Vakantiehuis Elena Bungalows

53 reviews over Vakantiehuis Elena Bungalows in het Nederlands

prachtig

tjibbe geesje veenstra,
24-9-2017

wel wat ver van de stad maar taxi is er niet duur

Super vakantie gehad!

Harold & Suzan,
23-8-2017

Net terug van 2 heerlijke weekjes in Elena Bungalows. Mooie complete bungalow met eigen terrasje en airco. Wij hadden bungalow nr. 5 met een prachtig uitzicht over de zee richting Turkije. 's Morgens verse broodjes aan onze deur. Elke 2 dagen grondige schoonmaak. Geen handdoekje leggen aan het zwembad, lekker rustig. Afstand naar centrum prima te doen met taxi (heen 7 euro, terug 5 euro). Auto huren bij Kiklos onderaan weg. Conny, Elena en Costa, wij hebben genoten van jullie enorme gastvrijheid en behulpzaamheid. Niets was jullie teveel. Bij jullie is de klant echt koning! Hartstikke bedankt voor een super vakantie!!!

prima verblijf gehad Elena !

Jon Böhmer
11-10-2014

voor het eerst in Griekenland en dan een prima verblijf gehad in appartementen complex Elena ! is ons zeer goed bevallen , prima service en hulp van Conny ! complimenten zijn hier zeer op zijn plaats . mooi appartement , schoon , lekker zitje en fantastisch uitzicht over de zee richting Turkije. hier komen wij zeker terug ! auto gehuurd aan de overkant en je kunt alle kanten op !

groeten Jon en Ellen Böhmer

Superplies en complexje

Annemarie Jagerman
24-8-2014

Het complex ligt tegen een helling met een prachtig uitzicht op de Egeïsche zee en de Turkse kust. Het is erg rustig en netjes. De eigenaresse is Duits en zeer behulpzaam en vriendelijk. Geen luide muziek en animatie. Heerlijk bijkomen daar. Voor Griekse begrippen een keurig uitgerust appartement. Om de 3 dagen schoonmaak en schone bedden en handdoeken. Prachtig onderhouden tuin. Klein barretje waar je voornamelijk drankjes en ijs kunt bestellen. Niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Een klein paradijsje. Bedden goed te doen. Zelfs een douchegordijn! Heel erg genoten in Elena!

Geweldig!

Boogaard
7-5-2014

Elena appartments is een geweldige accommodatie voor Griekse begrippen. Alles compleet en netjes. Wordt regelmatig schoongemaakt en de behulpzaamheid van het personeel is geweldig.

We hebben erg genoten. Waren wel erg vroeg in het seizoen, waardoor heel Samos nog een beetje moest opstarten hadden wij het idee. Maar het is een geweldig eiland om onze huwelijksreis door te brengen!

super

sonja bagchus
25-8-2013

Een heerlijke locatie. Vriendelijke eigenaresse. Spreekt Engels en Duits. Het appartement was functioneel ingericht met degelijke spullen. terras met uitzicht op zee. Elke 3e dag schoonmaak en schoon linnengoed. Fijn zwembad met voldoende ligbedden en mogelijkheid voor een hapje en drankje. Het ligt op 25 minuten lopen van Pythagorion. Wij gingen vaak lopend heen en met de taxi terug.(5 euro).Zowel het eiland Samos als de Elena bungalows zijn echte aanraders.

Voor herhaling vatbaar!

E&R
7-7-2013

Voor de tweede keer naar Elena Bungalows geweest. Prima onderkomen met fraai uitzicht en leuk ingedeeld (niet te grootschalig) complex met tuin en zwembad.

Het pad er naartoe loopt wel een beetje steil omhoog, maar dit jaar hadden we een brommer die dat zelfs met 2 personen erop toch aankon.

Conny en haar familie zijn supervriendelijk en behulpzaam. Je kunt brood bij haar bestellen voor de volgende dag en dan ligt het 's ochtends klaar.

Het appartement is groot genoeg en netjes. Schoonmaak om de 3 dagen. De stoelen op het terras zijn gelukkig niet van die plastic dingen.

Omdat je aan 3 kanten ramen hebt die je tegen elkaar kunt open zetten is zelfs de airco niet altijd nodig.

Als we weer naar Samos gaan, boeken we vast en zeker weer bij Elena!

Wilma
11-6-2013

Net terug van 2 weken Elena Bungalows. Als ervaren griekenland gangers waren wij aangenaam verrast wat je hier krijgt voor de prijs. Bungalows zijn goed ingericht. serviesgoed en bestek ruim aanwezig, ook koffiezetapparaat. Zelfs theedoekje, afwasmiddel en -kwast zijn standaard.Vooral bungalows 1 t/m 8 hebben prachtig uitzicht over zee. Eigenaresse is Duits en dat merk je ook met de schoonmaak en het linnengoed. Alles van prima kwaliteit. 's-Ochtends haalt ze brood voor wie dat wil. en is ook verder zeer behulpzaam. Beslist een aanrader !!

Fantastische plek

Ria Dane-Vogelaar
16-5-2013

Bungalows Elena hebben allemaal een schitterend uitzicht op zee. Het zijn 2 onder een kap appartementjes met ieder een eigen terrasje, verder voorzien van alle moderne gemakken zoals flatscreen TV en gratis Wifi. Schoonmaak en service zijn meer dan goed. Eigenaresse en haar familie zijn echt aardig en altijd bereid je met raad en daad bij te staan. Het complex is kleinschalig en rustig, terwijl toch alle voorzieningen zoals zwembad en horeca aanwezig zijn. Verder ruime parkeermogelijkheid voor eventuele huurauto. Elena ligt dicht bij Pythagorion, een leuke plaats met een gezellige haven en verschillende bezienswaardigheden die de moeite waard zijn.

Super

nederlands
2-5-2013

Gezellig, prachtig uitzich over de zee, de baai en het vasteland van Turkije. Lieve gastvrouw die helpt waar ze kan en waar nodig voor je rondbelt over prijzen etc. Kleine bungalows met een slaapkamer, woonkamertje met keukenset (koelkast met vriesvak), tv, bank, tafel met stoelen, badkamer met wc en douche. Ligt op ongeveer 2km van pythagorion, leuke plaatsje met restaurantjes, mooie haven, winkeltjes etc. Meteen beneden aan de apartementen links ligt een auto/ scooter verhuurbedrijf, Kiklos. Wij hebben voor 10 dagen een quad gehuurd voor 200 euro. Daarmee kun je mooi het hele eiland over, maar ook over kleine paadjes naar een afgelegen baai crossen. Super vakantie!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Elena Bungalows in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Elena Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.