Appartement Electra

Appartement Info

Meer appartementinfo

51 reviews over Appartement Electra

• 10Henk06-08-2019

Brandschoon gerenoveerd complex. Leuk ingericht met Griekse details zoals blauwe tegeltjes. Heerlijke stortdouche achter een glasdeur, dus geen vies plakgordijn. Wordt dagelijks schoongemaakt. Prima accommodatie met een mooi uitzicht.

Groot diep (tot 3 mtr) zwembad met poolbar, waar je kunt ontbijten of lunchen. En telefoon en tabletliefhebbers... WiFi incl! Airco a 6,- p/d bijboeken is aangenaam. Auto huren is wel aan te raden. Kortom alleen maar goeds voor Electra app.

• 9Yvonne24-05-2019

Fantastisch complex

Het appartementencomplex ligt net buiten Pythagorion. Een auto is wenselijk. Wij hadden een studio en was erg goed. Mooi complex. Zeer vriendelijke eigenaar. Het complex was onlangs geheel vernieuwd. Erg naar ons zin gehad.

• 10Aristo16-03-2019

Geweldig!

Ons favoriete vakantieoord. Top service van en door zeer gasrvrije en vriendelijke familie.

• 9Samantha17-01-2019

Toppie!!

Heerlijke vakantie gehad! We werden bij aankomst verrast door een spiksplinternieuw appartement. Dat hadden we niet geboekt, maar kregen we van de eigenaar, superlief. Hij vertelde erbij, dat hij alle appartementen zo ging maken voor de volgende zomer. Super!!! De familie is ontzettend gastvrij, ze willen alles wel voor je doen, helemaal leuk! Het dorpje Pytagorion is hartstikke gezellig en je kunt er naartoe lopen...is wel even een wandelingetje, maar dan kun je na het eten ff lekker uitbuiken. Kortom, helemaal toppie!! Wij hebben alweer geboekt en zijn al aan het aftellen!

• 7Frits-jan maas28-07-2013

Verouderd en auto noodzakelijk

De keukeninrichting van Electra is slecht, brood snijden is een opgave, water koken moet met hetzelfde steelpannetje waar je ook je eitjes in kookt, enzovoort. Ook ligt het 1,5 km buiten Pythagorion en de wandeling naar het dorp is met name terug gewoon zwaar ( 1/2 uur lopen over pad of langs drukke weg). De hoofdweg ligt dicht bij het appartement en zorgt voor veel geluidsoverlast tot diep in de nacht. Als het verkeer even stil valt is het gebrom van de windmolens te horen.Ook komen de vliegtuigen bij het opstijgen behoorlijk laag over ( met name of dinsdag en vrijdag wel 10-20 keer), dus Electra ligt niet in een rustige omgeving, maar dat geldt voor veel accommodaties in Pythagorion). Niet alles is negatief, de appartementen zijn vrij ruim, schoon, de oude eigenaar werkt zich uit de naad, er is een mooi en diep zwembad met voldoende parasols en ligbedden, de tuin is goed onderhouden Een prima autoverhuurbedrijf ligt naast de deur. Pythagorion is erg leuk om te eten en te flaneren.

• 8Gideondemooij14-07-2013

Leuke accomodatie, rustig en mooie ligging.

Eenvoudige maar erg net appartement. Alles was netjes en schoon. Eigenaar besteedt veel aandacht aan onderhoud en verzorging van het appartement. Dit is best bewonderingswaardig aangezien hij al een oudere man is en alles in zijn eentje doet. Heerlijk zwembad van prima formaat met ligbedjes. Elk appartement heeft een balkon dat prima geschikt is om te ontbijten of lunchen. Mooi uitzicht vanaf balkon over de omgeving. Ook heeft het complex een mooie, groene en in de zomer bloemrijke, tuin. Afstand naar Pythagorion is lopend iets ver, wel te doen. Verder zijn taxi's niet duur en rijdt er een bus. In Pythagorion vind je de Griekse gezelligheid en cultuur, in het appartement met haar voorzieningen vind je de rust. De eigenaar is ook een erg vriendelijke en behulpzame man. Hij gaf veel tips over de omgeving en stond altijd voor ons klaar.

• 9Loes27-06-2013

Geweldige stek!

