Appartement Electra

Meer appartement info

51 reviews over Appartement Electra

• 2019
    10Henk06-08-2019

Brandschoon gerenoveerd complex. Leuk ingericht met Griekse details zoals blauwe tegeltjes. Heerlijke stortdouche achter een glasdeur, dus geen vies plakgordijn. Wordt dagelijks schoongemaakt. Prima accommodatie met een mooi uitzicht.

Groot diep (tot 3 mtr) zwembad met poolbar, waar je kunt ontbijten of lunchen. En telefoon en tabletliefhebbers... WiFi incl! Airco a 6,- p/d bijboeken is aangenaam. Auto huren is wel aan te raden. Kortom alleen maar goeds voor Electra app.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Yvonne24-05-2019

Fantastisch complex

Het appartementencomplex ligt net buiten Pythagorion. Een auto is wenselijk. Wij hadden een studio en was erg goed. Mooi complex. Zeer vriendelijke eigenaar. Het complex was onlangs geheel vernieuwd. Erg naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Aristo16-03-2019

Geweldig!

Ons favoriete vakantieoord. Top service van en door zeer gasrvrije en vriendelijke familie.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Samantha17-01-2019

Toppie!!

Heerlijke vakantie gehad! We werden bij aankomst verrast door een spiksplinternieuw appartement. Dat hadden we niet geboekt, maar kregen we van de eigenaar, superlief. Hij vertelde erbij, dat hij alle appartementen zo ging maken voor de volgende zomer. Super!!! De familie is ontzettend gastvrij, ze willen alles wel voor je doen, helemaal leuk! Het dorpje Pytagorion is hartstikke gezellig en je kunt er naartoe lopen...is wel even een wandelingetje, maar dan kun je na het eten ff lekker uitbuiken. Kortom, helemaal toppie!! Wij hebben alweer geboekt en zijn al aan het aftellen!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7Frits-jan maas28-07-2013

Verouderd en auto noodzakelijk

De keukeninrichting van Electra is slecht, brood snijden is een opgave, water koken moet met hetzelfde steelpannetje waar je ook je eitjes in kookt, enzovoort. Ook ligt het 1,5 km buiten Pythagorion en de wandeling naar het dorp is met name terug gewoon zwaar ( 1/2 uur lopen over pad of langs drukke weg). De hoofdweg ligt dicht bij het appartement en zorgt voor veel geluidsoverlast tot diep in de nacht. Als het verkeer even stil valt is het gebrom van de windmolens te horen.Ook komen de vliegtuigen bij het opstijgen behoorlijk laag over ( met name of dinsdag en vrijdag wel 10-20 keer), dus Electra ligt niet in een rustige omgeving, maar dat geldt voor veel accommodaties in Pythagorion). Niet alles is negatief, de appartementen zijn vrij ruim, schoon, de oude eigenaar werkt zich uit de naad, er is een mooi en diep zwembad met voldoende parasols en ligbedden, de tuin is goed onderhouden Een prima autoverhuurbedrijf ligt naast de deur. Pythagorion is erg leuk om te eten en te flaneren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Gideondemooij14-07-2013

Leuke accomodatie, rustig en mooie ligging.

Eenvoudige maar erg net appartement. Alles was netjes en schoon. Eigenaar besteedt veel aandacht aan onderhoud en verzorging van het appartement. Dit is best bewonderingswaardig aangezien hij al een oudere man is en alles in zijn eentje doet. Heerlijk zwembad van prima formaat met ligbedjes. Elk appartement heeft een balkon dat prima geschikt is om te ontbijten of lunchen. Mooi uitzicht vanaf balkon over de omgeving. Ook heeft het complex een mooie, groene en in de zomer bloemrijke, tuin. Afstand naar Pythagorion is lopend iets ver, wel te doen. Verder zijn taxi's niet duur en rijdt er een bus. In Pythagorion vind je de Griekse gezelligheid en cultuur, in het appartement met haar voorzieningen vind je de rust. De eigenaar is ook een erg vriendelijke en behulpzame man. Hij gaf veel tips over de omgeving en stond altijd voor ons klaar.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Loes27-06-2013

Geweldige stek!

Voor de 3e keer teruggewenst bij Electra Was weer een heerlijke tijd, vers fruit uit de tuin, een heerlijk wijntje als welkom! Zeer vriendelijke eigenaar en de schoonmaak was in een woord Super!!!! Basic maar alles is aanwezig!

Gereisd met partner in mei 2013

• 8c. luijendijk22-08-2012

Leuk appartement

Leuk klein appartementen complex. Heel jammer dat de poolbar dicht is, hierdoor moet je drinken van de kamer meenemen naar het zwembad. Schoonmaken is dagelijks, vriendelijke eigenaar heel behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Winny20-08-2012

Heeerlijke plek, echt Grieks

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het zwembad is heerlijk schoon en groot. Ook het terras schoon en mooi. Uitzicht op zee en een hele mooie tuin. Denk alleen niet dat je in een 5 sterrencomplex komt. Prijs kwaliteit is prima in orde. Kleine badkamer met een eenvoudige douche. Heerlijk maar klein balkon, voorzien van een tafeltje met stoelen. Zo kun je ontbijten met uitzicht op zee. Wandelpad vlak naast het complex naar zee. Gratis ligbedden en een snorkelparadijs. Wel waterschoenen nodig vanwege de kiezeltjes. Huur scooters bij de buurman of een auto en je kunt overal naar toe. Dichtsbijzijnde supermarkt 5 minuten op de scooter. Iedere dag schone handdoeken en een paar keer een schoon bed. Alles werd keurig opgeruimd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9bart en Inge12-07-2012

In 1 woord geweldig

App Electra is top,echt een aanrader. Wordt elke dag schoongemaakt en ook schone handdoeken. Vriendelijke eigenaren. We kregen elke dag fruit van ze.En je mag het ook zelf plukken. Een auto huren is wel aan te raden.En het autoverhuur bedrijf zit er naast. En niet duur,en je bent voor alles verzekerd. Een strandtip....moet je bij papa beach zijn,zulke vriendelijke en gastvrije mensen.Onze badlakens werden zelfs daar gewassen,waren we erg blij mee.Kortom het was een top vakantie.

Gereisd met partner in juni 2012

Appartement Electra info