Vakantiehuis Elena Bungalows

Meer vakantiehuisinfo

60 reviews over Vakantiehuis Elena Bungalows

• 9Fam. Wouters24-07-2019

Op en top Griekenland.

Leuke gezellige huisjes, mooi terras en zwembad, alles netjes in orde! Vriendelijke uitbaters. Ideaal voor mensen die graag de rust opzoeken. Het mooie stadje Pithagorio is vlot bereikbaar: Met de wagen 5min, een Taxiritje of via een leuke wandeling langs de jachthaven. Wij komen terug :-)

• 9Stephanie Raming11-07-2019

Je zit altijd goed bij Elena Bungalows!

In 2005 waren wij voor de eerste keer bij Elena Bungalows en nu in 2019, 14 jaar jaar later voor de tweede keer. De vriendelijke, aardige en gastvrije Connie is er nog steeds samen met haar dochter Elena en Kostas. Elena Bungalows is een heel goed adresje bij het leukste stadje Phytagorion op Samos! Klein maar fijn met alles wat je nodig hebt en schoon. De koelkast is fluisterstil dat is fijn. Je hebt een eigen terras met stoeltjes en tafel maar ook met eigen ligbedjes, dat is lekker relaxen. Geweldig uitzicht op zee! De bungalows liggen in een mooie tuin met veel bloemen en een heerlijk zwembad (vaak voor ons zelf). Auto huren is wel handig of heen lopen naar Phythagorion en terug (berg op) met de taxi (5 euro). De volgende keer gaan wij weer naar de mooie Elena Bungalows in Phythagorion!

• 2017
    9tjibbe geesje veenstra24-09-2017

prachtig

wel wat ver van de stad maar taxi is er niet duur

Met vrienden

• 10Harold & Suzan23-08-2017

Super vakantie gehad!

Net terug van 2 heerlijke weekjes in Elena Bungalows. Mooie complete bungalow met eigen terrasje en airco. Wij hadden bungalow nr. 5 met een prachtig uitzicht over de zee richting Turkije. 's Morgens verse broodjes aan onze deur. Elke 2 dagen grondige schoonmaak. Geen handdoekje leggen aan het zwembad, lekker rustig. Afstand naar centrum prima te doen met taxi (heen 7 euro, terug 5 euro). Auto huren bij Kiklos onderaan weg. Conny, Elena en Costa, wij hebben genoten van jullie enorme gastvrijheid en behulpzaamheid. Niets was jullie teveel. Bij jullie is de klant echt koning! Hartstikke bedankt voor een super vakantie!!!

• Oude reviews

9Jon Böhmer11-10-2014

prima verblijf gehad Elena !

voor het eerst in Griekenland en dan een prima verblijf gehad in appartementen complex Elena ! is ons zeer goed bevallen , prima service en hulp van Conny ! complimenten zijn hier zeer op zijn plaats . mooi appartement , schoon , lekker zitje en fantastisch uitzicht over de zee richting Turkije. hier komen wij zeker terug ! auto gehuurd aan de overkant en je kunt alle kanten op !

groeten Jon en Ellen Böhmer

• 9Annemarie Jagerman24-08-2014

Superplies en complexje

Het complex ligt tegen een helling met een prachtig uitzicht op de Egeïsche zee en de Turkse kust. Het is erg rustig en netjes. De eigenaresse is Duits en zeer behulpzaam en vriendelijk. Geen luide muziek en animatie. Heerlijk bijkomen daar. Voor Griekse begrippen een keurig uitgerust appartement. Om de 3 dagen schoonmaak en schone bedden en handdoeken. Prachtig onderhouden tuin. Klein barretje waar je voornamelijk drankjes en ijs kunt bestellen. Niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Een klein paradijsje. Bedden goed te doen. Zelfs een douchegordijn! Heel erg genoten in Elena!

Met jonge kinderen

• 9Boogaard07-05-2014

Geweldig!

Elena appartments is een geweldige accommodatie voor Griekse begrippen. Alles compleet en netjes. Wordt regelmatig schoongemaakt en de behulpzaamheid van het personeel is geweldig. We hebben erg genoten. Waren wel erg vroeg in het seizoen, waardoor heel Samos nog een beetje moest opstarten hadden wij het idee. Maar het is een geweldig eiland om onze huwelijksreis door te brengen!