Voor de 3e keer teruggewenst bij Electra Was weer een heerlijke tijd, vers fruit uit de tuin, een heerlijk wijntje als welkom! Zeer vriendelijke eigenaar en de schoonmaak was in een woord Super!!!! Basic maar alles is aanwezig!

• 8c. luijendijk22-08-2012

Leuk appartement

Leuk klein appartementen complex. Heel jammer dat de poolbar dicht is, hierdoor moet je drinken van de kamer meenemen naar het zwembad. Schoonmaken is dagelijks, vriendelijke eigenaar heel behulpzaam.

• 9Winny20-08-2012

Heeerlijke plek, echt Grieks

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het zwembad is heerlijk schoon en groot. Ook het terras schoon en mooi. Uitzicht op zee en een hele mooie tuin. Denk alleen niet dat je in een 5 sterrencomplex komt. Prijs kwaliteit is prima in orde. Kleine badkamer met een eenvoudige douche. Heerlijk maar klein balkon, voorzien van een tafeltje met stoelen. Zo kun je ontbijten met uitzicht op zee. Wandelpad vlak naast het complex naar zee. Gratis ligbedden en een snorkelparadijs. Wel waterschoenen nodig vanwege de kiezeltjes. Huur scooters bij de buurman of een auto en je kunt overal naar toe. Dichtsbijzijnde supermarkt 5 minuten op de scooter. Iedere dag schone handdoeken en een paar keer een schoon bed. Alles werd keurig opgeruimd.

• 9bart en Inge12-07-2012

In 1 woord geweldig

App Electra is top,echt een aanrader. Wordt elke dag schoongemaakt en ook schone handdoeken. Vriendelijke eigenaren. We kregen elke dag fruit van ze.En je mag het ook zelf plukken. Een auto huren is wel aan te raden.En het autoverhuur bedrijf zit er naast. En niet duur,en je bent voor alles verzekerd. Een strandtip....moet je bij papa beach zijn,zulke vriendelijke en gastvrije mensen.Onze badlakens werden zelfs daar gewassen,waren we erg blij mee.Kortom het was een top vakantie.

7 tips over Appartement Electra

• Gideondemooij, 14-07-2013
    • Lopend naar Pythagorion via de nieuwe jachthaven is even pittig, maar geeft een leuk uitzicht over de oude haven en het dorp zelf. Ga je lopend over de hoofdweg, neem dan 1 van de trappetjes omlaag naar de haven.
    • Huren van scooter of auto is goedkoop bij het naastgelegen verhuurbedrijf, dit is de beste manier om het eiland te ontdekken.
    • Betaal overal contant, pinnen vaak niet mogelijk door storingen.
    • Strandbedje bij nabijgelegen hotel (Hotel Blu) is erg duur, beter ander strand zoeken.

• Frits-jan maas, 28-07-2013

Als uitvalbasis voor verkenning van het eiland is Electra zeker geen slechte plek, als je een auto huurt. Het is ongeschikt voor gezinnen met (kleine of oudere) kinderen. Boottochten vanuit Pythagorion zijn leuk om te doen en overal zijn leuke strandjes en ook het binnenland is prachtig.

• Loes, 27-06-2013

Met een scooter of auto van Kiklos ( de buurman) heb je een zeer goedkoop en betrouwbaar vervoermiddel om het eiland te ontdekken.

2 vragen over Appartement Electra

• MJ, 14-05-2013

Bakker in de buur

Wie weet of er een bakker/supermarkt in de buurt, loopafstand, van Electra is?

Loes, 27-06-2013

Supermarkten zijn in Pythagorion, daar is alles te koop! Wij liepen erheen en namen een taxi terug na het boodschappen doen. De kosten zijn al jaren 5 euro,dus geen gesjouw met water etc

• K. de Vries, 22-02-2012

slaapplaatsen woonkamer

Wie kan mij vertellen wat voor een soort de slaapplaatsen in de woonkamer zijn. Zijn het harde bedbanken of gewone bedden?En heel belangrijk: hebben deze bedden een voeteind.(Gaan jongeren van 1.90-1.95m mee!)

agnes, 06-06-2012

Het zijn 2 aparte bedden naast elkaar. Het zijn harde bedden, maar voor ons lekker en ze hebben een voeteneind. Mijn man van 1.85 had absoluut geen problemen

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden