Tijdelijk €25 aanbetaling

7.8GoedScore uit 28 reviews
  • 6.9Inrichting
  • 6.9Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Elpis Pythagorion

• 9Lise Thøisen02-11-2011

Pension Elpis Phytagorion Samos

Pension Elpis ligger centralt i en rolig gade i den charmerende by Phytagorion. Værtinden er sød, venlig og serviceminded. God sammenhæng mellem pris og kvalitet. Kan absolut anbefales.

• 10stefanie10-06-2011

zeer mooie bestemming!!

Het is een prachtig land met veel mooie plekken waar je naar toe kunt. Aanrader is de eiland tour!!! Echt super gaaf! Pythagorion is een mooi plaatsje met gezellig haven terrasjes en restaurants. Echt een aanrader voor iedereen die van cultuur sbuiven houd!

• 8paulettetacx07-01-2011

zeer gunstige ligging

Zeer goede ligging in een zijstraat van de hoofdstraat. Binnen 5 minuten zit je op een van de vele terrassen waar je heerlijk kunt eten of gezellig iets kunt drinken. Simpel ingericht maar voldoende.

• 9stefanie08-11-2010

Geweldig genoten

Het is een geweldig appartement leuke omgeving zijstraat van de hoofdstraat dus lekker rustig. Dit kan ik iedereen aanraden!!!

• 7Joost13-07-2010

Basic appartement met gustige ligging

Kleinschalig complex. De 2 pers. kamer is simpel ingericht met 2 losse bedden, klein keukentje, simpele badkamer en klein balkon. Wanneer je het appartement alleen gebruikt om daar te slapen is dit een geschikte plaats. Het bed is wat hard en de kamers zijn een beetje gehorig, maar het hotel staat in een rustig gelegen zijstraatje op nog geen minuut lopen van het centrum.

• 4Margareth en Rob05-06-2010

Nooit meer

Appartement Elpis heeft een geweldige ligging, maar daar blijft het dan ook bij. Wij zijn net 2 dagen terug van 2 weken Samos en hebben zelden zo'n smerig appartement gehad. Zwarte randen onderaan de tegels in de badkamer, vieze douchebak, douchekop geleverd met bruine smeerrand, WC met bruine strepen, afzuigkap met gratis stofpluizen, doorgezakte bedden, koffiezetapparaat waar volgens ons limonade is doorgekookt en ga zo maar door. Voor ons nooit meer, en we zijn er ons terdege van bewust dat je niet te veel moet verwachten van de accomodaties in Griekenland, maar dit was wel erg triest. Komt nog bij dat het niet eens volgeboekt was, er waren maar 4 appartementen van de 8 bezet, mij lijkt dat er dan tijd genoeg is om de appartementen schoon te maken/houden. En dan te bedenken dat het seizoen nog maar net begonnen is. We komen trouwens al jaren in Pythagorion en komen volgend jaar beslist terug, maar wel in een andere accomodatie.

• 8John en Ingrid Frenk09-08-2009

fantastische plek

Aan een leuk Grieks straatje gelegen en Kirsten de eigenaresse heel vriendelijk en staat altijd voor je klaar.Alles is makkelijk te bereiken je bent zo in de haven en bij de winkels en het strand.Mijn man en ik komen er reeds 11 jaar.Wij komen er ieder jaar weer thuis.We hopen ook weer in 2010 onze vakantie bij Kirsten door te brengen.

Groetjes John en Ingrid Frenk

• 7gaby manusama22-10-2008

voor herhaling vatbaar!

Elpis is heel goed bevallen, vriendelijke ontvangst, appartement is sober maar schoon, uiteindelijk slaap je er alleen maar, we zaten op de eerste verdieping aan de voorkant, ideaal. Ligging is perfect, de hoek om en je bent in het centrum met de boulevard, haven en ontzettend veel restaurantjes. Puur genieten. En hospita trakteert je ook nog op een zelfgebakken stukje cake! Het is geweldig vertoeven begin oktober, ondanks dat seizoen bijna ten einde is zijn nog heel veel winkels en restaurants open en zijn ze nog heel vriendelijk, wordt minder naarmate maand oktober vordert. We gaan hier beslist nog een keer naar toe!

• 8Ava25-08-2008

net appartement

Voldoende ruimte, het netste appartement die wij gehad hebben voor die prijs. Behalve zondag en woensdag wordt er elke dag schoongemaakt en regelmatig wordt het linnengoed en de handdoeken vervangen. Wij zaten aan de voorzijde met als enigste 'klacht' dat wij savonds laat en sochtends vroeg wel eens last hadden van het verkeer. De deur uit en naar rechts en je loopt op de hoofdstraat, het pythagorion strand +/- 10 min lopen. En een lieve huiskat hadden we :) Zeker een aanrader dus.

• 9Nina17-07-2008

eenvoudig, maar super! Goede service

Eenvoudig maar prima appartement. Kirsten is zeer gastvrij! ligging in centrum maar toch rustig. Super vakantie gehad en ik kom terug.

Appartement Elpis Pythagorion info

• CafeNiet beschikbaar