• 10sonja bagchus25-08-2013

super

Een heerlijke locatie. Vriendelijke eigenaresse. Spreekt Engels en Duits. Het appartement was functioneel ingericht met degelijke spullen. terras met uitzicht op zee. Elke 3e dag schoonmaak en schoon linnengoed. Fijn zwembad met voldoende ligbedden en mogelijkheid voor een hapje en drankje. Het ligt op 25 minuten lopen van Pythagorion. Wij gingen vaak lopend heen en met de taxi terug.(5 euro).Zowel het eiland Samos als de Elena bungalows zijn echte aanraders.

• 9E&R07-07-2013

Voor herhaling vatbaar!

Voor de tweede keer naar Elena Bungalows geweest. Prima onderkomen met fraai uitzicht en leuk ingedeeld (niet te grootschalig) complex met tuin en zwembad. Het pad er naartoe loopt wel een beetje steil omhoog, maar dit jaar hadden we een brommer die dat zelfs met 2 personen erop toch aankon. Conny en haar familie zijn supervriendelijk en behulpzaam. Je kunt brood bij haar bestellen voor de volgende dag en dan ligt het 's ochtends klaar. Het appartement is groot genoeg en netjes. Schoonmaak om de 3 dagen. De stoelen op het terras zijn gelukkig niet van die plastic dingen. Omdat je aan 3 kanten ramen hebt die je tegen elkaar kunt open zetten is zelfs de airco niet altijd nodig. Als we weer naar Samos gaan, boeken we vast en zeker weer bij Elena!

• 9Wilma11-06-2013

Net terug van 2 weken Elena Bungalows. Als ervaren griekenland gangers waren wij aangenaam verrast wat je hier krijgt voor de prijs. Bungalows zijn goed ingericht. serviesgoed en bestek ruim aanwezig, ook koffiezetapparaat. Zelfs theedoekje, afwasmiddel en -kwast zijn standaard.Vooral bungalows 1 t/m 8 hebben prachtig uitzicht over zee. Eigenaresse is Duits en dat merk je ook met de schoonmaak en het linnengoed. Alles van prima kwaliteit. 's-Ochtends haalt ze brood voor wie dat wil. en is ook verder zeer behulpzaam. Beslist een aanrader !!

8 tips over Vakantiehuis Elena Bungalows

• Boogaard, 07-05-2014

We hebben in verschillende tentjes in de haven van Pythagorion het diner geprobeerd, maar Polycratis stak er met kop en schouders bovenuit. Heerlijk eten, verse groenten en fijn personeel. Wat betreft stranden raden we Lemonakia beach, net iets voorbij Kokkari aan!

• Linda Rijke, 25-08-2012

Maak een eilandtour georganiseerd of huur een auto. Wij hebben vooral genoten van Kokkari, het strand en het dorpje zelf omdat het daar allemaal heel erg ontspannen is.

• Ria Dane-Vogelaar, 16-05-2013

Auto huren zeker doen. Wij hebben een auto gehuurd van een Nederlands bedrijfje (aardige man, goede tips). De auto was compleet verzekerd, ook onderkant, banden en glas! En de prijs was zeer redelijk. Zie www.iDrive.gr. Zie eigen website Elena bungalows voor meer informatie over de appartementen

5 vragen over Vakantiehuis Elena Bungalows

• N. Jankowski, 09-07-2019

Bungalow

Zijn de Bungalows voor 2-4 Personen, met 2 aparte slaapruimtes (woonkamer/1 slaapkamer bij voorbeeld ? Ik vraag het omdat op hun eigen website staat dit wel vermeld. Maar nergens kan ik de Bungalow voor 4 personen boeken. Alleen maar de appartementen. Kan mij iemand verder helpen?

• Peter, 10-01-2015

airco

Hallo,

Wat zijn de kosten per dag voor het gebruik van de airco?

Is de accommodatie geschikt voor kleine kinderen? (hoe diep is het kinderbad?) En kun je gratis parkeren bij de accommodatie?

Mvgr, Peter Wiegersma

• Ninka, 01-03-2014

keukengerei

Vandaag geboekt en hebben er ontzettend veel zin in....vraagjes zijn er ook theedoeken en afwasmiddel/sponsje of borstel aanwezig...zou makkelijk zijn...auto hebben wij er ook bijgeboekt...

Boogaard, 07-05-2014

Ja is allemaal aanwezig!