel erg vriendelijk. Aan de bar is het altijd gezellig en de receptioniste is ook heel behulpzaam. Het eten bij de bar is erg lekker. Ik heb vooral genoten van de souvlaki avond!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2014

eenvoudig maar prima appartement

fhjanssen
2-10-2013

de appartementen zijn eenvoudig maar wel schoon. Elke dag wordt schoongemaakt en handdoeken ed verschoond.Prima. De afstand tot Pythagorion is eigenlijk te ver om zonder "wielen" te doen. Mooie tuin, prima zwembad en het personeel...... is fantastisch!! Maakt eigenlijk alles goed.

Gereisd Met partner in september 2013

Een heerlijke plek.

Ienke
7-8-2013

Appartement Evelin is een heel gezellige vakantieplek. Personeel is vreselijk aardig en staan direct voor je klaar. In de bar met Giorgos en Betty is het goed verblijven. De ligging is misschien niet helemaal optimaal, maar een wandelingetje op zijn tijd is best goed. De kamers waren schoon. dit werd elke dag gedaan. Het was een fantastische vakantie.

Gereisd Anders in Tue Jul 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Evelin in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Evelin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.