Vakantiehuis Elena Bungalows

Vakantiehuis Elena Bungalows
9,4

8 tips over Vakantiehuis Elena Bungalows

Jon Böhmer, 11-10-2014
huur auto of scooter (met de scooter kom je makkelijker op de kleinere plekjes). wil je naar de stad Pythagorion lopen dan hoef je niet langs de weg , je kunt binnendoor via de nieuwe haven lopen ; is op zich al een prachtige wandeling .
Annemarie Jagerman, 24-8-2014
Huur een scooter en verken het eiland. Dat is goed te doen. Wij hebben 650 km het eiland rond getoerd!
Boogaard, 7-5-2014

We hebben in verschillende tentjes in de haven van Pythagorion het diner geprobeerd, maar Polycratis stak er met kop en schouders bovenuit. Heerlijk eten, verse groenten en fijn personeel.

Wat betreft stranden raden we Lemonakia beach, net iets voorbij Kokkari aan!

We hebben een aantal aanbieders voor Elena Bungalows voor je op een rij gezet:

E&R, 7-7-2013
Let op dat je bij vertrek beneden aan de weg moet staan en niet op de plek waar je bent afgezet door de bus. (Schijnt op het infobord te staan, maar dat was ons totaal niet opgevallen...)
Ria Dane-Vogelaar, 16-5-2013

Auto huren zeker doen. Wij hebben een auto gehuurd van een Nederlands bedrijfje (aardige man, goede tips). De auto was compleet verzekerd, ook onderkant, banden en glas! En de prijs was zeer redelijk. Zie www.iDrive.gr.

Zie eigen website Elena bungalows voor meer informatie over de appartementen

Linda Rijke, 25-8-2012
Maak een eilandtour georganiseerd of huur een auto. Wij hebben vooral genoten van Kokkari, het strand en het dorpje zelf omdat het daar allemaal heel erg ontspannen is.

Astrid, 25-6-2012
Restaurant Symposium!! Huur een auto of scooter
Paul en Jacky, 12-6-2012
aan de overkant van de weg kan je een scooter of auto huren.

We hebben een aantal aanbieders voor Elena Bungalows voor je op een rij gezet: